Τιμή: 3.295 ευρώ, (S) 3.895
Το Citycom 300i CBS έχει σχεδιαστεί για να δίνει όχι μόνο τη μέγιστη ευελιξία και ασφάλεια αλλά και περισσότερους χώρους. Εργονομικά, η ποδιά του Citycom300i προσφέρει μεγάλο χώρο για τα πόδια του αναβάτη. Η άνετη σέλα με τη χρήση κόκκινης ραφής, προσδίδει στο Citycom300i μία επιπλέον sport νότα στον ήδη σύγχρονο χαρακτήρα του μοντέλου. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι αρκετά μεγάλος για να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και μικροπράγματα. Διαθέτει panel με ψηφιακά όργανα και δύο δυνατούς προβολείς που κάνουν τη νύχτα, μέρα. Ο περιφερειακός εξοπλισμός του είναι πλήρης, καθώς διαθέτει κεντρικό διακόπτη ασφαλείας, παροχή 12V φόρτισης κινητού και αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη με κουμπί για εύκολο άνοιγμα και ψηλή ζελατίνα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Εξοπλίζεται με έναν σύγχρονο κινητήρα 262,8 κ.εκ., ο οποίος
διαθέτει ιδιαίτερα ανταγωνιστικές επιδόσεις: η ισχύς 24 ίππων και η ροπή που
αγγίζει τα 2,4 kgm, του χαρίζουν μια θέση στη λίστα με τα ισχυρότερα μοντέλα
της κατηγορίας. Σε ανάλογο ύφος κινούνται και οι αναρτήσεις του SYM, καθώς οι ρυθμίσεις τους
έχουν έναν σαφώς σπορ προσανατολισμό, όντας αρκετά σφικτές για να υποστηρίξουν
τις όποιες παιχνιδιάρικες διαθέσεις του αναβάτη τους, διατηρώντας ωστόσο την
άνεση σε ικανοποιητικά επίπεδα μέσα στην πόλη. Από το 2012 το
δημοφιλές Citycom αναβαθμίστηκε με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS: δύο
δίσκοι 260 χλστ. μπροστά και πίσω συνδυάζονται κάθε φορά που ενεργοποιείται η
πίσω δαγκάνα, προσδίδοντας στο scooter πραγματική αίσθηση ασφάλειας.
Παράλληλα, το Citycom διατίθεται και σε έκδοση S, με τον πανίσχυρο κινητήρα F4 του GTS προσφέροντας έτσι εξαιρετικές και ταυτόχρονα προσιτές επιδόσεις. Παράλληλα η έκδοση S απολαμβάνει μια σειρά αναβαθμίσεων που σίγουρα θα το κάνουν ακόμη πιο αξιοζήλευτο: Νέα εξάτμιση, πίσω φωτιστικό σώμα LED με διάφανο κρύσταλλο, βελτιωμένο σύστημα πέδησης CBS με νέες τρόμπες φρένου, νέα σέλα που υπόσχεται ακόμη περισσότερη άνεση, ανανεωμένος πίνακας οργάνων με νέα χρώματα και φωτισμό και, για το τέλος, νέους καθρέπτες με λεπτό διακριτικό βραχίονα.
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας: |
4Τ, Υ/Ψ, 1Κ, 4Β |
Χωρητικότητα: |
263 κ.εκ. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): |
24 / 7.500 σ.α.λ. |
Φρένα Εμπρός-Πίσω:
|
Δ/260 χλστ. - Δ/260 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα): |
10 |
Βάρος (κιλά): |
182 |
Τελικά δίνουμε σημασία στις πινακίδες του Κ.Ο.Κ;
Test FSD FS-760: Jet με διπλή ζελατίνα
Ducati Monster: Καλλίγραμμο «τέρας» 166 κιλών
Ducati: Μήπως τελικά είναι πιο φθηνά από ότι νομίζουμε;
Μπαταρία Skyrich για E-Scooter 48V / 24Ah
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr