LIVE: κίνηση στους δρόμους
Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
  • Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
  • Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
  • Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
  • Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
  • Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ
  • Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ

Προ των πυλών το νέο Supermoto Touring της ΚΤΜ

Νέα Supermoto Touring ετοιμάζει η ΚΤΜ με 17ρι τροχό
Κινητήρας V2 1350cc και 190 ίπποι με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
Πλήρη γκάμα ηλεκτρικών συστημάτων και βελτιωμένη αεροδυναμική
Φαίνεται ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό μοντέλο της κατηγορίας

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Νέα Supermoto Touring ετοιμάζει η ΚΤΜ με 17ρι τροχό

Το φώς της δημοσιότητας έχουν δει κατασκοπευτικές φωτογραφίες του νέου μοντέλου της KTM, 1390 SMT , ένα εξαιρετικά δυνατό μοντέλο, με όρθια θέση οδήγησης που κατά πάσα πιθανότητα θα ανήκει στην κατηγορία Supermoto Touring της ΚΤΜ. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με όρθια θέση αναβάτη, σχετικά χαμηλό βάρος και σπορ ελαστικά 17 ιντσών με μεγάλη ισχύ, αντιπροσωπεύοντας επάξια το μότο της ΚΤΜ για τα supermoto μοντέλα της “If you drive sideways, you see more”. H KTM, όπως όλα δείχνουν, αναπτύσσει με γοργούς ρυθμούς τη σειρά SMT μετά και την κυκλοφορία του 890 SMT το οποίο από ότι φαίνεται θα αποκτήσει “μεγαλύτερο αδερφάκι”.
 

Κινητήρας V2 1350cc και 190 ίπποι με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων

Το νέο πρωτότυπο μοντέλο της ΚΤΜ αναμένεται να διαθέτει τον κινητήρα V2 από το ΚΤΜ 1390 Super Duke R με 1350 κυβικά και ισχύ περίπου 190 ίππων με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, με δύο προφίλ ανύψωσης στον εκκεντροφόρο των βαλβίδων εισαγωγής.  Είναι εφοδιασμένο με τροχούς 17 ιντσών μπροστά και πίσω με ελαστικά ιδανικά για σπορ οδήγηση με το φρενάρισμα να αναλαμβάνουν οι τετραπίστονες δαγκάνες Brembo Stylema. H ανάρτηση του 1390 SMT προσαρμόζεται σε διαδρομή, 180 χιλιοστών, μικρότερη σε σχέση με το Super Adventrure S στο οποίο ήταν στα 200 χιλιοστά και το τελικό της εξάτμισης είναι παρόμοιο με εκείνο του Super Duke.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήρη γκάμα ηλεκτρικών συστημάτων και βελτιωμένη αεροδυναμική

Εξοπλισμένο με σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως διάφορες λειτουργίες οδήγησης, ΑΒS, TC modes, συνδεσιμότητα και άλλα ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Η οθόνη TFT θα είναι πολλαπλών λειτουργιών και ίσως να διαθέτει και τη δυνατότητα επιλογής AMT (automated manual transmission). Στις φωτογραφίες αυτού του πρωτότυπου μοντέλου φαίνεται να υπάρχουν επίσης πλευρικά αεροδυναμικά εξαρτήματα για βελτίωση της αεροδυναμικής της μοτοσυκλέτας στις υψηλές ταχύτητες. Τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου υπόσχονται εξαιρετικά υψηλές επιδόσεις τόσο σε σπορ όσο και σε touring συνθήκες οδήγησης. Εμφανισιακά το SMT 1390 διαθέτει φέρινγκ το οποίο βασίζεται στα τρέχοντα μοντέλα Adventure αλλά με πιο σπορ προφίλ και διαμορφωμένα για περισσότερη αεροδυναμική.
 

Φαίνεται ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό μοντέλο της κατηγορίας

Δεν είναι ακόμα γνωστό πότε θα βγει στην αγορά το νέο SMT 1390. Πιθανότατα κατά τη διάρκεια του 2025, ακολουθώντας τις νέες εκδόσεις 1390 του Super Adventure S και R. Η τιμή του δεν έχει διαμορφωθεί ακόμα αλλά σύμφωνα με εκτιμήσεις ίσως είναι παρόμοια με εκείνη του Super Adventure και του νέου Super Duke. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η KTM ετοιμάζει ένα mega-supermoto με μεγάλη ισχύ, έτοιμο να ανταγωνιστεί μοντέλα αντίστοιχης κατηγορίας και επιδόσεων.