Με σχεδιαστική μεταμόρφωση, πολύ περισσότερο εξοπλισμό, βελτιώσεις στην άνεση και ισχυρότερους κινητήρες, ένα από τα σημαντικότερα scooters όλων των εποχών ανοίγει μια νέα σελίδα στην ιστορία του, διεκδικώντας απροκάλυπτα την κορυφή της κατηγορίας.
To Piaggio Beverly είναι ένα scooter-φαινόμενο. Κάνοντας την πρώτη εμφάνιση του το 2001, το μοντέλο έφερε μεγάλους τροχούς, στήσιμο με στοιχεία από τις μοτοσυκλέτες και στυλάτη σχεδίαση, κάνοντας ηχηρό ντεμπούτο στον κόσμο των scooters. Τα χρόνια που ακολούθησαν είδαν την κατηγορία να γιγαντώνεται τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη, δεσμεύοντας την πρωτιά στο μερίδιο ταξινομήσεων εδώ και δεκαετίες. Το Beverly εξελίχθηκε ουσιαστικά μαζί με τα ίδια τα scooters, ενώ στην χώρα μας αγαπήθηκε όσο ελάχιστα μοντέλα. Δεν είναι τυχαία άλλωστε, η διαρκής παρουσία του στην κορυφή των ταξινομήσεων.
Πρώτο τεστ του νέου Piaggio Beverly 300 και 400 2021.
20 χρόνια μετά, τα scooters είναι καλύτερα από ποτέ και αυτό ακριβώς φιλοδοξεί να γίνει, και το ολοκαίνουργιο Beverly. Με δραστικές αλλαγές σε όλη του την έκταση -από την σχεδίαση, στους κινητήρες και τον εξοπλισμό-, το νέο Beverly βροντοφωνάζει ότι είναι εδώ, έτοιμο να αποδεχθεί τις προκλήσεις της δεκαετίας. Εμείς, βρεθήκαμε στο Livorno της Ιταλίας, για να πάρουμε την πρώτη μας γεύση από τα μοντέλα των 300 και 400 κυβικών.
Πρώτο τεστ του νέου Piaggio Beverly 300 και 400 2021.
Piaggio Beverly 2021 test Video
Πρώτο τεστ του νέου Piaggio Beverly 300 και 400 2021.
Πρώτο τεστ του νέου Piaggio Beverly 300 και 400 2021.
H σχεδίαση του νέου μοντέλου το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει.
Για το 2021 η οικογένεια Beverly κάνει ένα τολμηρό σχεδιαστικό βήμα, αφήνοντας πίσω την εμφανισιακή ταυτότητα που γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Τo Beverly γιορτάζει λοιπόν τα 20ά του γενέθλια με ένα γενναίο redesign. Αν το θέσουμε απλά για αρχή, το Beverly εναρμονίζεται με την επίσης μεγάλη αλλαγή του Piaggio Medley, που έγινε πέρσι. Η Piaggio εξηγεί αναλυτικά τους στόχους του ανασχεδιασμού αλλά και το τι έγινε ακριβώς. Το εμπρός μέρος είναι πιο μυώδες, ενώ χαρακτηρίζεται φυσικά και από έναν ολοκαίνουργιο LED προβολέα και νέο κατακόρυφο στοιχείο με άνοιγμα σχήματος V και κυψελοειδή γρίλια στην ποδιά. Τα LED φλας έχουν σχήμα μπούμερανγκ και συμβάλλουν στην δημιουργία μιας χαρακτηριστικής «φωτεινής υπογραφής» για το Beverly. Οι αλλαγές δεν σταματούν εδώ: Η σχεδίαση στα πλαϊνά τμήματα τονίζει επίσης τον σπορ χαρακτήρα του Beverly, ενώ στο πίσω μέρος, συναντάμε νέα βάση πινακίδας, τοποθετημένη στο ύψος του τροχού.
Το εμπρός μέρος είναι ριζικά ανανεωμένο, πιο μοντέρνο και πιο δυναμικό.
Νέα είναι επίσης η σχεδίαση των τροχών, η κατασκευή της σέλας και το καπάκι της εξάτμισης, η οποία βρίσκεται στην παραδοσιακή, δεξιά θέση. Στην ουρά, συναντάμε δύο ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα με ξεκάθαρη απόσταση μεταξύ τους, ένα σχεδιαστικό στοιχείο εμπνευσμένο από τα αυτοκίνητα. Τα φωτιστικά είναι τύπου LED και φέρουν επίσης λεπτομέρειες με κυψελοειδείς γρίλιες. Τα μοντέλα θα γίνουν διαθέσιμα στις εκδόσεις «απλή» και S: Τα πρώτα θα φέρουν χρωματισμούς σε μπλε, λευκό και γκρίζο με «θερμές» αποχρώσεις στο φινίρισμα και ανοιχτό γκρι στους τροχούς, ενώ τα S θα φέρουν ματ αποχρώσεις του ασημί, του μαύρου και μια γυαλιστερή πορτοκαλί, με μαύρη σέλα και σκούρο γκρι στους τροχούς.
Όπως η Piaggio επισημαίνει, στόχος της νέας σχεδίασης είναι να τονιστεί η δυναμική πλευρά του Beverly αλλά και του αναβάτη του, με το μοντέλο να ενσωματώνει στοιχεία από μοτοσυκλέτες σε βαθμό μεγαλύτερο από ποτέ. Μάλιστα, η εταιρεία δεν περιορίζει αυτή την «μετουσίωση» μόνο στην εμφάνιση, αφού μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει και σε άλλα σημεία του .
Η γενναία σχεδιαστική «εξέλιξη» του Beverlyσυνοδεύεταιαπό την διατήρηση, σε κάθε περίπτωση, του υψηλού ποιοτικού επιπέδου τουμοντέλου. Παρατηρώντας το σχολαστικά, συμπεραίνει κανείς ότι τα υλικά, ταδιάφορα τμήματα και η συναρμολόγηση τους ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα τηςκατηγορίας, ενώ το φινίρισμα έχει δεχθεί την κλασική «ιταλική» προσοχή χωρίςλαβή για παράπονα. Ποιοτικές κρίνονται οι βαφές του μοντέλου στα διάφορα σημείατου, ενώ η απουσία «παραφωνιών» στην συναρμολόγηση είναι εμφανής.
H σέλα, σε επίπεδο άνεσης αναβάτη και συνεπιβάτη, είναι απλά άριστη. Τίποτα λιγότερο!
Ανέκαθεν η σέλα του Beverlyκέρδιζε τα διθυραμβικά μας σχόλια,
Η νέα διάταξη των διακοπτών στο τιμόνι δεν αποκλίνει σημαντικά από τα εργονομικά στάνταρ, αλλά φαίνεται πιο μοντέρνα. Συνήθεια θέλει ο διακόπτης του σινιάλου.
