Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η εμπειρία του GSX-S 1000 GT ξεκινάει ήδη από την μιζιά: Μόλις ο 4κύλινδρος πάρει ζωή, «γουργουρίζει» με μπάσο ήχο και ίσως το πιο στρωτό ρελαντί, που έχουμε ακούσει ποτέ σε μοτοσυκλέτα. Δεν έχει βγει τυχαία ο όρος «ραπτομηχανή» της δίτροχης αργκό, συνδεδεμένος με την απόλυτα ρυθμική λειτουργία και, σε έναν όμορφο παραλληλισμό, με το παρελθόν της Suzuki στην βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας. Ας επιστρέψουμε όμως στο μοτέρ, που… πλέκει τον χαρακτήρα του GSX- S περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο στοιχείο του. Ελαστικότητα για σεμινάριο και πληθώρα διαθέσιμης ισχύος σε όλο το φάσμα, κινούν χωρίς καμία δυσκολία το κορμί των 226 κιλών του GSX-S. Αρπάζεις το γκάζι δυναμικά και η μοτοσυκλέτα απογειώνεται, με τις ταχύτητες να φτάνουν γρήγορα σε τιμές αυστηρώς ακατάλληλες για ανηλίκους! Η πιο «χρήσιμη» χαρτογράφηση αποδεικνύεται  η B, η οποία δεν περιορίζει πολύ την απόκριση του ηλεκτρονικού γκαζιού αλλά προσφέρει μεγάλη ισχύ από νωρίς, καθώς στο Α το γκάζι είναι πιο απότομο και δεν θα αρέσει σε όλους. Από την άλλη, η C είναι η πιο «γραμμική» και θα σε βολέψει, αν κινείσαι στην πόλη, σε χαλαρό τέμπο ή είσαι σε… διαδικασία γνωριμίας με την GT.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και σε κανονικούς ρυθμούς, η κάλυψη μεγάλων αποστάσεων είναι απολαυστική. Το cruise control είναι δυνατό ταξιδιωτικό ατού χαμηλώνοντας παράλληλα και την κατανάλωση, ενώ οι πλαϊνές βαλίτσες δεν επηρεάζουν επ ουδενί την συμπεριφορά της GT ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Σε κομμάτια με στροφές τα super sport γονίδια της μοτοσυκλέτας θα προσφέρουν συγκινήσεις, με προφανή την πολύ υψηλή σταθερότητα στις γραμμές, που δικαιολογεί την βαρύτερη από το αναμενόμενο αίσθηση στις αλλαγές κατευθύνσεων. Γρήγορα θα διαπιστώσεις ότι η GSX-S αγαπά περισσότερο τις ανοικτές, γρήγορες καμπές των αυτοκινητόδρομων, δικαιολογώντας τον GT χαρακτηρισμό της. Μόνο σε συνθήκες υψηλής πίεσης ο αναβάτης θα αντικρίσει τα όρια των φρένων και των αναρτήσεων: Το ABS παρεμβαίνει περισσότερο από το ιδανικό όταν φρενάρεις πολύ δυνατά, ενώ το αμορτισέρ προειδοποιεί πρώτο όταν πιεστεί, τη στιγμή που το πιρούνι στέκεται στο ύψος των περιστάσεων σε όλο το φάσμα χρήσης. Στην πλειοψηφία των οδηγικών σεναρίων, οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων προσφέρουν πολύ καλή απορρόφηση των κακοτεχνιών του δρόμου, ενώ τα φρεναρίσματα είναι σε κάθε περίπτωση ασφαλή και η αίσθηση σε μανέτα και πεντάλ ικανοποιεί. 

Αν και το πεδίο χρήσης της GSX-S είναι ξεκάθαρα ο ανοικτός δρόμος, η κίνηση εντός πόλης δεν είναι απαγορευτική, αρκεί φυσικά να έχεις στο νου σου ότι οδηγάς μια μοτοσυκλέτα λίτρου. Σύμμαχοι του αναβάτη στην όποια καθημερινή χρήση, η ελαστικότητα του μοτέρ, η λειτουργία των αναρτήσεων και το στιβαρό πάτημα στο δρόμο, που προσφέρει αίσθηση ασφάλειας απαραίτητη για το χάος των πόλεων…