Νέο V2 Cruiser από την νεοφερμένη στην Ελλάδα MBP
V2 κινητήρας 998cc με απόδοση 90 ίππων
Με αλουμινένιο πλαίσιο και φρένα Brembo
Τεράστιο ελαστικό 240 χλστ πίσω και 268 κιλά βάρος
Τελική μετάδοση μέσω οδοντωτού ιμάντα
V2 κινητήρας 998cc με απόδοση 90 ίππων
Η MBP, θυγατρική της Keeway, έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά πρόσφατα με το νέο scooter SC300. Από την EICMA όμως είχε παρουσιάσει ένα σύγχρονο, μεγάλο cruiser το οποίο ονομάζει C 1002 V. Εξοπλίζεται με έναν υδρόψυκτο V2 κινητήρα 80° στα 998cc, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 90 ίππων στις 7.200 σαλ και 89 Nm ροπής στις 5.250 σαλ, αρκετά χαμηλά στις στροφές αλλά χαμηλό σχετικά νούμερο για τα κυβικά του. Η λειτουργία του ασυνήθιστου αυτού V2 κινητήρα με γωνία 80°, είναι πιο σπορ αφού τα έμβολά του έχουν σχετικά μικρή διαδρομή στα 75 χλστ και η διάμετρός τους είναι 92 χλστ ενώ η τελική του μοντέλου πλησιάζει τα 200 χλμ/ω (198 χλμ/ω). Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Με αλουμινένιο πλαίσιο και φρένα J.Juan
Το MBP C 1002 V είναι ένα σύγχρονο Power Cruiser με αλουμινένιο πλαίσιο και ατσάλινο ψαλίδι ενώ της Kayaba (KYB) είναι το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και 52,5 χλστ διαδρομής όπως επίσης και το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαδρομής 137 χλστ. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε δαγκάνες της J.Juan, θυγατρικής εταιρείας της Brembo, με δύο μεγάλους δίσκους 320 χλστ εμπρός και ένα δίσκο 300 χλστ πίσω. Το σύστημα εποπτεύεται μονάδα ABS της Bosch.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τεράστιο ελαστικό 240 χλστ πίσω και 268 κιλά βάρος
Στους αλουμινένιους τροχούς 18 ιντσών τοποθετούνται ελαστικά διαστάσεων 130/70 μπροστά και ένα τεράστιο 240/40 πίσω, ενώ πρώτης τοποθέτησης αποτελούν τα Cruisetec της γερμανικής Metzeler. Το βάρος της στιβαρής αυτής μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 268 κιλά στεγνή και με το ρεζερβουάρ 22 λίτρων, την μπαταρία και όλα τα υγρά θα φτάνει πιο κοντά στα 300. Το βάρος αυτό δεν είναι ασυνήθιστο για την κατηγορία, ενώ το MBP C 1002 V έχει ωφέλιμο φορτίο έως 180 κιλά.
Τελική μετάδοση μέσω οδοντωτού ιμάντα
Για να ενισχύεται ο Cruiser χαρακτήρας του μοντέλου στην τελική μετάδοση υπάρχει ένας οδοντωτός ιμάντας, ο οποίος κάνει την αίσθηση της μοτοσυκλέτας πιο απαλή ενώ ο ιμάντας χρονισμού που είναι ενισχυμένος με carbon fiber χρειάζεται αλλαγή στα εντυπωσιακά 60.000 χιλιόμετρα. Ο εξοπλισμός του αποτελείται από εύχρηστες ρυθμιζόμενες μανέτες, Full LED φωτισμό, μία έγχρωμη οθόνη στον πίνακα οργάνων και cruise control. Δεν γνωρίζουμε αν θα έρθει στην Ελλάδα και σε ποια τιμή, στην Ιταλία όμως πωλείται στα 9.990 ευρώ.