Royal Enfield Continental GT 450 έτοιμη για την Ευρώπη
Μεσαίου κυβισμού με cafe racer αισθητική
Θα κυκλοφορήσει αρχικά στην Ινδία
Κινητήρας 451 κυβικών με 40 ίππους και 18ρι τροχό
Αναμένεται να την δούμε και στην ευρωπαϊκή αγορά
Μεσαίου κυβισμού με cafe racer αισθητική
Η Royal Enfield διευρύνει την παρουσία της στην αγορά μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού με την νέα Continental GT 450 café racer, επιδιώκοντας να καλύψει μια ακόμη ευρύτερη γκάμα αναβατών. Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση της Himalayan, που θεωρείται μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης (dual enduro), η εταιρεία φαίνεται πως προσανατολίζεται και στην παρουσίαση ενός πιο σπορ μοντέλου. Η Contintental GT 450, που θα αποτελεί τη μικρή αδερφή της δημοφιλούς δικύλινδρης Continental GT 650, αναμένεται να διατηρήσει την κλασική cafe racer αισθητική, θα φοράει τον κινητήρα του Himalayan και η τιμή της αναμένεται να είναι πολύ ενδιαφέρουσα.
Θα κυκλοφορήσει αρχικά στην Ινδία
Η Royal Enfield επέλεξε την Ινδία, τη χώρα από την οποία προέρχεται και αποτελεί την κυριότερη αγορά της, ως το πρώτο μέρος για την κυκλοφορία της νέας Continental GT 450. Ωστόσο, η ζήτηση για αυτές τις μοτοσυκλέτες δεν περιορίζεται μόνο στην Ινδία, σημειώνοντας ιδιαίτερα καλή πορεία και στην ευρωπαϊκή αγορά. Η επερχόμενη αυτή μοτοσυκλέτα έρχεται να γεφυρώσει το κένο ανάμεσα στις adventure και road μοτοσυκλέτες της Royal Enfield, προσφέροντας μια νέα επιλογή σε όσους αναζητούν μια μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού, με στυλ και επιδόσεις που ταιριάζουν σε καθημερινή χρήση στον δρόμο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Κινητήρας 451 κυβικών με 40 ίππους και 18ρι τροχό
Ο κυβισμός των 450 κυβικών της νέας Royal Enfield Continental GT 450 μας δίνει μια σαφή ένδειξη ότι η μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί την ίδια μηχανολογική πλατφόρμα με την πιο πρόσφατη έκδοση της Himalayan. Ο κινητήρας των 451 κυβικών εκατοστών είναι ένας υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας που αποδίδει περίπου 40 ίππους, σημαντικά βελτιωμένος σε σχέση με τον απλούστερο αερόψυκτο κινητήρα των 411 κυβικών που χρησιμοποιούσε η προηγούμενη Himalayan. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, η Continental GT 450 θα διαφέρει σημαντικά όσον αφορά το πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη. Το πλαίσιο της GT 450 θα είναι σχεδιασμένο για χρήση σε δρόμο και όχι για off-road, όπως η Himalayan. Αυτή η διαφορά γίνεται εμφανής στα χαρακτηριστικά όπως το ψαλίδι, την ανάρτηση και τους τροχούς 18 ιντσών.
Αναμένεται να την δούμε και στην ευρωπαϊκή αγορά
Η επίσημη κυκλοφορία της νέας Continental GT 450 αναμένεται να πραγματοποιηθεί προς το τέλος του 2024 ή στις αρχές του 2025. Αυτό σημαίνει ότι οι Ευρωπαίοι αναβάτες θα έχουν την ευκαιρία να την αποκτήσουν λίγο αργότερα από τους Ινδούς, όμως το ενδιαφέρον και η ζήτηση αναμένεται να είναι υψηλά. Η τιμή της αναμένεται να είναι αρκετά ανταγωνιστική στην κατηγορία της προσφέροντας ένα ισχυρό πακέτο για τους αναβάτες που αναζητούν ρετρό αισθητική με σύγχρονη τεχνολογία.