Ο κινητήρας που τροφοδοτεί το Voge SR1 είναι ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας 124,9cc με έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο και εφοδιάζεται με σύστημα ψεκασμού από την Bosch και η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα. H απόδοσή του φτάνει τους 11,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και τα 11 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., ενώ το «τράβηγμα» ανεβαίνει μετά τις 4.500 σ.α.λ. Στις μετρήσεις μας, το Voge SR1 χρειάστηκε 5,6” για να φτάσει στα 50 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση παρέμεινε σε λογικά επίπεδα, καθώς το SR1 δεν ζήτησε πάνω από 2,8 λίτρα ανά 100 χλμ., μια κατανάλωση που σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 8 λίτρων του χαρίζει μια αυτονομία της τάξεως των 280 χιλιομέτρων.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο του SR1 γέρνει πιο πολύ προς την πλευρά της ευελιξίας, χωρίς όμως να σε κάνει να νιώθεις ότι είναι ασταθές, ενώ συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm μπροστά, με διαδρομή 93mm και δύο αμορτισέρ πίσω, διαδρομής 103mm. Η απόδοσή τους είναι καλή για την κατηγορία, είτε με ένα είτε με δύο άτομα στη σέλα, όμως απουσιάζει η δυνατότητα ρύθμισης, κάτι που φαίνεται παράταιρο σε σχέση με τον πλούσιο εξοπλισμό του SR1 και την ύπαρξη δυνατότητας ρύθμισης στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας. Στα φρένα συναντούμε έναν δίσκο 240mm μπροστά με διπίστονη, πλευστή δαγκάνα και έναν δίσκο 220mm πίσω, με μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα. Η διαδικασία του φρεναρίσματος επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο παρεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται, ενώ οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την αρχική μας αίσθηση για την αποτελεσματικότητά τους, καθώς χρειάστηκαν μόλις 30,3 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το Voge SR1 από τα 80 χλμ./ώρα, απόδοση που το κατατάσσει στην κορυφαία τριάδα των scooter 125cc που έχουμε μετρήσει. Οι ζάντες είναι φτιαγμένες από κράμα αλουμινίου και έχουν διαστάσεις 14” και 13” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με τα ελαστικά τους να είναι 110/70 και 130/70.