Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
  • Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
  • Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
  • Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
  • Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
  • Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
  • Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;
  • Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;

Vespa GTS 300: Γιατί παραμένει αξεπέραστη;

- Ποιοτική κατασκευή με διαχρονικό στιλ.
- Κινητήρας HPE 278cc, που αποδίδει 23,8 ίππους και 26 Nm ροπής.
- LCD ή TFT οθόνη, θύρα USB και χώρος για δύο Jet κράνη κάτω από τη σέλα.
- Μέχρι 31/10 προσφορά με όφελος 700 ευρώ.

Ποιοτική κατασκευή με διαχρονικό στιλ

Λίγες είναι οι περιπτώσεις όπου ένα συγκεκριμένο μοντέλο έχει ταυτιστεί με ένα ολόκληρο είδος μοτοσυκλετών και ακόμα λιγότερες είναι οι περιπτώσεις όπου το όνομα μιας εταιρείας δημιουργεί στο άκουσμά του αμέσως την ίδια εικόνα στα μυαλά όλων ανά την υφήλιο, ακόμα και αν είναι άσχετοι από το χώρο της μοτοσυκλέτας. Είναι κάτι που σε ένα βαθμό έχει καταφέρει για παράδειγμα η Harley – Davidson, κανένας όμως δεν τα έχει καταφέρει (και λογικά ούτε θα τα καταφέρει) στο βαθμό που το πέτυχε αυτό η Vespa. To ιταλικό αυτό Scooter που πρωτοεμφανίστηκε το 1948 παραμένει στην παραγωγή μέχρι σήμερα με πολλές διαφορετικές εκδόσεις, οι οποίες όμως διατηρούν κάποια κομβικά χαρακτηριστικά αναλλοίωτα. Αυτά είναι η ποιότητα της κατασκευής τους, καθώς και το διαχρονικό τους στιλ. Πράγματι, εμφανισιακά ελάχιστα έχουν αλλάξει από όταν η πρώτη Vespa κύλισε τις ρόδες της έξω από το εργοστάσιο της Piaggio, κοντά 80 χρόνια πριν.. Αυτή η επιμονή στο ίδιο στιλ δημιούργησε μια εικόνα που διαπέρασε τις γενιές και έγινε σύμβολο, όπως στη γενιά των Mod – και συνολικά έχουν πουληθεί πλέον πάνω από 19 εκατομμύρια βέσπες ανά τα χρόνια (!). Αυτή η διαχρονικότητα είναι σίγουρα εμφανέστατη στο μοντέλο GTS 300, τη «ναυαρχίδα» της Vespa.

Κινητήρας HPE 278cc, που αποδίδει 23,8 ίππους και 26 Nm ροπής

Στην καρδιά της Vespa GTS 300 βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας HPE (High Performance Engine), ο οποίος παράγει 23,8 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 26 Nm ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός Port Fuel κρατάει την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, καθώς στη δοκιμή μας δεν ξεπέρασε τα 3,7 λίτρα ανά 100 χλμ., κάτι στο οποίο συμβάλει και το σύστημα Start – Stop με το οποίο είναι εφοδιασμένη. Στις τελευταίες γενιές, η μετάδοση CVT άλλαξε αρκετά, με έναν νέο πιο ανθεκτικό ιμάντα και νέα υλικά και εξαρτήματα που έφεραν μείωση του θορύβου, ενώ ένας αντικραδασμικός άξονας φροντίζει για την μείωση των κραδασμών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

LCD ή TFT οθόνη, θύρα USB και χώρος για δύο μικρά Jet κράνη κάτω από τη σέλα

H Vespa είναι ένα κλασσικό μοντέλο και ως εκ τούτου η επιλογή ενός πλήρως αναλογικού πίνακα οργάνων φάνταζε αρκετά προφανής. Όμως, καθώς οι εποχές αλλάζουν (και μαζί τους αλλάζουν και οι προτιμήσεις των αναβατών), τα νέα μοντέλα έχουν μεν αναλογικό ταχύμετρο, όμως μια μικρή LCD οθόνη 3” ακριβώς από κάτω φροντίζει για την πληροφόρηση του αναβάτη με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται για την οδήγηση της Vespa. Στην έκδοση Supertech υπάρχει και TFT οθόνη 4,3” με στάνταρ το σύστημα Vespa MIA, που επιτρέπει τη σύνδεση με Smartphone και δίνει πρόσβαση σε νέες δυνατότητες, ενώ περιλαμβάνεται και πλοηγός GPS, με δωρεάν χρήση για τα πρώτα τρία χρόνια.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για την αποθήκευση δύο κρανών Jet (τύπου Vespa Visor 3.0) ή ένα Jet κράνος και μικροαντικείμενα του αναβάτη, ενώ οι δυνατότητες κουβαλήματος της Vespa αυξάνονται χάρη στο επίπεδο πάτωμα και στον γάντζο.

Μέχρι 31/10 προσφορά με όφελος 700 ευρώ

Η Vepsa GTS 300 διατίθεται από 6.499 μέχρι 6.999 ευρώ, ανάλογα με την έκδοσή της, με πληθώρα επιλογών για όλες τις ανάγκες και προτιμήσεις. Μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου η Piaggio Hellas προσφέρει ένα δώρο 700 ευρώ στον υποψήφιο αγοραστή, ο οποίος μάλιστα έχει την επιλογή να το εξοφλήσει με διαφορετικούς τρόπους. Είτε μπορεί να αποκτήσει την GTS 300 που επιθυμεί με 700 ευρώ έκπτωση, είτε μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος DreamRide, δίνοντας 30% προκαταβολή και 30 άτοκες δόσεις, ξεκινώντας από 129 ευρώ το μήνα. Υπάρχει και η τρίτη επιλογή, δηλαδή να διαλέξει ο αναβάτης μέσω ενός εκ των τριών γνήσιων πακέτων αξεσουάρ, το οποίο μπορεί να αποκτήσει δωρεάν μέσω της προσφοράς, με την αγορά μιας GTS 300 ή μιας GTS 125. Τα τρία αυτά πακέτα είναι τα:

  • Urban pack (παρμπρίζ, βαλιτσάκι στο χρώμα του οχήματος, ταπέτο βαλίτσας, σχάρα πίσω ανατρεπόμενη)
  • Touring pack (παρμπρίζ, βαλιτσάκι στο χρώμα του οχήματος, σχάρα πίσω ανατρεπόμενη, προφυλακτήρας φτερού)
  • Protection pack (παρμπρίζ, περιμετρικός προφυλακτήρας εμπρός και πίσω, προφυλακτήρας φτερού)