Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα
  • Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα

Voge 300 Rally: Τιμή φωτιά (4.645 ευρώ) και ξεκινάς το Χώμα

- Χωμάτινη φύση με 135χλμ/ώρα τελική ταχύτητα.
- Δυνατότητα απενεργοποίησης ABS του πίσω τροχού.
- Με LCD οθόνη και θύρα USB.
- Κατανάλωση 4lt/100χλμ & απόδοση 29 ίπποι.

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Χωμάτινη φύση με 135χλμ/ώρα τελική ταχύτητα

Η κατηγορία των μικρών ψευδοεντούρο επανέρχεται δυναμικά με νέες προοπτικές όπως αυτές των Rally εκδόσεων και η ανερχόμενη Voge θέτει σοβαρή υποψηφιότητα με το 300 Rally. Μια μοτοσικλέτα για ανήσυχες ψυχές που θέλουν να ζουν σπαρτιατικά κάθε μέρα με γερές δόσεις αδρεναλίνης οδηγικής ευχαρίστησης. Όλη η φιλοσοφία που διαθέτει μία μοτοσικλέτα Rally, τη διακρίνεις μόλις κοιτάξεις το γαμψό εμπρός φτερό που διαθέτει, τους δύο προβολείς αλογόνου(τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα είναι LED), τη φιμέ στενή ζελατίνα, τις χούφτες, το σχήμα της που στενεύει προς τα πίσω, τα φαρδιά οδοντωτά μαρσπιέ και τα πλαστικά της μέρη που τονίζουν τις χωμάτινες καταβολές της. Αν και η τακουνάτη αυτή καλλονή είναι για εξερευνήσεις σε δασικά κομμάτια, δεν θα πει όχι να κινηθεί σε εντός δρόμου διαδρομές με ταχύτητες των 110-120χλμ/ώρα με τελική ταχύτητα τα 135 χιλιόμετρα την ώρα. Η καθημερινότητα απαιτεί σβέλτες κινήσεις, για αυτό το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και οι κοντές σχέσεις κλιμάκωσης θα συμβάλουν στο ρυθμό της καθημερινότητας.

Δυνατότητα απενεργοποίησης ABS του πίσω τροχού

Το Voge 300 Rally αποτελεί μία επιλογή για τον κάθε αναβάτη που του αρέσει η περιπέτεια με τέτοιου είδους μοτοσικλέτες. Το ατσάλινο περιμετρικό δύο δοκών πλαίσιο με ξεχωριστό κομμάτι το υποπλαίσιο, καταφέρνει να διατηρήσει σε ικανοποιητικά επίπεδα το βάρος της, στα 147 κιλά χωρίς υγρά και στα 160 κιλά πλήρες υγρών. Το ύψος της από το έδαφος μέχρι το κατώτατο σημείο της ανέρχεται στα 280 χιλιοστά και στα 877 χιλιοστά από την σέλα, κάνοντας την ικανή να περνάει κάθε είδους εμπόδιο που θα συναντήσει στο διάβα της. Οι ακτινωτοί τροχοί με σαμπρέλα των 21 και 18 ιντσών είναι εξοπλισμένοι με δίσκους σε σχήμα μαργαρίτα των 265 χιλιοστών και 245 χιλιοστών αντίστοιχα, ενώ μπροστά φέρει διπίστονη δαγκάνα και πίσω μονοπίστονη. Χρήσιμη είναι η δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό του δικάναλου συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος τροχών ABS της Bosch. Μιας και μιλάμε για «κατσίκια» που οργώνουν τα χωμάτινα τερέν χρειαζόμαστε και αναρτήσεις αντάξιες της χρήσης, για αυτό και μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών, ενώ πίσω συναντάμε μία ανάρτηση με μοχλικό ρυθμιζόμενη ως προς την προφόρτιση ελατήριου. Όλος αυτός ο συνδυασμός των περιφερειακών στο κομμάτι της πέδησης φέρνει το νούμερο ακινητοποίησης της να επιτυγχάνεται στα 100-0 σε 52 μέτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με LCD οθόνη και θύρα USB

Η χρησιμότητα κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής για πλοήγηση δεν θα μείνει ποτέ χωρίς μπαταρία μιας και υπάρχει θύρα USB ως προς την φόρτιση της. Τοποθετημένη με τις απαραίτητες πληροφορίες είναι η LCD οθόνη απεικονίζοντας μας, στροφόμετρο, ταχύμετρο, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή και με απουσία στάθμης καυσίμου μιας και όταν χρειαστεί καύσιμο ανάβει η προειδοποιητική λυχνία της ρεζέρβας. ΕκΆ των δεξιών συναντάμε δύο κομβία εναλλαγής των ενδείξεων πληροφοριών, εκΆ αριστερών τη θύρα USB και στη θέση του γκρίπ ένα μπουτόν απενεργοποίησης του ABS. Η σύνθεση της μίνιμαλ οθόνης ολοκληρώνεται με τον οπίσθιο φωτισμό σε μπλε χρωματισμό.

Κατανάλωση 4lt/100χλμ & απόδοση 29 ίπποι

Στα εσώψυχα της Rally 300 έχουμε ένα κινητήρα γνώριμο από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς R, AC και 300DS ο οποίος είναι ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους και αντικραδασμικό άξονα των 292κ.εκ αποδίδοντας 29 ίππους στις 9000σ.α.λ με ροπή 25Nm στις 6500σ.α.λ.. Ο ήχος που απελευθερώνεται από την εξάτμιση είναι μπάσος με άκρως εθιστική χροιά στο άκουσμα, ωθώντας σε να κοιτάς πόσο θα κάνει τα 0-100 χιλιόμετρα, όπου τα καταφέρνει σε 10,7 δευτερόλεπτα, τα 0-50 χιλιόμετρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και προσφέρει ρεπρίζ από τα 50-100χλμ σε 6,9 δευτερόλεπτα. Το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων θα προσφέρει μία αυτονομία της τάξεως κοντά στα 280 χιλιόμετρα καταναλώνοντας 4λ/100 χιλιόμετρα την ώρα.

Η τιμή του είναι στα 4.645,00 ευρώ.