Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
  • Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
  • Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
  • Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
  • Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
  • Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
  • Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT
  • Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT

Τελευταίες πινελιές για το νέο ΚΤΜ 990 SMT

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν τα χαρακτηριστικά της νέας ΚΤΜ 990 SMT
Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό οι τροχοί και τα ελαστικά του
Σύστημα ψύξης split και διπλή δεξαμενή καυσίμου
Ενδεχομένως να διαθέτει τον 947 twin κινητήρα

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν τα χαρακτηριστικά της νέας ΚΤΜ 990 SMT

Το νέο SMT της ΚΤΜ έχει λίγο από όλα. Supermoto, crossover, sport tourer, όπως όλα δείχνουν η ομάδα της αυστριακής μάρκας κατάφερε να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό και από ότι φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστικό. Κάτι ανάλογο είχε κάνει και το 2023 με την αναβίωση του SMT που ήταν βασισμένο στο 890 Adventure με την ΚΤΜ, όπως όλα δείχνουν, να το επαναλαμβάνει με την νέα ΚΤΜ 990 SMT που πρόκειται να μπει στην παραγωγή. Οι κατασκοπικές φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει στον τύπο δείχνουν την δοκιμαστική διαδρομή της νέας μοτοσυκλέτας χωρίς καμουφλάζ, γεγονός που μαρτυράει ότι πρόκειται για τις τελευταίες “πινελιές“ της νέας μοτοσυκλέτας. 
 

Ενδιαφέρον χαρακτηριστικό οι τροχοί και τα ελαστικά του

Τον περασμένο Ιούνιο είχαν κυκλοφορήσει κατασκοπικές φωτογραφίες της ΚΤΜ 990 Adventure με την μόνη διαφορά εκ πρώτης όψεως μεταξύ αυτής και της νέας SMT να είναι οι τροχοί και τα ελαστικά τους. Η 990 Adventure είχε έναν τροχό 21 ιντσών μπροστά ενώ το πρωτότυπο της νέας SMT έχει τροχούς 17 ιντσών με ελαστκά 120/70 μπροστά και 17 ιντσών πίσω με 13,97 cm πλάτος ζάντας και ελαστικά 180/55ΖR17, παρόμοιο με το Duke 990. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο του πρωτότυπου μοντέλου που φαίνεται να τελειοποιεί η ΚΤΜ, είναι τα μικτά ελαστικά Michelin μπροστά και Conti πίσω. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σύστημα ψύξης split και διπλή δεξαμενή καυσίμου

Όπως και το ΚΤΜ 890 SMT, έτσι και η νέα KTM 990 SMT, πιθανώς θα βασίζεται στο μοντέλο enduro το οποίο όμως είναι και αυτό στο στάδιο του πρωτοτύπου. Κάποια ξεκάθαρα χαρακτηριστικά enduro της πρωτότυπης αυτής μοτοσυκλέτας είναι η όρθια οθόνη, η ανάρτηση, τα off-road μαρσπιέ και η χρήση του ίδιου πλαισίου από το adventure μοντέλο. Στο πρωτότυπο της 990 SMT χρησιμοποιείται το εξελιγμένο σύστημα ψύξης split και πιθανώς μια δεξαμενή καυσίμου που είναι χωρισμένη σε δύο μέρη, όπως και στο μοντέλο KTM 990 Adventure.
 

Ενδεχομένως να διαθέτει τον 947 twin κινητήρα

Οι πληροφορίες των τεχνικών χαρακτηριστικών της δεν είναι ακόμα γνωστές. Η ΚΤΜ διαθέτει τον 947 twin ο οποίος είναι ένας αρκετά ισχυρός κινητήρας και χρησιμοποιείται στο μοντέλο 990 Dukeμε ροπή 103Nm στις 6,750 rpm και 123 ίππους στις 9,500 στροφές. Ωστόσο στο μοντέλο 890 SMT η ΚΤΜ χρησιμοποίησε την ίδια ρύθμιση κινητήρα με την Adventure με απόδοση 105 ίππους. Αυτό ίσως να σημαίνει ότι η νέα 990 SMT δεν θα έχει την ίδια απόδοση με εκείνη του Duke αλλά λιγότερη. Ένα άλλο σενάριο είναι η ΚΤΜ να χρησιμοποιεί τη ρύθμιση κινητήρα 990 Duke R. Αν και το πρωτότυπο SMT 990 φαίνεται να είναι σχεδόν έτοιμο, δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το 2026 με την ΚΤΜ να έχει αρκετά μοντέλα στα σκαριά. Αναμένεται να δούμε τι ετοιμάζει η ΚΤΜ για αυτή την μοτοσυκλέτα και αν θα την δούμε στην φετινή EICMA.