QJMOTOR SVT 650: Οι V2 τραγουδούν ακόμα
- 76,2 ίπποι από τον ισχυρότερο V2 στα μεσαία κυβικά.
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ακτινικές δαγκάνες Brembo.
- Θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ και χούφτες στον στάνταρ εξοπλισμό.
- Δύο χρωματισμοί και τιμή κάτω από 7 χιλιάρικα
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
76,2 ίπποι από τον ισχυρότερο V2 στα μεσαία κυβικά
Διανύουμε σίγουρα την εποχή των εν σειρά κινητήρων – και κυρίως των δικύλιδρων εν σειρά. Όμως σαν άλλα μικρά γαλατικά χωριά, κάποιοι επιμένουν στην V διάταξη, η οποία έχει φανατικούς οπαδούς. Ένας από αυτούς είναι και η QJMOTOR, η οποία εξοπλίζει το SVT 650 με έναν δικύλινδρο V κινητήρα 90°, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Η απόδοσή του τον φέρνει στην κορυφή της κατηγορίας των μεσαίων κυβικών για τους V κινητήρες, καθώς φτάνει τους 76,2 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και τα 65 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Οι μετρήσεις του Moto Τρίτη επιβεβαίωσαν τους «ισχυρισμούς της QJMOTOR, καθώς το SVT 650X που δοκιμάσαμε χρειάστηκε 5,15” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 5,87” για να πάει από τα 60 στα 120, με την 4η σχέση επιλεγμένη στο εξατάχυτο κιβώτιο.
Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ακτινικές δαγκάνες Brembo
Η QJMOTOR δίνει βάρος στα περιφερειακά όλων των μοντέλων της και το SVT 650 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Έτσι, συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, διαμέτρου 43mm και διαδρομής 145mm, το οποίο ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου και ένα κεντρικά τοποθετημένο μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση.
Το φρενάρισμα – το οποίο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας απαιτεί 42,3 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα – αναλαμβάνει η Brembo, που «κουράρει» όλα τα μεγάλα μοντέλα της QJMOTOR. Έτσι, το SVT 650 εξοπλίζεται με δύο δίσκους 320mm μπροστά, πάνω στους οποίους πιάνουν οι ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ μια μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας έχει το έργο του «παγώματος» του πίσω δίσκου των 260mm. Την απρόσκοπτη λειτουργία των φρένων διασφαλίζει η Bosch, η οποία παρέχει το δικάναλο ABS 9.1MB.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Θερμαινόμενη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ και χούφτες στον στάνταρ εξοπλισμό
Όταν η QJMOTOR έκανε τα πρώτα της βήματα στη χώρα μας, μας συστήθηκε ως μια Value for Money εταιρεία, που παρέχει μοτοσυκλέτες με ποιοτικά περιφερειακά και μπόλικο εξοπλισμό σε χαμηλή τιμή. Για να το καταλάβουμε αυτό αρκεί να δούμε τα χαρακτηριστικά εξοπλισμού της SVT 650 και να τα συγκρίνουμε με επιλογές του ανταγωνισμού στην ίδια κατηγορία. Το μεσαίο V Adventure της QJ φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό του θερμαινόμενη σέλα (ύψος 850mm) και θερμαινόμενα γκριπ, ενώ την προστασία των χεριών του αναβάτη συμπληρώνουν οι χούφτες. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη με το χέρι (χωρίς τη χρήση εργαλείων), ενώ ακόμα και χωρίς την τοποθέτηση βαλιτσών, ο αναβάτης μπορεί να βασιστεί στην αλουμινένια σχάρα του SVT 650. Την πληροφόρηση αναλαμβάνει μια έγχρωμη TFT οθόνη 7”, με αυτόματη προσαρμογή στις φωτιστικές συνθήκες του περιβάλλοντος, ενώ οι πληροφορίες συμπεριλαμβάνουν και την πίεση των ελαστικών, χάρη στους αισθητήρες που διαθέτει η SVT 650. Υπάρχει η δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth, καθώς και θύρα USB ακριβώς κάτω από την οθόνη, για να μην μείνεις από μπαταρία, όσο μεγάλη και αν είναι η διαδρομή.
Δύο χρωματισμοί και τιμή κάτω από 7 χιλιάρικα
To QJMOTOR SVT 650 έχει έναν «ψηλό» και «λεπτό» σχεδιασμό, ο οποίος παραπέμπει στις Rally γραμμές, ενώ κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις. Η «απλή» έκδοση εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου και Tubeless ελαστικά, ενώ η έκδοση X φέρει τις ακτινωτές ζάντες, επίσης με Tubeless ελαστικά. Και στις δύο περιπτώσεις έχουμε δύο διαθέσιμους χρωματισμούς, έναν μαύρο με γκρι και «λάιμ» λεπτομέρειες, ενώ ο άλλος παίζει με τις εναλλαγές μαύρου, λευκού και κίτρινου, δημιουργώντας ένα ενδιαφέρον σύνολο.
Η τιμή της QJMOTOR SVT 650 είναι 6.595 ευρώ.
Η τιμή της QJMOTOR SVT 650X είναι 6.995 ευρώ.