LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025
Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025
Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025
Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025
  • Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025
  • Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025
  • Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025
  • Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025

Παρουσιάστηκε το νέο KTM 450 SMR του 2025

- Ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα εργονομία.
- Μεγάλες καινοτομίες στις αναρτήσεις, βελτιώνουν τη συμπεριφορά στα "άκρα".
- Μονοκύλινδρος κινητήρας 449,9cc με απόδοση 63 ίππων.
- Θα αρχίσει να φτάνει στους ντίλερ από Σεπτέμβρη.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Ελαφρύτερο πλαίσιο και νέα εργονομία

Εξελιγμένο από το 450 SX-F, το νέο 450 SMR της KTM για το 2025 έχει ένα ανανεωμένο πλαίσιο, νέες αναρτήσεις και διαφορετική εργονομία. 
Ξεκινώντας από το πλαίσιο, αυτό είναι ελαφρύτερο με πιο λεπτούς ατσάλινους σωλήνες στο μπροστινό τμήμα, στις βάσεις του κινητήρα και στο τμήμα που συνδέεται με την πίσω ανάρτηση. Το συνολικό "κέρδος" είναι 300 γραμμάρια, όμως πέρα από το κομμάτι της εξοικονόμησης κιλών, το νέο πλαίσιο διαθέτει και καλύτερα χαρακτηριστικά ευκαμψίας, βελτιώνοντας τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις στροφές, αλλά διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητά της.  Νέα είναι και τα μαρσπιέ, τα οποία είναι μικρότερα από τα προηγούμενα, επιτρέποντας ακόμα μεγαλύτερες κλίσεις πριν αυτά ακουμπήσουν στην άσφαλτο. 
Αλλαγές έχουμε και στα πλαστικά γύρω από το ρεζερβουάρ, τα οποία πέρα από το ότι δίνουν στη μοτοσυκλέτα μια χαρακτηριστική όψη, βελτιώνουν και τη ροή του άερα για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ και η ίδια η εισαγωγή αέρα έχει επίσης αναβαθμιστεί, με νέα χοάνη εισαγωγής.

Μεγάλες καινοτομίες στις αναρτήσεις, βελτιώνουν τη συμπεριφορά στα ``άκρα``

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος μονοκύλινδρος SOHC κινητήρας των 449,9cc, ο οποίος αποδίδει 63 ίππους, ενώ στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα ρυθμιζόμενο πιρούνι WP XACT  Closed Cartridge για πρώτη φορά, με μια καινοτομία στο έμβολο της μεσαίας βαλβίδας, το οποίο βελτιστοποιεί την ροή του λαδιού και αποτρέπει τον αφρισμό του. Έτσι, το 450 SMR να διατηρεί τα χαρακτηριστικά της απόσβεσης σταθερά, ακόμα και μετά από πίεση. Επίσης, ένα νέο υδραυλικό σύστημα  βοηθάει τη σταθερότητα στον τερματισμό της ανάρτησης, όπως ας πούμε στην προσγείωση μετά από μεγάλα άλματα. 
Αναβαθμίσεις έχουμε και στην πίσω ανάρτηση, όπου το μονοσόκ αμορτισέρ WP XACT έχει αναβαθμισμένη σύνδεση, καλύτερες τσιμούχες και μικρότερα σε διάμετρο μπουλόνια, με τις ρυθμίσεις του να έρχονται απευθείας από την εργοστασιακή, αγωνιστική ομάδα της KTM, μετά από πολλές ώρες δοκιμών σε όλα τα τερέν. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θα αρχίσει να φτάνει στους ντίλερ από Σεπτέμβρη

Όπως και στις προηγούμενες γενιές των 450 SMR, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Metzeler Racetec SM K1 Supermoto, τα οποία ντύνουν τις ελαφριές ζάντες διαμέτρου 16,5" μπροστά και 17" πίσω. 
Το νέο KTM 450 SMR θα αρχίσει να φτάνει στους εξουσιοδοτημένους ντίλερ από το Σεπτέμβρη, ενώ δεν είναι γνωστή ακόμα η τιμή του στη χώρα μας.