για την προσφερόμενη άνεση στον αναβάτη και τον συνεπιβάτη που ξεπερνούσε ταδεδομένα ενός «απλού» αστικού scooter.Για το μοντέλο του 2021, διαπιστώνεις με ικανοποίηση πως το επίπεδο άνεσηςπαραμένει κορυφαίο. Τόσο το σχήμα, όσο και το γέμισμα της σέλας είναι ιδανικάμελετημένα, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να κάθεται ξεκούραστος ακόμη και σεδιαδρομές μεγάλης διάρκειας. Παράλληλα, το σχήμα της σέλας επιτρέπει την εύκοληπρόσβαση στο έδαφος αλλά και την ορθότατη τοποθέτηση των ποδιών του αναβάτη στοπάτωμα. Το τμήμα σέλας του συνεπιβάτη είναι επίσης πολύ ικανοποιητικό, ενώ οσυνεπιβάτης θα έχει πανεύκολη πρόσβαση στην χειρολαβή αλλά και στα νέα μαρσπιέ:Τα τελευταία, είναι σχεδιασμένα ώστε να ανοίγουν εύκολα με το πόδι (ωστόσο, δενασφαλίζουν στην ανοικτή ή κλειστή θέση). Κάτω από την σέλα, ο φωτιζόμενος χώροςαποθήκευσης μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 2 κράνη τύπου jet, ή ένα κράνος full-faceμε περισσή άνεση για άλλααντικείμενα. Η σέλα ανοίγει πλέον ηλεκτρονικά, με το ειδικό πλήκτρο στονπομποδέκτη του αναβάτη ή στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, από την οποίαξεκλειδώνει επίσης το ρεζερβουάρ καυσίμου, στο κέντρο του πατώματος. Το ντουλαπάκι της ποδιάς παραμένει πρακτικά όμοιο σε σχήμα, χώρο καιλειτουργικότητα με αυτό του προηγούμενου μοντέλου, ενώ φέρει και παροχήρεύματος USB. Hδυνατότητατου να κλειδώνει και η εύκολη πρόσβαση με πάτημα του κεντρικού διακόπτη είναιατού ευχρηστίας, αν και θα θέλαμε το ντουλαπάκι να μπορεί να ανοίξει και με τονδιακόπτη στην θέση off– είναι ξεκλείδωτο, μόνο αν το scooterείναι «on». Ο γάντζος της ποδιάςείναι ιδιαίτερα ποιοτικός, ενώ εμφανίζεται ικανός να «φιλοξενήσει» αρκετάαντικείμενα που μπορούν να κρεμαστούν ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη –μιας καιτο πάτωμα δεν είναι πλήρως επίπεδο, λόγω του ρεζερβουάρ.
Σημαντική είναι η εξοπλιστική αναβάθμιση των Beverly, η οποία ανεβάζει κατά πολύ τον πήχη, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καιρών. Αρχικά, λέμε… adios στα αναλογικά όργανα, καθώς την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει πλέον μια LCD οθόνη 5,5 ιντσών, πολλαπλών ενδείξεων. Στροφόμετρο και ταχύμετρο βρίσκονται σε κεντρική τοποθέτηση και πλαισιώνονται από πληθώρα απεικονίσεων. Ένας υπολογιστής ταξιδιού καταχωρεί δεδομένα όπως μέση και μέγιστη ταχύτητα, κατανάλωση καυσίμου (μέση και τρέχουσα), στάθμη μπαταρίας, βολτόμετρο και φυσικά χιλιομετρητές. Υπάρχει ακόμα και προειδοποιητική ένδειξη για πάγο στο οδόστρωμα! Η οθόνη LCD χρησιμοποιείται και από την εφαρμογήσυνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, Piaggio MIA, που διατίθεται τόσο για χρήστες Android όσο και iPhone (βασικός εξοπλισμός για το Beverly 400). Οι δυνατότητες που προσφέρει είναι εκτεταμένες: Διαχείριση κλήσεων και μηνυμάτων, αναπαραγωγή μουσικής, καταχώρηση δεδομένων πλοήγησης και διαδρομών, αποθήκευση του στίγματος του Beverly για εύκολη εύρεση του και καταγραφή πολλών δεδομένων από την χρήση του μοντέλου, όπως π.χ. καταναλώσεις, αποστάσεις, λειτουργική κατάσταση και άλλα. Μιλάμε δηλαδή για ένα εκτεταμένο σύστημα διασύνδεσης που συναντάς σε λίγα και κατ εξοχήν premium scooters, που χρήζει αναλυτικότερης δοκιμής στο μέλλον και στην Ελλάδα, όταν και θα έχουμε το μοντέλο στην διάθεση μας περισσότερες ημέρες…
Ακόμη μια μεγάλη αλλαγή, αποτελεί ηυιοθέτηση keyless συστήματος ανάφλεξης: Τέρμα και το παραδοσιακό κλειδί για το Beverly, το οποίο φέρει περιστροφικό διακόπτη χειρός αντί κεντρική κλειδαριά. Aπό τον ασύρματο πομπό, ο αναβάτης μπορεί να ξεκλειδώσει την σέλα, το ρεζερβουάρ και το τιμόνι, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και top-box στα 52 λίτρα με ηλεκτρονική κλειδαριά, που μπορεί να ανοίξει από τον πομπό του scooter.
Αλλαγών συνέχεια στα χειριστήριατου μοντέλου, τα οποία δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά του απερχόμενου Beverly! Διατηρώντας την «βασική εργονομία» ίδια, η Piaggio αναδιέταξε την τοποθέτηση πρακτικά όλων των διακοπτών, προσθέτοντας νέα απαραίτητα πλήκτρα για τις λειτουργίες του μοντέλου και «απλώνοντας» τα στις χειρολαβές του τιμονιού. Πρόκειται για μια ακόμη επέμβαση με μοτοσυκλετιστικό χαρακτήρα, σύμφωνα με την Piaggio και οπωσδήποτε είναι κάτι καινούργιο, που σπάει την «μονοτονία» των κλασικών διακοπτών και κουμπιών. Ακόμα, η διευρυμένη τοποθέτηση τους, κάνει ευκολότερο τον χειρισμό τους με γάντια. Από την εκτεταμένη μας επαφή με αυτά, διαπιστώσαμε ότι λειτουργικά επιτελούν τον σκοπό τους και είναι ποιοτικά καλύτερα από τα προηγούμενα, με μόνη εξαίρεση το σινιάλο, το οποίο θέλει πίεση του διακόπτη φώτων προς τα δεξιά και χρειάζεται μια συνήθεια. Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι το Beverly 400 φέρει στον βασικό του εξοπλισμό, μια ζελατίνα, η οποία βοηθά αισθητά στην ανεμοκάλυψη όταν οι ταχύτητες είναι τριψήφιες.
Ο κινητήρας των 300 κυβικών είναι εύστροφος, ελαστικός στις μεσαίες στροφές και πολύ ήσυχος.
Με τον ανταγωνισμό ισχύος να γίνεται αμείλικτος στην κατηγορία, η Piaggio έπρεπε να απαντήσει άμεσα. Για αυτό,τόσο ο 300άρης όσο και ο 400άρης κινητήρας είναι ισχυρότεροι από ποτέ και πιο εξελιγμένοι από ποτέ. Ξεκινώντας από το μοντέλο των 300 κυβικών, που επί σειρά ετών πλασάρεται στο… Top 3 της ελληνικής αγοράς, ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει πλέον 25,8 ίππους και 2,7 kgm ροπής, στις 8.000 και 6.250 στροφές αντίστοιχα, τιμές αυξημένες κατά 23% και 16% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Πολλές αλλαγές, όπως ανασχεδιασμένη κεφαλή και αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, μεγαλύτερες βαλβίδες κατά 3 χιλιοστά, νέο σχήμα πιστονιού και σύστημα βαλβίδων με ράουλα αντί για «ποτηράκια», έχουν γίνει στον κινητήρα για αύξηση της αποδοτικότητας του, ενώ το μπεκ υψηλής πίεσης και το μπουζί ιριδίου συμβάλλουν στην καλύτερη καύση. Ο κινητήρας ελέγχεται από τον τελευταίας γενιάς εγκέφαλο MIUG4 της Magneti Marelli.
Το μοτέρ των 400 κυβικών έχει πιο άμεση απόκριση και δίνει ρέστα στις υψηλότερες στροφές και ταχύτητες.
O κινητήρας των 400 κυβικών του μεγαλύτερου μοντέλου, είναι ακόμα ισχυρότερος, με απόδοση 35,4 ίππων και 3,8 kgm ροπής, στις 7.500 και 5.500 στροφές αντίστοιχα. Ο κινητήρας κάνει χρήση μιας μεγαλύτερης σε μήκος μπιέλας και ενός νέου πιστονιού, με στόχο την μείωση των κραδασμών και την πιο άνετη λειτουργία του μοτέρ στις υψηλότερες ταχύτητες. Ακόμα, η ενσωμάτωση ενός συστήματος PCV – εξαέρωσης του στροφαλοθαλάμου, μειώνει τις απώλειες άντλησης στο εσωτερικό του κινητήρα, με κατά συνέπεια αύξηση της ισχύος ακόμα περισσότερο. Ειδοποιός διαφορά για το μοντέλο των 400 κυβικών στην εμφάνιση, ο σιγαστήρας με τις δύο απολήξεις. Τέλος, και ο κινητήρας των 400 κυβικών φέρει μπουζί ιριδίου. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR, εξοπλίζει και τα δύο μοντέλα.
Το πιρούνι της Showa είναι νέο, ενώ ο εμπρός δίσκος των 300 χιλιοστών είναι ο μεγαλύτερος της κατηγορίας. Η δαγκάνα φρένου είναι 2 εμβόλων.
Η νέα οικογένεια Beverly χτίζεται πάνω σε ένα πλαίσιο από ατσάλι, με κατασκευή που συνδυάζει σωλήνες και πρεσαριστά κομμάτια σε φιλοσοφία μοτοσυκλέτας. Τις αναρτήσεις παρέχει η Showa, με ένα νέο πιρούνι 35 χιλιοστών διαμέτρου εμπρός και δύο αμορτισέρ διπλής ενέργειας πίσω. Τα αμορτισέρ, ρυθμίζονται σε 5 θέσεις προφόρτισης.
Τα δύο αμορτισέρ πίσω είναι πολύ βελτιωμένα σε σχέση με τα προηγούμενα. Ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου.
Τα Beverly διατηρούν τους τροχούς 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το μοντέλο των 400 κυβικών φέρει πλέον πλατύτερα ελαστικά, διαστάσεων 120/70 εμπρός και 150/70 πίσω. Στην πέδηση, τα Beverly φέρουν τον μεγαλύτερο εμπρός δίσκο της κατηγορίας, στα 300 χιλιοστά διαμέτρου, μαζί με έναν δίσκο 240 χιλιοστών για το πίσω μέρος. Φυσικά υπάρχει σύστημα ABS δύο καναλιών.
Σε κάθε περίπτωση σταθερό και υπάκουο, το Beverly στο δρόμο.
Έχοντας να οδηγήσουμε τόσο το Beverly 300, όσο και το Beverly400,
Στην εντός πόλης οδήγηση ξεχωρίζει η άνεση και η ποιότητα κύλισης του.
η διαδρομή που χάραξαν οι άνθρωποι της Piaggioήταν μικτή, αρκετά μεγάλη σεαπόσταση ώστε να γνωρίσουμε όλες τις πτυχές των δύο νέων μοντέλων. Ξεκινάμε τηνβόλτα μας με το Beverly400, το οποίο φέρει την δική του «τουριστική-σπορ» αύρα, σε σχέση με το «πασπαρτού»300άρι μοντέλο. Το πρώτο κομμάτι της διαδρομής, περιλαμβάνει ένα υπέροχοπαραλιακό πέρασμα επαρχιακού δρόμου και από τα πρώτα χιλιόμετρα, το Beverly 400 κάνει σαφή τονροπάτο χαρακτήρα του κινητήρα του και την ικανότητα να κινηθεί σε touringρυθμούς. Η λειτουργία θυμίζει κάτι από μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα, χωρίςόμως κραδασμούς, ενώ η εμπλοκή της μετάδοσης είναι γρήγορη προσφέρονταςδυνατές εκκινήσεις. Στον δρόμο, η κλιμάκωση του CVTσυμβάλλειστην γραμμική και αδιάκοπη παροχή της ισχύοςτου βελτιωμένου σε ισχύ και ροπή «μεγάλου» κινητήρα της γκάμας.Οδηγώντας σε περιβάλλον επαρχιακού, καταλαβαίνεις γρήγορα ότι ο 400άρηςκινητήρας λατρεύει να λειτουργεί στην μεσαία και ψηλή περιοχή στροφών με τηναπόδοση του να κορυφώνεται. Εντός πόλης και σε πιο αργούς ρυθμούς, προτάσσει την άμεση απόκριση του και την πληθώρα ροπής στις χαμηλομεσαίεςστροφές, γεγονότα που τον καθιστούν αρκούντως ζωηρό για τους λάτρεις μιαςανάλογης συμπεριφοράς.
