Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
  • Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control

Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control

Τα Scooter 125cc, ο πλέον ιδανικός σύμμαχος της καθημερινότητας
Διαθέτουν Traction Control, ένα πολύ σημαντικό σύστημα ασφαλείας
Εξαιρετικά οικονομικά με καταναλώσεις γύρω στα 2,8λ/100χλμ
Όρθια, Adventure και GT τα scooter της λίστας

Τα Scooter 125cc, ο πλέον ιδανικός σύμμαχος της καθημερινότητας

Στον ασφυκτικό αστικό κλοιό μία από τις καλύτερες λύσεις για πιο οικονομικές και γρήγορες μετακινήσεις είναι τα μικρά scooter, της A1 κατηγορίας, έως 125cc δηλαδή. Καταλαμβάνουν πολύ λιγότερο χώρο από ένα αυτοκίνητο και δεν έχουν μόνο αρκετά χαμηλότερο κόστος χρήσης από αυτά, με τα service και τα αναλώσιμα να είναι πολύ πιο οικονομικά, αλλά βοηθούν και στην αποσυμφόρηση του οδικού δικτύου. Παράλληλα μειώνεις το περιβαλλοντικό σου αποτύπωμα εάν κάνεις την μετάβαση από αυτοκίνητο σε μικρό scooter, ενώ με την δυνατότητα της διήθησης, οι χρόνοι των μετακινήσεών σου μπορούν να μειωθούν δραστικά. Τώρα μάλιστα, με την δυνατότητα οδήγησης δικύκλων της A1 κατηγορίας με δίπλωμα αυτοκινήτου και 5 πρακτικά μαθήματα, εφόσον υπάρχει στην κατοχή του οδηγού για τουλάχιστον 6 έτη και έχει κλείσει το 27ο έτος της ηλικίας του, όλο και περισσότεροι χρήστες του οδικού δικτύου καταφεύγουν σε αυτή την πολύ συμφέρουσα λύση.  
 

Διαθέτουν Traction Control, ένα πολύ σημαντικό σύστημα ασφαλείας

Μάρκα Τροχό εμπρος Τιμή Ισχύς Hp Ροπή Nm Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
VOGE SR1 14 2.595 11,6 11 8 139
QJMOTOR MTX 125  14 2.795 15 12 8 138
SYM JET X 125 14 3.230 12,6 11,5 7,5 140
HONDA PCX 125 14 3.490 12,5 11,8 8,1 130
SYM ADX 125 13 3.695 12,3 11,5 15 153
YAMAHA NMAX 125 13 3.700 12,2 11,2 7,1 131
HONDA SH 125 16 3.950 12,5 11,4 7 136,5
YAMAHA X-MAX 125 15 5.350 12,2 11,2 13,2 167
HONDA FORZA 125 15 5.470 14,5 12,3 11,7 162
PIAGGIO VESPA GTS 125 12 5.499 14 12 7 151

Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, ολοένα και περισσότερα συστήματα ασφαλείας στον κόσμο των δύο αλλά και των τεσσάρων τροχών γίνονται προσιτά για το ευρύ κοινό και τοποθετούνται σε περισσότερα οχήματα. Η Bosch είχε πει μάλιστα (διαβάστε εδώ το σχετικό άρθρο) ότι σκοπεύει μελλοντικά, να εξοπλίσει όλα τα δίκυκλα που θα κυκλοφορούν στο οδικό δίκτυο με Traction Control, ένα πολύ χρήσιμο σύστημα ασφαλείας που αποτρέπει την ολίσθηση του πίσω τροχού κατά το "άνοιγμα" του γκαζιού. Αυτό το σύστημα είναι ιδιαίτερα βοηθητικό για νέους οδηγούς, μπορεί βέβαια να "σώσει" και έμπειρους σε μία στιγμή απροσεξίας σε ολισθηρές συνθήκες. Η Honda λοιπόν εξοπλίζει 3 από τα 5 "μικρά" της με Traction Control, τα PCX 125, SH 125 και Forza 125 η Yamaha τα NMAX 125 και το άνετο GT Χ-ΜΑΧ 125, η QJMOTOR το MTX 125, η Sym το ADX 125 και το JetX 125, η Voge το SR1 και το adventure αδελφάκι του και η Piaggio τη νοσταλγική και κομψή Vespa GTS 125.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εξαιρετικά οικονομικά με καταναλώσεις γύρω στα 2,8λ/100χλμ

Η κατάταξη στην λίστα έγινε με βάση την τιμή απόκτησης του κάθε scooter και το πιο προσιτό όπως φαίνεται είναι το SR1 της Voge που κοστίζει μόλις 2.595 ευρώ και αποκτά πολύ πλούσιο για την κατηγορία εξοπλισμό σε συνδυασμό με έναν καλό κινητήρα και μοντέρνα εμφάνιση, ενώ το νεοφερμένο adventure αδελφάκι του, το SR1 ADV κοστίζει 2.895 ευρώ και αποκτά τα ίδια εντυπωσιακά χαρακτηριστικά νέα εμφάνιση και μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων. Το MTX της QJMOTOR βρίσκεται 2ο σε κατάταξη όσον αφορά την τιμή, αφού κοστίζει μόλις 2.795 ευρώ, αποκτώντας μάλιστα τον πιο ισχυρό κινητήρα με απόδοση 15 ίππων που αγγίζει το ανώτατο όριο ιπποδύναμης για την Α1 κατηγορία, με ροπή 12 Nm. Ακολουθεί το Jet X 125 της Sym στα 3.230 ευρώ, το Honda PCX 125 κοστίζει 3.490 ευρώ και αποτελεί μία πολύ αγαπημένη επιλογή από τους διανομείς της χώρας μας όπως επίσης και το NMAX 125 που κοστίζει 3.700 ευρώ. Ανάμεσα όμως από το PCX και το ΝΜΑΧ, βρίσκεται το ADX 125 της Sym με τιμή μόλις 5 ευρώ χαμηλότερη από του Yamaha στα 3.695 ευρώ. Στο τέλος της λίστας και τιμή στα 5.499 ευρώ βρίσκεται η Vespa GTS 125, με την σαφώς πιο premium υπόσταση και νοσταλγική χαρακτηριστική εμφάνιση με τα πλαϊνά φουσκώματα σε σχήμα σταγόνας. Τα μικρά αυτά scooter αποδίδουν από 11,6 έως και 14,5 άλογα και καίνε 2,8λ/100 κατά μέσω όρο. Παραδόξως, παρά το γεγονός ότι εξοπλίζεται με τον πιο δυνατό κινητήρα απόδοσης 14,5 ίππων, το Forza 125 έχει σημειώσει και την χαμηλότερη κατανάλωση στις μετρήσεις του Moto Τρίτη αφού έκαψε μόλις 2,1λ/100χλ.
 

Όρθια, Adventure και GT τα scooter της λίστας

Η ποικιλία που υπάρχει πλέον στις υποκατηγορίες της κάθε κατηγορίας έχει διευρυνθεί και μπορεί να καλύψει της ανάγκες του κάθε δικυκλιστή. Τα scooter της λίστας που διαθέτουν Traction Control ανήκουν σε τρεις διαφορετικές κατηγορίες και παρόλο που μοιάζουν πολύ είναι παράλληλα και διαφορετικά. Τα Forza, SR1, ΜΤΧ και X-MAX 125 είναι αυθεντικά GT με άνετη εργονομία και μεγάλους χώρους, με τον αποθηκευτικό χώρο του Yamaha μάλιστα να είναι ο μεγαλύτερος στα 56 λίτρα και να χωράει δύο Full Face κράνη. Η θέση οδήγησης των PCX ,NMAX και Jet X 125 μπορεί να θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό GT scooter, αλλά δεν διαθέτουν τόσο "πληθωρικές" σέλες και μεγάλους ανεμοθώρακες ώστε να κατατάσσονται ξεκάθαρα σε αυτή την κατηγορία. To ADX 125 (όπως και το SR1 ADV) ανήκουν στην νεοσύστατη κατηγορία των adventure scooter και αποκτούν μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, πιο "τραχιά" εμφάνιση, και ελαστικά μικτής χρήσης, με το ADX μάλιστα να διαθέτει μία πρωτοποριακή τεχνολογία της Sym, η οποία ονομάζεται A.L.E.H. και αποτρέπει την ανύψωση του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση χαρίζοντας σταθερότητα και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Το "όρθιο" scooter είναι το Honda SH 125 με τον μεγάλο 16άριδες τροχούς και το επίπεδο πάτωμα, ενώ η Vespa GTS 125 είναι σε μία δική της κατηγορία, την οποία έχει δημιουργήσει και ορίσει ανά τα έτη η Vespa με το ιστορικό της πρώτο μοντέλο από το 1946.