LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση-Ποιότητα

Μεγάλες και μικρές διαφορές έχουμε για τα δύο BMW σε αυτούς τους τομείς. Μεγάλες για το Sport, το οποίο ανασχεδιάστηκε σχεδόν πλήρως και μικρότερες για το GT, το πιο συντηρητικό σχεδιαστικά μεταξύ των δύο. Στο 650 Sport, που απέκτησε επιτέλους τον σωστό αριθμό στο όνομα του, ο επικεφαλής σχεδιαστής Sebastian Wilm έδωσε μεγαλύτερη έμφαση στις λεπτομέρειες προσπαθώντας να κάνει τα πλαστικά πιο μυώδη, χωρίς όμως να προσθέσει όγκο. Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στο εμπρός μέρος που έχει γίνει σαφώς πιο δυναμικό έναντι του προηγούμενου, πιο αιχμηρό και σίγουρα πιο επιβλητικό. Αντίθετα στο GT οι περιορισμένες αλλαγές αφορούν το πίσω μέρος με τo ολοκαίνουριο LED φωτιστικό σώμα που θυμίζει τις touring μοτοσικλέτες της εταιρίας και έχει επηρεάσει ελαφρώς και τη σχεδίαση των πίσω πλαϊνών πλαστικών. 
Αυτό που δεν άλλαξε ουσιαστικά για τα δύο maxi scooters αλλά έγινε ακόμη πιο αντιληπτό είναι η υψηλότατη ποιότητα κατασκευής, ένας τομέας που ούτως ή άλλως δεν άφηνε περιθώριο για παράπονα. Όλα τα πλαστικά έχουν προσεχτεί ιδιαίτερα και οι επιφάνειές τους δίνουν εύκολα την αίσθηση ποιότητας στο άγγιγμα, ειδικά εκείνες που έχουν δεχτεί εκ νέου την περιποίηση των Γερμανών, όπως το κάλυμμα του τιμονιού με τα “σατινέ” φιλέτα. Νέο είναι και το τελικό της εξάτμισης. Μεγαλύτερο σε όγκο από το προηγούμενο, καταφέρνει να δείχνει μικρότερο χάρη στη σπορ σχεδίασή του που θυμίζει διπλή εξάτμιση, ενώ στο Sport έχει τοποθετηθεί σε διαφορετική γωνία για να ακολουθεί την ανοδική φορά της ουράς.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