Με εντελώς νέα εμφάνιση που θυμίζει R1, το μπροστινό μέρος είναι αναμφίβολα αυτό που σου τραβά την προσοχή, φανερώνοντας τις σπορ διαθέσεις της μοτοσυκλέτας. Πάνω από τους ¨κρυφούς¨ προβολείς βρίσκονται τα δύο φωτιστικά σώματα που φιλοξενούν τα φώτα θέσης, με την έκδοση GT να εφοδιάζεται επιπλέον με cornering lights που λειτουργούν από τις 7ο κλίσης. H θέση οδήγηση μπορεί να ρυθμιστεί στα μέτρα του κάθε αναβάτη, αφού εκτός από τη σέλα μπορεί να αλλάξει η θέση του τιμονιού, όπως επίσης και των μαρσπιέ. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη θέση του συνεπιβάτη, αφού πλέον συναντάμε φαρδύτερη σέλα με περισσότερο αφρώδες, νέα θέση στα μαρσπιέ και ενιαία χειρολαβή. Η μεγαλύτερη ζελατίνα ρυθμίζεται εύκολα με το ένα χέρι σε 10 θέσεις (συνολικό εύρος ρύθμισης 50χιλ.), ενώ η έκδοση GT διαθέτει επιπλέον θερμαινόμενες χειρολαβές 10 επιπέδων και πλαϊνές βαλίτσες στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, με αυξημένη χωρητικότητα κατά 10 λίτρα. Δύο νέες έγχρωμες TFT οθόνες 3,5΄΄ αναλαμβάνουν την πληροφόρηση του αναβάτη. Στην αριστερή οθόνη βρίσκονται οι βασικές λειτουργίες, ενώ η δεξιά χωρίζεται σε τέσσερα κουτάκια που απεικονίζουν αυτό που εσύ επιλέγεις.
Ο επιτυχημένος τρικύλινδρος CP3 - πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 - αύξησε τον κυβισμό του από τα 847 στα 889 κυβικά και η ιπποδύναμη αγγίζει πλέον τους 119 ίππους, ενώ ταυτόχρονα αυξήθηκε και η ροπή ειδικά στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών, αφού τα 9,5 χλγμ αποδίδονται 1.500 σ.α.λ νωρίτερα από το προηγούμενο μοντέλο. Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο περιλαμβάνει traction control με ευαισθησία κλίσης, σύστημα ελέγχου ολίσθησης (SCS) όμοιο με του R1, καθώς και LIF που περιορίζει τις άσκοπες σούζες. Όλα τα παραπάνω συνεργάζονται με μια μονάδα IΜU 6 αξόνων (μικρότερη κατά 50% και ελαφρύτερη κατά 40% από την αντίστοιχη του R1), διαθέτουν τρία επίπεδα παρεμβατικότητας (1, 2 και manual) και μπορούν να απενεργοποιηθούν ξεχωριστά ή ακόμα και όλα μαζί. Εύκολο στην οδήγηση ακόμη και με πολύ χαμηλές ταχύτητες, το νέο Tracerέχει ελαφριά αίσθηση που θυμίζει μοτοσυκλέτα μικρότερης κατηγορίας. H λέξη σκορτσάρισμα είναι παντελώς άγνωστη και ο κινητήρας CP3 είναι πιο πρόθυμος από ποτέ να δείξει τα κάλλη του, αλλά και τα αποτελέσματα της εκτεταμένης βελτίωσης στην οποία επεβλήθη. Οι στροφές πάντα άρεσαν στο Tracer και τώρα δείχνει ακόμη πιο σπορ. Εκεί το πιο στιβαρό πλαίσιο δείχνει τα οφέλη του, όπως και το σωστό ζύγισμα που κάνει τη μοτοσυκλέτα ιδιαίτερα πρόθυμη στις εισόδους αλλά και στις αλλαγές κατεύθυνσης.