Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το πρώτο νέο της μοντέλο θα είναι το Maxsym 600i ABS. Οι τεχνικοί της SYM βασίστηκαν στο μοντέλο των 400 κ.εκ. και στον μονοκύλινδρο κινητήρα του. Ωστόσο, αύξησαν τη διάμετρο και τη διαδρομή του, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η χωρητικότητα και οι επιδόσεις του. Πλέον, ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 565 κ.εκ., αποδίδει 45 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 4,6 kgm στις 6.500 – με λίγα λόγια, 10,5 ίππους και 1 kgm ροπής παραπάνω από το 400, ενώ είναι βαρύτερο κατά 19 κιλά. Αισθητικές διαφορές, τέλος, ανάμεσα στα δύο μοντέλα δε θα υπάρχουν.
Όσον αφορά στα μοντέλα που θα δεχθούν ανανέωση, το πρώτο από αυτά είναι το GTS 300i, το οποίο αποκτά σύστημα Start & Stop, παρόμοιο με αυτό που γνωρίζουμε από το PCX της Honda. Πρόκειται για το σύστημα που σβήνει και εκκινεί αυτόματα τον κινητήρα στο φανάρι, βασιζόμενο στη θερμοκρασία του κινητήρα, την τάση της μπαταρίας και την κίνηση του οχήματος. Σύμφωνα με τη SYM, χάρη στο Start & Stop, η κατανάλωση του GTS θα μειωθεί κατά 7,6%.
Ακολουθεί το HD2, στα 125 και 200 κ.εκ., το οποίο αποκτά για το 2014 σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Επιπλέον, η SYM σκοπεύει να παρουσιάσει και μια νέα έκδοση του HD, με περισσότερο sport αισθητική.
Πιο sport θα γίνει και το Symphony SR. Πρόκειται για τη δεύτερη έκδοση του δημοφιλούς scooter, η οποία θα αποκτήσει πιο έντονα sport γραφικά, προκειμένου να διαφοροποιηθεί περισσότερο από την απλή έκδοση και να προσελκύσει περισσότερους νέους αναβάτες.
Ανανεωμένο θα παρουσιαστεί, τέλος, και το Fiddle, το οποίο αποκτά για το 2014 το προσωνύμιο ΙΙΙ. Η βασική διαφορά του με το υπάρχον ΙΙ εντοπίζεται στην επανασχεδιασμένη σέλα.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr