Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα
  • Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Συμμετέχει η Honda στο E-Xplorer World Cup με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

Συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM E-Xplorer
Tosha Schareina και Francesca Nocera οι εργοστασιακοί αναβάτες
CR-E και E.Rex με κοινή βάση
Ανεπτυγμένα στο πλαίσιο του CRF 250 R

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα FIM E-Xplorer

Η Honda έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη του CR-E από το 2019 και τώρα θα αρχίσει πλέον να αγωνίζεται με αυτό. Ο συνδυασμός της ηλεκτροκίνησης και του motocross είναι κάτι πολύ φρέσκο, αλλά η συνεχής απόδοση της μέγιστης ισχύος των ηλεκτροκινητήρων σε συνδυασμό με τις περιορισμένες ανάγκες αυτονομίας των μοτοσυκλετών της κατηγορίας τον καθιστά βιώσιμο εγχείρημα. Μετά την χρεοκοπία της αμερικάνικης Alta Motors, η ισπανική Stark κρατούσε τα "ηνία" των ηλεκτροκίνητων motocross με το Varg το οποίο φέτος αγωνίζεται ενάντια σε κινητήρες εσωτερικής καύσης σε αγγλικό πρωτάθλημα. Η Honda λοιπόν ακολουθεί παρόμοια στρατηγική και θα συμμετέχει στο E-Xplorer World Cup της FIM, ένα πρωτάθλημα για ηλεκτρικές motocross.
 

Tosha Schareina και Francesca Nocera οι εργοστασιακοί αναβάτες

Ύστερα από την συμμετοχή της Honda με την CR-E σε αγώνες στην Ιαπωνία, ανακοίνωσε στις αρχές του μήνα ότι θα συμμετέχει στο E-Xplorer World Cup σε 5 αγώνες ανά τον κόσμο ενώ διάφορες ομάδες θα ανταγωνίζονται σε μία μίξη από πίστες motocross και Mountain Bike. Μέχρι τώρα οι ομάδες θα συμμετέχουν με το KTM Freeride, το Sur-Ron Ultra Bee, το EMX και η Honda με το CR-E και εργοστασιακούς αναβάτες τον Toscha Schareina, που έχει αγωνισθεί σε αγώνες του Dakar Rally, και την ιταλίδα πρωταθλήτρια Francesca Nocera.
Το αγωνιστικό πρόγραμμα έχει ως εξής:

  • Ιαπωνία 16-17 Φεβρουαρίου
  • Νορβηγία 3-5 Μαίου
  • Γαλλία 21-23 Ιουνίου
  • Ελβετία 20-22 Σεπτεμβρίου
  • Ινδία 29 Νοεμβρίου με 1η Δεκεμβρίου

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CR-E και E.Rex με κοινή βάση

Η Honda και η Mugen παρουσίασαν 2 πρωτότυπες, ηλεκτρικές motocross μοτοσυκλέτες στο Tokyo Motorcycle Show το 2019 με πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους να είναι ως επί το πλείστο κρυφά όπως παραμένουν και τώρα. Αυτό που ήδη γνωρίζαμε ήταν ότι τα δύο μοντέλα ήταν ανεπτυγμένα σε παρόμοια πλατφόρμα με την Honda να ονομάζει το μοντέλο της CR-E και την Mugen E.Rex. Ενώ η Honda ήταν μία ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η E.Rex ήταν μία πιο ανεπτυγμένη μορφή του ίδιου μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2017. Στα τέλη Οκτωβρίου του 2023 η Honda έλαβε μέρος με το CR-E σε έναν γύρο του πρωταθλήματος DID Motocross Championship με αναβάτη τον εργοστασιακό δοκιμαστή της Trey Canard, πρώην πρωταθλητή της κατηγορίας των 250cc στην Αμερική.
 

Ανεπτυγμένα στο πλαίσιο του CRF 250 R

Από την παρουσίαση των 2 μοντέλων το 2019 ήταν γνωστό πως χρησιμοποιούσαν ως βάση το πλαίσιο του CRF 250 R με τον ηλεκτροκινητήρα και την μπαταρία να αναπτύσσονται από την Mugen (M-Tec). Η μπαταρία λιθίου προερχόταν από την Maxell ενώ το ψυγείο μαρτυρά πως ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί με υδρόψυξη με τον συμπλέκτη και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων να απουσιάζουν και από την Honda και από την Mugen. Η Honda μάλιστα στον πρώτο αγώνα που συμμετείχε με την CR-E απείχε μόλις 7 δέκατα του δευτερολέπτου από την πρώτη θέση στην γραμμή του τερματισμού.