|
Το 1000 του 2012 ήταν το πιο ακραίο σε εμφάνιση μοντέλο από τα 2 της οικογένειας Versys. Πέρα από το γεγονός πως επρόκειτο για το μοναδικό τετρακύλινδρο εν σειρά μοντέλο της κατηγορίας, η ιδιόρρυθμη μάσκα που φόραγε του χάρισε μια εμφάνιση που σε αρκετούς δεν άρεσε. Για το 2015, τόσο το 650 όσο και το 1000 μοιράζονται την ίδια, όμορφη μάσκα με τους προβολείς τύπου “μάτια γάτας” τοποθετημένους τον ένα δίπλα στον άλλο. Μικρή διαφοροποίηση έχουν τα δύο μοντέλα στα πλαινά πλαστικά που περιβάλλουν ψυγείο και ρεζερβουάρ, ενώ το μεγάλο Versys διαθέτει το λογότυπο Kawasaki ανάγλυφο (απλό αυτοκόλλητο στο 650) αλλά και το λογότυπο “1000” -το 650 δεν αναγράφει πουθενά τα κυβικά του ώστε να το περνάς εύκολα για μεγαλύτερη μοτοσικλέτα. Ενώ τώρα τα 2 μοντέλα διατίθενται τόσο σε λευκό όσο και μαύρο χρώμα, ο τρίτος χρωματισμός του 1000, σε πορτοκαλί-μαύρο, είναι αδιαμφισβήτητα ο πιο εντυπωσιακός. Αν τώρα το 650 δέχθηκε τον κύριο όγκο των αλλαγών, οι άνθρωποι της Kawasaki προχώρησαν σε μια πιο συντηρητική αναβάθμιση όσον αφορά στο μεγάλο αδελφό της οικογένειας. Έτσι, οι αισθητικές αλλαγές στο Versys 1000 για το 2015 αφορούν στη μάσκα, στο κάλυμμα της εξάτμισης, που είναι σε μεταλλικό χρώμα αντί για μαύρο, και στις ελαφρώς διαφορετικές χειρολαβές. Παρόλο που το 650 δέχθηκε αρκετές ακόμα αισθητικές αναβαθμίσεις, όπως πχ. στην ουρά, στο νέο πίσω φωτιστικό σώμα, στα όργανα, στη ζελατίνα, στο ρεζερβουάρ, αλλά και στο ξεχωριστό πίσω ρεζερβουάρ του αμορτισέρ, το 1000 διατήρησε την ίδια ουρά, το ίδιο φωτιστικό σώμα πίσω, τα ίδια όργανα (με μόνη διαφορά το μαύρο αντί για μοβ χρώμα στο background του στροφόμετρου), την ίδια ζελατίνα (με αυξημένο όμως πεδίο ρυθμίσεων από 30 σε 75 χιλιοστά), το ίδιο ρεζερβουάρ, την ίδια εύκολη ρύθμιση στο πίσω αμορτισέρ. Αν δεν το καταλάβατε, το 650 δανείστηκε αρκετά από τα τουριστικά στοιχεία του 1000 του 2012, στοιχεία που το 1000 απλώς διατήρησε. Δύο ακόμα αλλαγές του 1000 που χτυπάνε άμεσα στο μάτι είναι το νέο ανάποδο πιρούνι (43 χιλιοστά αντί για τα 41 του 650), και οι νέοι καθρέπτες.
Τα A2 Adventure της αγοράς, με 21 εμπρός τροχό
Voge SR1 ADV: Adventure scooter με TCS, Dash Cam και μεγαλύτερες αναρτήσεις
Στην Ελλάδα η Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του SYM ADX 400 TG
Νέο σκούτερ QJMOTOR SQ 16 στα 125cc
Αβέβαιο το μέλλον του MT-10 λόγω Euro5+
Ducati World Premiere 2025: Η Ducati αποκαλύπτει τα νέα μοντέλα της για την ερχόμενη σεζόν
Top 20 εταιρειών Αυγούστου και συνολικών ταξινομήσεων
Πως λειτουργεί το CBS στα scooter;
Ενδοεπικοινωνία Cardo Packtalk Neo
Test βάση κινητού: SP Connect Moto Mount Pro
Ηλεκτρικά οχήματα για delivery: 3 λόγοι για να κάνετε μια σοβαρή επένδυση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr