Πρώτες εικόνες της BMW R 1300 RT
Αεροδυναμικό και με επιθετική μορφή το νέο BMW R 1300 RT
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πτερύγια, ανανεωμένο σύστημα προβολέων και σύστημα ραντάρ
Αυτόματο κιβώτιο ASA με δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων με συμπλέκτη στο πόδι
Σύστημα αναρτήσεων Telelever και πλούσια γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων
Αεροδυναμικό και με επιθετική μορφή το νέο BMW R 1300 RT
Στους δρόμους της Γερμανίας εντοπίστηκε η νέα BMW R 1300 RT, το πολυαναμενόμενο tourer της BMW. Με μια πρώτη ματιά η εμφάνιση του μοντέλου δείχνει να είναι με λιγότερο στρογγυλεμένες γωνίες σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα και το μπροστινό μέρος να θυμίζει σχήμα “ ράμφους” δίνοντας στη μοτοσυκλέτα πιο αεροδυναμική και επιθετική όψη παραμένοντας πιστή στην γνώριμη αισθητική της BMW. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν βελτιώσεις και εκπλήξεις που φέρνει η νέα BMW R1300 RT για το 2025.
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πτερύγια, ανανεωμένο σύστημα προβολέων και σύστημα ραντάρ
Η νέα BMW φαίνεται να αποκτάει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα πτερύγια στα φέρινγκ, μια γνωστή εδώ και καιρό πατέντα της BMW που από ότι φαίνεται εφαρμόζει στη νέα R 1300 RT. Στις φωτογραφίες διακρίνεται ο μηχανισμός που επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να διπλώνει τα πτερύγια προς τα μέσα ή προς τα έξω κατά μερικά εκατοστά για περισσότερη αεροδυναμική κάλυψη. Η εμφάνιση των νέων προβολέων φαίνεται επίσης να είναι ανανεωμένη με έναν μικρότερο, κεντρικό LED προβολέα να αντικαθιστά το μεγαλύτερο και πιο περίπλοκο σύστημα προβολέων ενώ τα μπροστινά φλάς είναι ενσωματωμένα στους καθρέφτες. Διαθέτει επίσης ραντάρ που ελέγχει την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και προειδοποιεί τον αναβάτη για ενδεχόμενη σύγκρουση, χαρακτηριστικό που συναντάμε και στο μοντέλο R 1250 RT.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αυτόματο κιβώτιο ASA με δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων με συμπλέκτη στο πόδι
To νέο αυτόματο κιβώτιο ASA (Automated Shift Assistant) είναι επίσης γεγονός. Η μανέτα συμπλέκτη απουσιάζει, επιτρέποντας ευκολότερες αλλαγές ταχυτήτων, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη καθώς την άνοιξη του 2024 η BMW παρουσίασε την πρώτη R 1300 GS με το νέο αυτόματο κιβώτιο και από ότι φαίνεται θα το δούμε και σε μελοντικά μοντέλα R 1300 συμπεριλαμβανομένης της BMW R 1300 RT, έστω και προαιρετικά. Παρά την ύπαρξη του ASA, υπάρχει ακόμα ένας συμπλέκτης ποδιού από τον οποίο ο αναβάτης μπορεί να αλλάζει τις ταχύτητες δίνοντας του μεγαλύτερο έλεγχο κατά την οδήγηση σε περίπτωση που επιθυμεί αυτόν τον τρόπο οδήγησης. Όσο αφορά το νέο πλαίσιο της R 1300 RT παρόλο που δεν είναι ξεκάθαρο από τις φωτογραφίες, η BMW ενισχύει το κύριο πλαίσιο από χάλυβα το οποίο θα συνδυαστεί με ένα νέο πίσω πλαίσιο από αλουμίνιο εξασφαλίζοντας την αντοχή και την σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε μεγάλα φορτία.
Σύστημα αναρτήσεων Telelever και πλούσια γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων
Το σύστημα αναρτήσεων διαθέτει την τεχνολογία Telelever της BMW γνωστό για την σταθερότητα που διασφαλίζει. Το νέο tourer της BMW διαθέτει επίσης μια πλήρη γκάμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπως ραντάρ, θερμαινόμενα γκρίπ και σέλα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα όπως και η R 1250 RT και η πρόσφατη R 1300 GS. Στα πολυτελή “καλούδια” της μοτοσυκλέτας υπάρχει επίσης ηχοσύστημα με ηχεία στο μπροστινό φέρινγκ. Ο αναβάτης έχει άμεση συνδεσιμότητα με την μοτοσυκλέτα η οποία ανταποκρίνεται γρήγορα σε συσκευές Android και Apple. Η οθόνη φαίνεται να είναι μεγαλύτερη σε σχέση με την 1250 RT. Οι αναβαθμίσεις αυτές καθιστούν τη νέα R 1300 RT ιδανική για τουριστική χρήση και αναμένεται με ανυπομονησία η κυκλοφορία της το 2025 με περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά.