Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία
  • Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία

Sym PE 3: Πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter με υβριδική τεχνολογία

Ηλεκτροκινητήρας ισχύος 4 kW και αυτονομία 35 χλμ
«Υβριδική» τεχνολογία φόρτισης με θερμικό κινητήρα
Ιδανικό για αστικές μετακινήσεις και αυτονομία 300 χλμ
Με ανθεκτική μπαταρία ιόντων αλουμινίου

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Ηλεκτροκινητήρας ισχύος 4 kW και αυτονομία 35 χλμ

Η Ταϊβανέζικη Sym δεν είχε ποτέ στον στόλο της ένα ηλεκτρικό scooter και αυτό φαίνεται πως θα αλλάξει πολύ σύντομα με το νέο PE 3 Hybrid. Ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 4 kW (5,5 ίππων δηλαδή) παρέχει την κύρια κινητήριο δύναμή του, ενώ η αυτονομία είναι στα 35 χιλιόμετρα, κάτι που μαρτυρά πως το scooter έχει προσανατολισμό σύντομων αστικών μετακινήσεων.
 

«Υβριδική» τεχνολογία φόρτισης με θερμικό κινητήρα

Το Sym PE 3 δεν θα έχει περιοριστική αυτονομία όμως και αυτό γιατί θα έχει μία πρόσθετη μονάδα παροχής ενέργειας: έναν θερμικό κινητήρα που θα επεκτείνει την αυτονομία. Παίρνει μπρος με το που πέσει η τάση της μπαταρίας από τα 75 Volts στα 60 Volts και ο βενζινοκινητήρας παράγει αυτόματα ενέργεια. Θεωρητικά θα μπορεί να παρέχει 90 χιλιόμετρα αυτονομίας με κάθε λίτρο βενζίνης που καίει. Με το ρεζερβουάρ 3 λίτρων γεμάτο θα προσδίδει αυτονομία 270 χιλιομέτρων περίπου, κάτι που σημαίνει ότι η συνολική σε συνδυασμό με την αμιγώς ηλεκτρική, θα φτάνει τα 300 χιλιόμετρα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ιδανικό για αστικές μετακινήσεις και αυτονομία 300 χλμ

Μία αυτονομία 300 χιλιομέτρων κοντράρει και ξεπερνάει μάλιστα εκείνη πολλών αντίστοιχων βενζινοκίνητων scooter. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα μπορεί να έχει μεγάλη απήχηση σε κατοίκους πόλεων που δεν έχουν πρόσβαση σε έναν προσωπικό σταθμό φόρτισης, ή δεν έχουν γκαράζ. Εάν για παράδειγμα φορτίζει κάποιος το όχημά του σε δημόσιους σταθμούς μπορεί να μην θέλει να εξαρτάται από αυτούς. Έτσι το μόνο που θα έχει να κάνει με το PE 3, είναι να φορτίζει την μικρή μπαταρία του ανά διαστήματα και να βάζει ελάχιστη βενζίνη πετυχαίνοντας ασυναγώνιστη σε σχέση με θερμικά scooter οικονομία, αφού θα καίει 1,1 λ/100χλμ και ασυναγώνιστη σε σχέση με αμιγώς ηλεκτρικά scooter πρακτικότητα και ευχρηστία, χωρίς να σπαταλάει χρόνο σε σταθμούς φόρτισης κι χωρίς να τον περιορίζει η αυτονομία.
 

Με ανθεκτική μπαταρία ιόντων αλουμινίου

Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του scooter είναι ότι εξοπλίζεται με μία μπαταρία ιόντων αλουμινίου. Ποιο είναι το πλεονέκτημά της; Από τη μία το αλουμίνιο υπάρχει και παράγεται σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες από το λίθιο, γεγονός που κάνει την μπαταρία αρκετά πιο φθηνή. Από την άλλη ανακυκλώνεται πολύ πιο εύκολα. Παράλληλα, έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και ανθεκτικότητα, αλλά είναι και πιο ασφαλής χάρη στα πιο "σταθερά" χημικά στοιχεία του, έχοντας μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας όσον αφορά τις θερμοκρασίες του εξωτερικού περιβάλλοντος. Η Sym δεν έχει ανακοινώσει ακόμα πότε θα μετατρέψει αυτό το concept σε μοντέλο παραγωγής, αλλά αποτελεί μία πολύ καινοτόμα ιδέα που μπορεί να φέρει την επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση.