Βάζοντας δίπλα-δίπλα την Speed και την Scrambler X, η πρωταγωνίστρια κερδίζει έδαφος μόνο και μόνο από το ύψος που την διακρίνει. Χωρίς κανέναν δισταγμό αποφασίζεις να βάλεις το κλειδί στον διακόπτη λειτουργίας και θέτοντάς το στη θέση On, βλέπεις τις απαραίτητες λυχνίες, την αναλογική βελόνα του ταχυμέτρου και ένα ελαφρύ μπλε χρωματισμό να ακτινοβολεί ευχάριστα μέσα από την LCD οθόνη. Οι πληροφορίες που θα μας προσφέρει είναι στροφόμετρο, ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικοί χιλιομετρητές, μέση-στιγμιαία κατανάλωση, ενεργοποίηση και απενεργοποίηση Traction Control, απενεργοποίηση του ABS εμπρός-πίσω (για να βγει χρειάζεται να είσαι σταματημένος και ο κινητήρας σε λειτουργία), ρολόι, εναπομείναντα χιλιόμετρα, ένδειξη καυσίμου, λυχνία ρεζέρβας και μία θύρα USB που βρίσκεται στα δεξιά του διακόπτη λειτουργίας. Αφού αφουγκραστούμε το πλήρες λειτουργικό και minimal όργανο της, ανεβαίνουμε πάνω στη διπλή σέλα συναντώντας ένα αφρώδες υλικό μέτριας σκληρότητας και με μια εργονομία της σέλας που συντελεί σε πολλά ακούραστα χιλιόμετρα. Το τρίγωνο που θέτει το μεγάλο τιμόνι σε σχέση με τον κορμό, οι γωνίες που κάνουν τα πόδια με τα πατάκια και ο τρόπος που αγκαλιάζουν τα πόδια το ρεζερβουάρ, δημιουργούν έναν τρίπτυχο επιτυχίας σε σχήμα καθαρού «Γ». H απόσταση από το έδαφος μέχρι τη σέλα βρίσκεται στα 835 χιλιοστά, κάτι που την καθιστά προσεγγίσιμη από ένα σημαντικό μέρος αναβατών. Στον τομέα της ανεμοκάλυψης θα αντιμετωπίσουμε «κατάμουτρα» τα στοιχεία της φύσης, αφού δεν υπάρχει κάποια προσθήκη μικρής αεροδυναμικής επιφάνειας, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί ενόχληση για τον αναβάτη.