- Μισό φέρινγκ και Cafe Racer στήσιμο. - Κινητήρας Sherpa 450cc που αποδίδει 40 ίππους. - Λογικά θα έχει την στρογγυλή TFT οθόνη του Himalayan.
Μισό φέρινγκ και Cafe Racer στήσιμο
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα που έρχονται από την Ασία η Royal Enfield θα επεκτείνει τη γκάμα της στα 450cc με ένα νέο, ρετρό "σπορ" μοντέλο βασισμένο στο Guerrilla 450.
Ακόμα το πρότζεκτ βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού, όμως θα πρέπει να αναφερθεί ότι ο "σπορ" χαρακτήρας θα έχει να κάνει κυρίως με την εμφάνιση του μοντέλου και όχι με τις επιδόσεις του.
Το πλαίσιο είναι ίδιο με αυτό του Guerrilla, ενώ για την ρετρό έκδοση που ουσιαστικά θα φέρνει εμφανισιακά στα Cafe Racer, θα χρησιμοποιηθεί μισό φέρινγκ, ενώ πιθανώς η μπάρα του τιμονιού θα τοποθετηθεί χαμηλότερα, δίνοντας μια πιο "σπορ", σκυφτή θέση οδήγησης.
Οι τροχοί θα παραμείνουν 17" με αλουμινένιες ζάντες, αλλά λογικά με πιο "σπορ" ελαστικά σε σχέση με το Guerrilla.
Κινητήρας Sherpa 450cc που αποδίδει 40 ίππους
Στην καρδιά του θα βρίσκεται ο γνωστός πλέον από το Himalayan μονοκύλινδρο, υγρόψυκτος κινητήρας των 450cc, ο οποίος αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 40 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. ενώ εξοπλίζεται και με δυο Riding Modes, Eco και Performance, που έχουν διαφορά στην απόκριση του γκαζιού. Λογικά θα υπάρξυν διαφορές στις ρυθμίσεις του κινητήρα, ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του νέου μοντέλου.
Λογικά θα έχει την στρογγυλή TFT οθόνη του Himalayan
Ακόμα δεν είναι γνωστές άλλες πληροφορίες, όπως το πότε σχεδιάζεται να κυκλοφορήσει το μοντέλο ή τι άλλο θα περιλαμβάνει από εξοπλισμό (πολύ πιθανό να δούμε και την στρογγυλή TFT οθόνη του Himalayan), αλλά αν η Royal Enfield βάλει όντως μπροστά το πρότζεκτ (και φαίνεται ότι η Ινδική εταιρεία είναι πολύ δραστήρια αυτόν τον καιρό) θα μάθουμε σύντομα περισσότερα.