Suzuki V-STROM 800: Ο συνεχιστής του μύθου
7 Φωτογραφίες »

Suzuki V-STROM 800: Ο συνεχιστής του μύθου

- Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που αποδίδει 83 ίππους - Ζάντες αλουμινίου και 19” τροχός μπροστά - Riding Modes, Traction Control, Easy Start System, Low RPM Assist και Quickshifter - TFT οθόνη, τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin και αναρτήσεις Showa

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που αποδίδει 83 ίππους

Το V-Strom 650 έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία στις αρχές της δεκαετίας του 2000 και αποτελεί μέχρι και σήμερα ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα στην ελληνική αγορά, ανεξαρτήτως εταιρείας, χάρη στην πρακτικότητα και την αξιοπιστία που απέδειξε ότι διαθέτει. Το V-Strom 800 – που πέρυσι μας συστήθηκε και στην έκδοση με τον 19” τροχό - ακολουθεί την ίδια λογική με τον πρόγονό του και ας μην έχει πλέον τον κινητήρα που καθόρισε την μορφή αλλά και το όνομα των πρώτων V-Strom.
Τη θέση του έχει πάρει ένας τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που αποδίδει 83 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 77,4 ροπής στις 6.800 σ.α.λ. με λειτουργία που θυμίζει τον V2 κινητήρα λόγω του χρονισμού ανάφλεξης 270 μοιρών.
Οι αλουμινένιοι κύλινδροι έχουν υποστεί ειδική κατεργασία επιμετάλλωσης στο εσωτερικό τους για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και βελτιωμένη στεγανοποίηση των ελατηρίων των εμβόλων, ενώ για την αντιμετώπιση των κραδασμών πρώτης τάξης που παράγει ένας δικύλινδρος εν σειρά, η Suzuki έχει χρησιμοποιήσει δύο αντικραδασμικούς άξονες, με το πατενταρισμένο αυτό σύστημα να τοποθετεί τα δύο αντίβαρα σε γωνία 90 μοιρών σε σχέση με τον στρόφαλο και σε ίση απόσταση από αυτόν, κάτι που πρώτη φορά βλέπουμε σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Ζάντες αλουμινίου και 19άρης τροχός μπροστά

Πριν την έλευση του V-Strom 800 είχαμε ήδη γνωρίσει το V-Strom 800 DE, με τον ακτινωτό τροχό των 21” μπροστά. Το DE έχει αποδείξει την αξία του στο χώμα, όμως αυτό που έλειπε ήταν ένα πιο ασφάλτινο μοντέλο, που θα ήταν έτσι πιο προσιτό για μια μεγαλύτερη μερίδα κόσμου αλλά θα διατηρούσε και κάποιες Off-Road δυνατότητες. Έτσι γεννήθηκε το V-Strom 800, το οποίο εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου και ο μπροστινός τροχός μικραίνει, από 21” στις 19”. Ταυτόχρονα, οι σημαντικά μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων (70 μικρότερες από την έκδοση DE) χαμήλωσαν αρκετά και το ύψος της σέλας (από τα 855 στα 825mm) κάνοντας πιο εύκολες τις επιτόπιες μανούβρες και την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες – πράγματα σημαντικά στην καθημερινότητα της πόλης – και έδωσαν τη δυνατότητα και σε αναβάτες μικρότερων αναστημάτων να μπορούν με άνεση να οδηγήσουν το V-Strom 800.

Riding Modes, Traction Control, Easy Start System, Low RPM Assist και Quickshifter

Όπως μα έχει συνηθίσει η Suzuki , ο εξοπλισμός του V-Strom 800 είναι πλούσιος. Ξεκινώντας από τα του κινητήρα, έχουμε συμπλέκτη ολίσθησης, Quickshifter 2 κατευθύνσεων, Traction Control 3 επιπέδων με δυνατότητα απενεργοποίησης, σύστημα εύκολης εκκίνησης Easy Start System (που η μοτοσυκλέτα παίρνει μπρος με στιγμιαίο μόνο πάτημα της μίζας), σύστημα υποβοήθησης χαμηλών στροφών (Low RPM Assist) που αυξάνει ελαφρώς τις στροφές κατά την εκκίνηση και την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα και ABS με δύο επίπεδα παρεμβατικότητας, χωρίς όμως τη δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό, που υπάρχει στο DE. Τρία Riding Modes (Active, Basic, Comfort) φροντίζουν ώστε να φέρνεις πάντα την απόδοση του κινητήρα στα μέτρα σου, ανάλογα με τις συνθήκες και την διάθεσή σου.

TFT οθόνη, τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin και αναρτήσεις Showa

Όλα αυτά τα συστήματα που αναφέρθηκαν στην από πάνω παράγραφο μπορούν να ελεγχθούν από την TFT οθόνη των 5”, η οποία είναι υπεύθυνη για την πληροφόρηση του αναβάτη. Όλες οι απαραίτητες ενδείξεις βρίσκονται εκεί, δομημένες με απλό και κατανοητό τρόπο, ενώ μια θύρα USB στην αριστερή πλευρά της οθόνης φροντίζει για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών του αναβάτη.
Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε αναρτήσεις της Showa, με ένα ανεστραμμένο Split Function Fork – Big Piston (SSFF-BP) πιρούνι διαδρομής 150mm και ένα μονοσόκ αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας και αντίστοιχης διαδρομής στο πίσω μέρος. To πιρούνι ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ το αμορτισέρ διαθέτει περιστροφικό ρυθμιστή για την προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.
Το σταμάτημα του V-Strom 800 αναλαμβάνει η Nissin, η οποία εφοδιάζει τη μοτοσυκλέτα της Suzuki με δύο δίσκους 310mm και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες στο μπροστινό μέρος και έναν δίσκο 260mm πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα και δικάναλο ABS, που επιβλέπει τη διαδικασία του φρεναρίσματος.
Η τιμή της Suzuki V-Strom 800 είναι 10.995 ευρώ.