Suzuki Burgman με υδρογόνο
Suzuki Burgman με υδρογόνο
Suzuki Burgman με υδρογόνο
Suzuki Burgman με υδρογόνο
  • Suzuki Burgman με υδρογόνο
  • Suzuki Burgman με υδρογόνο
  • Suzuki Burgman με υδρογόνο
  • Suzuki Burgman με υδρογόνο

Suzuki Burgman με υδρογόνο

Βελτιωμένο το δεύτερο πρωτότυπο υδρογονoκίνητο Burgman
Η δεξαμενή υδρογόνου δεν χωρούσε στο στανταρ πλαίσιο
Το νέο πρωτότυπο διαθέτει δύο κυλίνδρους υδρογόνου
Παρουσιάζει αρκετούς περιορισμούς σε σχέση με την βενζίνη

Βελτιωμένο το δεύτερο πρωτότυπο υδρογονoκίνητο Burgman

Η Suzuki παρουσιάζει το νέο πρωτότυπο σκούτερ Burgman που λειτουργεί με υδρογόνο, κάνοντας ένα σημαντικό βήμα προς τη βιώσιμη ενέργεια στις μοτοσυκλέτες. Τον περασμένο Οκτώβριο, η Suzuki αποκάλυψε το πρωτότυπο της για ένα υδρογονοκίνητο scooter Burgman το οποίο αναπτύχθηκε στα πλαίσια των προσπαθειών της εταιρείας, σε συνεργασία με την HySE, να γίνει το υδρογόνο μια βιώσιμη πηγή ενέργειας για κινητήρες μοτοσυκλετών και σκούτερ. Τώρα, μια νέα αίτηση ευρεσιτεχνίας αποκαλύπτει μια βελτιωμένη εκδοχή του Burgman  που λύνει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που είχαν προκύψει στο αρχικό πρωτότυπο: το μέγεθος του. Το νέο σχέδιο επιλύει το πρόβλημα του μεγάλου μεταξονίου, το οποίο είχε επιμηκυνθεί λόγω του συστήματος καυσίμου. Αντί για έναν μεγάλο κύλινδρο υδρογόνου, το νέο πρωτότυπο διαθέτει δύο μκρότερους επιτρέποντας την χρήση του στανταρ πλαισίου του Burgman 400. Αυτή η λύση προσφέρει στο σκουτερ μεγαλύτερη ευελιξία και πρακτικότητα. 
 

Η δεξαμενή υδρογόνου δεν χωρούσε στο στανταρ πλαίσιο

Το αρχικό πρωτότυπο του Burgman με υδρογόνο, το οποίο δεν πρέπει να συγχέεται με τις διάφορες γενιές ηλεκτρικών σκουτερ με κυψέλες υδρογόνου που η Suzuki έχει κατασκευάσει την τελευταία δεκαετία, διέθετε ένα εξαιρετικά μεγάλο μεταξόνιο ως αποτέλεσμα του συστήματος καυσίμου όπου για να χωρέσει ο μεγάλος κύλινδρος υδρογόνου χαμηλά στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, επέκτειναν το μεταξόνιο κατά 20,32 cm μετακινώντας ολόκληρο το κινητήριο σύστημα και το ψαλίδι προς τα πίσω. Αυτό αποτελούσε πρόκληση για την Suzuki και με το νέο πρωτότυπο βρίσκει λύση στο μεγάλο μεταξόνιο διατηρώντας παράλληλα την ικανότητα της μοτοσυκλέτας να μεταφέρει ικανοποιητική ποσότητα καυσίμου. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το νέο πρωτότυπο διαθέτει δύο κυλίνδρους υδρογόνου

Ο πρώτος κύλινδρος βρίσκεται μπροστά από τον κινητήρα και είναι τοποθετημένος υπό γωνία προς τα πάνω. Αυτό σημαίνει ότι το μπροστινό μέρος του κυλίνδρου είναι υπερυψωμένο, δημιουργώντας μια κλίση προς τα πάνω. Αυτή η τοποθέτηση εξοικονομεί χώρο και αποτρέπει την ανάγκη για επιμήκυνση του μεταξονίου, επιτρέποντας στον κύλινδρο να χωρέσει μέσα στο πλαίσιοτου Burgman χωρίς να επηρεάσει το συνολικό μήκος του σκούτερ. O δεύτερος κύλινδρος βρίσκεται κάτω από τη σέλα και είναι επίσης τοποθετημένος υπό γωνία, ακολουθώντας τη γωνία της σέλας. Η κλίση του είναι τέτοια που το μπροστινό μέρος του κυλίνδρου κλίνει προς τα αριστερά της μοτοσυκλέτας, τοποθετημένο διαγώνια, ώστε να μεγιστοποιηθεί ο διαθέσιμος χώρος κάτω από τη σέλα. Η αποθήκευση υδρογόνου παραμένει μια πρόκληση, καθώς το αέριο απαιτεί δεξαμενές ειδικού σχήματος για να αντέξουν την πίεση των 10,000 psi. Η χρήση δύο μικρότερων κυλίνδρων διευκολύνει τη διαχείριση της πίεσης και της ασφάλειας. 
 

Παρουσιάζει αρκετούς περιορισμούς σε σχέση με την βενζίνη

Σε αντίθεση με την βενζίνη που η δεξαμενή μπορεί να κατασκευαστεί από ελαφρύ πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο και σε οποιοδήποτε σχήμα απαιτείται για να ικανοποιεί το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, η χρήση υδρογόνου φαίνεται να έχει περιορισμούς που δυσκολεύουν την χρήση του ως καύσιμο στις μοτοσυκλέτες. Το πρόβλημα της αποθήκευσης του υδρογόνου παραμένει ένα δύσκολο θέμα, ωστόσο η κοινοπραξία HySE (Hydrogen Small mobility & Engine technology) στην οποία συμμετέχουν οι τέσσερις μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες μοτοσυκλετών Suzuki, Kawasaki, Yamaha, Honda, καθώς και η Toyota, εργάζεται εντατικά πάνω στη βελτίωση των συστημάτων καυσίμου.