Voge SR1 ADV: Ένα Adventure Scooter με Dash cam
- Εντοπισμός SR1 Adv μέχρι και 30 μέτρα.
- Με TCS και ροπή 11Nm στις 6.500σ.α.λ.
- Keyless, LED οθόνη & Dash Cam.
- Δικάναλο ABS & ESS απότομου φρεναρίσματος.
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Εντοπισμός SR1 Adv μέχρι και 30 μέτρα
Η στάθμευση γίνεται παιχνίδι, καθώς έχει διπλό σταντ και μονό για γρήγορες στάσεις. Ενσωματωμένες είναι και οι χειρολαβές που είναι ένα σώμα με τη σχάρα, βοηθώντας τον συνεπιβάτη να κρατηθεί όποτε αυτό χρειαστεί. Οι λιτές, αλλά συνάμα έντονες γραμμές που έχει, δένουν αρμονικά με τα πίσω πατάκια με φορά και σχήμα που γίνονται ένα με το υπόλοιπο σύνολο. Το πάτωμα του αναβάτη έχει και κεκλιμένα πατητήρια για επιπλέον ξεκούραστες θέσεις των ποδιών. Ο αποθηκευτικός χώρος που έχει κάτω από τη σέλα ο κουβάς είναι αρκετά ευρύχωρος, ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full face χωρίς να είναι με έντονα στοιχεία αεροδυναμικών γραμμών και διάφορα άλλα αντικείμενα στο πίσω και πάνω επίπεδο. Πάνω στο χειριστήριο θα βρούμε το ανάλογο κουμπί για τον εντοπισμό του SR1 ADV σε απόσταση μέχρι και 30 μέτρα.
Με TCS και ροπή 11Nm στις 6.500σ.α.λ
Από όποια μεριά και να το κοιτάξεις, εκπέμπει μία ιδιαίτερη πολυτέλεια με την πρώτη ματιά. Ο αντβεντζουρίστας «Βενιαμίν» SR1 ADV της οικογένειας Voge έρχεται με φόρα να αναστατώσει την κατηγορία των μικρών κυβικών εκατοστών Scooter. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος SOCH κινητήρας των 124,9κ.εκ αποδίδοντας 11,6 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή που ανέρχεται στα 11Nm στις 6.500σ.α.λ., τροφοδοτούμενος με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch και σχέση συμπίεσης 11:1, έρχεται να προσφέρει οικονομικές μετακινήσεις με Premium αέρα. Αν υποθέσουμε ότι η μεικτή κατανάλωση (σύμφωνα με το SR1) κυμαίνεται στα 2,8λτ/100 χιλιόμετρα, το ρεζερβουάρ των 8 λίτρων θα αγγίξει μία αυτονομία της τάξεως κοντά στα 290 χιλιομέτρα με ένα γέμισμα. Στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού, ο «φύλακας» των ολισθηρών οδοστρωμάτων είναι εκεί για να μας κόψει τη «φόρα», ο λόγος γίνεται για το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού (Traction Control System), το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί μέσω ενός κουμπιού που υπάρχει στο αριστερό γκρίπ .
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Keyless, LED οθόνη & Dash Cam
Τίποτα πλέον δεν θα πάει χαμένο, καμία διαδρομή, μιας και το SR1 έχει τοποθετημένη στο μούτρο του, μια κάμερα καταγραφής διαδρομών (Dash Cam), όπου θα χρειαστεί μια κάρτα μνήμης προδιαγραφών Class 10 (τουλάχιστον) και χωρητικότητας 128GB, για να μην χάσουμε ούτε στροφή από την διαδρομή που κάνουμε. Η κάρτα τοποθετείται κάτω από τη σέλα, πίσω από ένα πλαστικό κάλυμμα, που βρίσκεται δίπλα στην μπαταρία και έτσι είναι έτοιμη να αρχίσει η καταγραφή μέσω της εφαρμογής Boshi, όπου όταν γεμίσει η κάρτα μνήμης αρχίζει και διαγράφει αυτόματα παλαιότερα βίντεο. Η LED έγχρωμη οθόνη με έγχρωμες πινελιές, αλλά κυρίως άσπρα γραφικά στοιχεία, μας προσφέρει ένα πλήθος ενδείξεων, όπως είναι μερικός-ολικός χιλιομετρητής, ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμης καυσίμου, θερμοκρασίας κινητήρα, τάση μπαταρίας, πίεση ελαστικών, ρολόι, μέση κατανάλωση και εναπομείναντα χιλιόμετρα καυσίμου. Ξεχνάμε σιγά σιγά τα συμβατικά κλειδιά για το γύρισμα του διακόπτη και παίρνει τη θέση τους η Keyless λειτουργία για την ενεργοποίηση του οχήματος. Στο εσωτερικό της ποδιάς στην αριστερή μεριά, θα βρούμε ένα μικρό, πρακτικό ντουλαπάκι με θύρα USB 2,0, για να μην ξεμείνουμε από μπαταρία στις ηλεκτρονικές μας συσκευές. Πάνω στον διακόπτη ενεργοποίησης του Scooter θα συναντήσουμε και 2 κουμπιά για το ηλεκτρικό άνοιγμα της σέλας και της τάπας για το δοχείου καυσίμου. Τα LED φωτιστικά σώματα έχουν απλές και καθαρές γραμμές με τους μπροστινούς προβολείς να έχουν και λειτουργία DRL φώτων ημέρας.
Δικάναλο ABS & ESS απότομου φρεναρίσματος
Δεν σταματάμε με τα βοηθητικά συστήματα ασφαλείας. Η κύλιση στα γνωστά και άγνωστα τερέν που κινούμαστε γίνεται ομαλά με τη βοήθεια του μπροστινού τηλεσκοπικού πιρουνιού, ενώ πίσω έχει 2 αμορτισέρ που είναι υπεύθυνα να φιλτράρουν τις ανωμαλίες που μας μεταφέρουν, οι πεντάδιπλοι τροχοί από χυτό αλουμίνιο, των 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω, με διαστάσεις 110/80 και 130/70 αντίστοιχα. Εξοπλισμένο με το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο είναι υπεύθυνο για να επέμβει όποτε χρειαστεί, μέσω του μπροστινού δίσκου των 240 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα και πίσω σε έναν δίσκο των 220 χιλιοστών με μια μονοπίστονη δαγκάνα. Μιας και το φαινόμενο της ξαφνικής επιβράδυνσης είναι αυτό που απασχολεί συχνά πυκνά τους αναβάτες των πόλεων, φέρει σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος ESS, αναβοσβήνοντας τα πίσω LED φωτιστικά σώματα κατά την πίεση των μανετών. Ως αριθμοί διαστάσεων του SR1, μεταφράζεται το μήκος σε 1.970χλστ, το πλάτος σε 770χλστ και το ύψος της σέλας από το έδαφος να είναι στα 810 χιλιοστά. Με συνολικό βάρος να ανέρχεται στα 141 κιλά (πλήρες υγρών) θα αποτελέσει γερές βάσεις για αναβάτες που θέλουν για να κινούνται καθημερινά με ένα ελαφρύ σύνολο.
Η τιμή του Voge SR1 ADV αναμένεται.