H Ducati ανανέωσε το «μικρό» On-Off της, το εξόπλισε με ηλεκτρονικές αναρτήσεις και όχι μόνο και μας προσκάλεσε στην Βαλένθια να το οδηγήσουμε. Δείτε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Μετά από 2 χρόνια παρουσίας στις αγορές, ήρθε η ώρα για την Ducati Multistrada 950 να αποκτήσει και «S» έκδοση, αλλά και να ανανεωθεί σε αρκετά σημεία προκειμένου να ξεχωρίσει ακόμα περισσότερο.
Βρισκόμαστε στην Βαλένθια, όπου και γνωρίσαμε εκ νέου από κοντά το «μικρό» On-Off της Ducati σε μια μεγάλη διαδρομή μήκους 320 χιλιομέτρων! Όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται να αποκομίσουμε μια ενδελεχή εμπειρία οδήγησης, την οποία και θα μοιραστούμε αναλυτικά μαζί σας σε επόμενα τεύχη. Προς το παρόν όμως, έχουμε ήδη αποκομίσει τις πρώτες εντυπώσεις μας. Ποιες είναι αυτές;
Η νέα Ducati Multistrada 950S είναι πολύ βελτιωμένη, εξαιρετική στο δρόμο και έχει ακριβώς ότι χρειάζεσαι για να το απολαύσεις. Πριν από μια απαραίτητη στάση, διανύσαμε περίπου 170 χιλιόμετρα και διαπιστώσαμε ότι η συμπεριφορά της νέας μοτοσυκλέτας στην άσφαλτο είναι εξαιρετική, παρά το ότι χρησιμοποιείται τροχός 19 ιντσών εμπρός –δηλαδή, μια επιλογή πολλαπλών ρόλων και όχι απόλυτα «ασφάλτινης» συμπεριφοράς.
Δύσκολη αναμένεται η αποστολή μας να βρούμε...μειονεκτήματα στην μοτοσυκλέτα, όταν την δοκιμάσουμε αναλυτικά στην Ελλάδα, καθώς σε συζητήσεις μας και με τους ξένους δημοσιογράφους που είναι παρόντες στην εκδήλωση, το σύνολο της δουλειάς και η προσοχή στην λεπτομέρεια, που η Ducati επέδειξε στην μοτοσυκλέτα, είναι άξιο επαίνων.
Σημαντική αλλαγή στην νέα 950S είναι η προσθήκη της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης DSS, που μεταβάλλει σε πραγματικό χρόνο τις ρυθμίσεις πιρουνιού και αμορτισέρ για την βέλτιστη πρόσφυση και αίσθηση σε όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, τόσο η 950S όσο και η Multistrada 950 αποκτούν αισθητήρα IMU 6 αξόνων και σύστημα Cornering ABS. Σε συνδυασμό με τον πάντα εκρηκτικό χαρακτήρα μιας Ducati, καταλαβαίνετε εύκολα τι ακριβώς ζούμε εδώ στην Ισπανική πόλη…
Δυναμικά το «παρών» δηλώνει και το Quickshifter, το οποίο στην έκδοση 950S που δοκιμάζουμε είναι στον βασικό εξοπλισμό και επιτρέπει φυσικά, αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την χρήση του νέου συμπλέκτη. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα φέρει φωτισμό LED με προσαρμοζόμενα φώτα στροφής DCL –Ducati Cornering Lights, που φωτίζει περισσότερο το εσωτερικό των στροφών αυξάνοντας την οδηγική ασφάλεια.
Η Multistrada 950S εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον δικύλινδρο Testastretta 11 κινητήρα, που αποδίδει 113 ίππους και 9,7 kgm ροπής, ενώ εξοπλίζεται με νέο υδραυλικό συμπλέκτη servo και σύστημα συγκράτησης σε εκκίνηση στην ανηφόρα VHC. Οι χάρτες απόδοσης κινητήρα είναι 4 –Sport, Touring, Urban και Enduro, μεταβάλλοντας την ισχύ και την απόκρισή του, αλλά και την λειτουργία των ηλεκτρονικών αναρτήσεων. Η θαυμάσια βόλτα μας στην Ισπανία συνεχίζεται… Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα.
Ενδιαφέρον ακούγετε η νέα παρουσίαση ωστόσο θα ήθελα να ξέρω αν η ducati βελτίωσε το προβληματικό κιβωτιο του multistrada 950 που δυστυχώς έβρισκε δύσκολα τη νεκρά και μερικές φορές έχανε τις σχέσεις μεταξύ δεύτερης και τρίτης ταχύτητας
Ενδιαφέρον ακούγετε η νέα παρουσίαση ωστόσο θα ήθελα να ξέρω αν η ducati βελτίωσε το προβληματικό κιβωτιο του multistrada 950 που δυστυχώς έβρισκε δύσκολα τη νεκρά και μερικές φορές έχανε τις σχέσεις μεταξύ δεύτερης και τρίτης ταχύτητας