Ανεβαίνοντας στο Beverly 300 για το άλλο μισό της διαδρομής, καταλαβαίνεις αμέσως τιςδιαφορές του ενός κινητήρα από τον άλλο. Το μοτέρ των 300 κυβικών είναιεύστροφο, παράγει ελάχιστους κραδασμούς σε επίπεδο… αμελητέο και αποδίδει μετον καλύτερο τρόπο στις μεσαίες στροφές, ακριβώς εκεί που θα λειτουργήσει εντόςπόλης. Στην σέλα του Beverly300, οδηγήσαμε τα περισσότερα «αστικά» χιλιόμετρα της δοκιμής –ούτως ή άλλως,οι περισσότεροι που θα το επιλέξουν, θα το κάνουν για εντός πόλης και καθημερινήμετακίνηση. Οι σχεδόν 26 ίπποι του 300άρη κινητήρα είναι επαρκείς για την πολυχρηστική ταυτότητατου Beverly, χωρίς τομοτέρ να εστιάζει στις συγκινήσεις επιδόσεων μιας και ο τρόπος λειτουργίας τουεστιάζει στην άνεση και την ποιότητα κύλισης. Στην εκκίνηση, το 300άρι μοντέλο «συμπλέκει»πιο αργά, ωστόσο κυκλοφορώντας εντός των τειχών, η πολυτελής λειτουργία του καιη προθυμία του στην μεσαία περιοχή κάνουν την διαφορά.
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά των Beverly 300 και 400 είναι παρόμοια και ηποιότητα κύλισης χαρακτηρίζεται πολύ υψηλή και στις δύο περιπτώσεις. Οαναβάτης, απολαμβάνει ικανοποιητικά επίπεδα αίσθησης, ενώ το στιβαρό πλαίσιο,σε συνδυασμό με τους τροχούς 16 και 14 ιντσών, επιτρέπει ακριβείς χειρισμούς,με μικρή η μεγάλη ταχύτητα, χωρίς δυσάρεστα παρατράγουδα. Το Beverly 300 χάρη και στα ελαφρώςστενότερα ελαστικά του, ξεχωρίζει στο κομμάτι της ευελιξίας στην πόλη μεελαφριά αίσθηση στις μανούβρες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θυσιάζεισταθερότητα. Οι αναρτήσεις εμφανίζουν αισθητή βελτίωση σε σχέση με τηνπροηγούμενη γενιά –ειδικά τα δύο πίσω αμορτισέρ. Οι κακοτεχνίες των δρόμων του Livornoθύμισανκάτι από… Ελλάδα σε σημεία, όμως πιρούνι και αμορτισέρ τις απορρόφησαν μεμεγάλη επιτυχία. Πιάσαμε τον εαυτό μας να… ρίχνει επίτηδες το Beverlyστις λακούβες,για να αξιολογήσουμε ξανά και ξανά την λειτουργία των αναρτήσεων και ομολογούμεότι πρόκειται για μια σημαντική βελτίωση που αναβαθμίζει το οδηγικό επίπεδο.Από την καλύτερη λειτουργία της ανάρτησης, επωφελείται και το μοντέλο των 400κυβικών. Τα φρένα είναι σωστά ταιριασμένα στα μοντέλα και στις δυνατότητες τους,αν και το σημείο της μέτριας αίσθησης στις μανέτες δυστυχώς δεν βελτιώθηκε,κάτι που το περιμέναμε. Ωστόσο, η δύναμη τους είναι παραπάνω από αρκετή τόσογια την πόλη, όσο και σε «γκαζωμένες» βόλτες εκτός των τειχών, απλά πρέπει ναδείξετε «πειθώ» και δύναμη στις μανέτες για να αντλήσετε την πλήρη δύναμη τους.Ξεπερνώντας τον σκόπελο της αίσθησης, διαπιστώνεις επίσης ότι η προοδευτικότητατης λειτουργίας των φρένων είναι ικανοποιητική.
