Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
  • Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
  • Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
  • Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
  • Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;
  • Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;

Τρέμουν τα Supersport: 0-100 σε 2,8s από ηλεκτρικό scooter;

300χλμ αυτονομία και δυνατότητα φόρτισης στα 35-40kW
2,8 δευτερόλεπτα για το 0-100 και 200χλμ/ω τελική
Εξοπλισμένη με πάνω από 30 αισθητήρες και ραντάρ
Μονόμπρατσο ψαλίδι και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ αέρος

300χλμ αυτονομία και δυνατότητα φόρτισης στα 35-40kW

Κανείς δεν δήλωσε υψηλότερα νούμερα στην EICMA όσον αφορά τα ηλεκτρικά scooter με την Horwin να παρουσιάζει το νέο Senmenti 0 το οποίο η ίδια αποκαλεί μοτοσυκλέτα. Το Senmenti 0 αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο σε μία οικογένεια όπου το νέο πλαίσιο, μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρας έρχονται να θέσουν μία νέα σταθερά στα ηλεκτροκίνητα δίκυκλα. Το σύστημα μπαταρίας και κινητήρα έχει τάση 400V. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φορτίζεται σε ταχυφορτιστές με τάση 35-40 kW αφού η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η μπαταρία των 16,2 kWh μπορεί να φορτίσει στο 80% από άδεια σε λίγο περισσότερο από 30 λεπτά και να πετύχει αυτονομία 300 χιλιομέτρων από πλήρη φόρτιση με την εντυπωσιακή μέση ταχύτητα των 88 χλμ/ω.  
 

2,8 δευτερόλεπτα για το 0-100 και 200χλμ/ω τελική

Ο τύπος φορτιστή που χρησιμοποιεί η Horwin παραμένει άγνωστος όπως επίσης και ο τύπος της μπαταρίας του Sementi 0. Αυτό που η εταιρεία έχει δηλώσει για το μοντέλο είναι ότι η τελική του αγγίζει τα 200 χλμ/ω, μία ταχύτητα ανέγγιχτη από οποιοδήποτε scooter της αγοράς, και ότι χρειάζεται μόλις 2,8 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ/ω, μία άκρως εντυπωσιακή επιτάχυνση που ξεπερνάει αυτή των supersport μοτοσυκλετών 1000cc (να τονιστεί σε αυτό το σημείο πως το στήριγμα στο πίσω μέρος της σέλας του αναβάτη θα φανεί πολύ χρήσιμο ώστε να τον κρατάει "καβάλα" στο scooter κατά τη διάρκεια τέτοιων επιταχύνσεων). Αν και κρατάμε μία επιφύλαξη μέχρι τα νούμερα αυτά να επιβεβαιωθούν με επίσημες μετρήσεις, είναι επιτεύξιμα από τον ηλεκτροκινητήρα με ροπή 600 Nm ενώ αυτός θα πρέπει να αποδίδει τουλάχιστον 54 άλογα για να φτάνει το scooter τα 200 χλμ/ω (δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η ιπποδύναμη).
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εξοπλισμένη με πάνω από 30 αισθητήρες και ραντάρ

Το Senmenti 0 είναι εξοπλισμένο με πληθώρα ηλεκτρονικών αφού διαθέτει πάνω από 30 αισθητήρες, radar προειδοποίησης πρόσκρουσης εμπρός και πίσω, Cornering ABS και Traction Control (και άρα αδρανειακή μονάδα IMU), σύστημα ελέγχου πίεσης των ελαστικών και 3 riding modes. Το scooter διαθέτει τεχνολογία keyless start είτε μέσω εφαρμογής, NFC στο κινητό ή Bluetooth. Διαθέτει επίσης υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφορικό έδαφος, όπισθεν για τη διευκόλυνση του αναβάτη σε μανούβρες, θερμαινόμενα χερούλια αλλά και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.  
 

Μονόμπρατσο ψαλίδι και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ αέρος

Το Senmenti 0 έχει τροχούς 15 ιντσών ενώ οι διαστάσεις των ελαστικών του είναι 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω. Στο μονόμπρατσο ψαλίδι του μάλιστα τοποθετείται ένα monoshock αμορτισέρ αέρος με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, επαναφορά και συμπίεση. Η τιμή εισαγωγής του νέου Horwin Senmenti 0 στην Ευρώπη θα είναι 14.900 ευρώ, ενώ αν το δούμε στην Ελλάδα η τιμή αυτή θα αυξάνεται με την προσθήκη του ΦΠΑ και του εκτελωνισμού ενώ θα είναι συμβατό με την επιδότηση για ηλεκτρικά οχήματα.