Με την ευκαιρία της εναλλαγής των δύο μοντέλων σε έναεκτεταμένο κομμάτι επαρχιακού με πολλές στροφές, εξερευνήσαμε και τις εκδρομικέςικανότητες των δύο μοντέλων, μιας και η Piaggioδεν τα προορίζει αποκλειστικά γιατην πόλη. Αξιοσημείωτα καλά τα πήγε το Beverly 300 στις συνθήκες αυτές όντας πιο «εύκολο» στα κλειστάκομμάτια, όμως το Beverly400 έκανε την διαφορά στον ανοιχτό δρόμο: Ο ισχυρός του κινητήρας τονίζει την fun-to-rideπλευρά του με πιο σπορ λειτουργία,ενώ η αίσθηση του στις καμπές είναι πιο «βαριά» και τα περιθώρια πρόσφυσηςμεγάλα προσφέροντας την νότα μοτοσυκλέτας που οι πιο απαιτητικοί αναβάτες θαεκτιμήσουν.
ToBeverlyαποτελεί ένα δυνατό «asset» για την Piaggio,καθώς ο ισορροπημένος του χαρακτήρας στο δρόμο σε συνδυασμό με το απαράμιλλοστυλ του και την υψηλή ποιότητα του, το έκαναν BestSellerσεπολλές αγορές, συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της δικής μας. Η μεγάλη ανανέωσητου 2021 το κάνειπολύ πιο σύγχρονο όσον αφορά το designκαι τονεξοπλισμό, το βελτιώνει σε επίπεδα άνεσης και ισχύος, χωρίς να επηρεάζει όμως καθόλουτον μοναδικό του χαρακτήρα ο οποίος μάλιστα τονίζεται. Το 20χρονο Beverlyδείχνεινα βρίσκεται στην καλύτερη «ηλικία» του, πιο ώριμο από ποτέ, θέτοντας τις βάσειςνα κερδίσει ξανά την καρδιά των αναβατών. Αναμένουμε και την στιγμή, που θα τοοδηγήσουμε και στην χώρα μας, σε μια πιο σχολαστική δοκιμή στις συνθήκες που τοέκαναν bestseller…
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος: Nolan N40-5 GT
Μπουφάν: Tucano Urbano 4 Tempi
Γάντια: Tucano Urbano Monty Touch
Ευχαριστούμε το κατάστημα Μπαξεβάνης Moto για την παραχώρηση του εξοπλισμού.
Κάπως ακριβά και, επιτέλους, καιρός να υιοθετηθούν απ όλα τα σκούτερ τα μονά πίσω αμορτισέρ, που προσφέρουν το παραπάνω και στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά
Κάπως ακριβά και, επιτέλους, καιρός να υιοθετηθούν απ όλα τα σκούτερ τα μονά πίσω αμορτισέρ, που προσφέρουν το παραπάνω και στην άνεση και στην οδική συμπεριφορά