LIVE: κίνηση στους δρόμους
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Όντας μαζεμένο σε διαστάσεις, κάποιος θα θεωρήσει ότι το Yamaha D`elight υστερεί σε άνεση, κάτι που δεν ισχύει, ειδικά αν μιλάμε για αναβάτη που βρίσκεται στο μέσο όρο ύψους. Η σέλα μπορεί να μην διεκδικεί δάφνες για το μέγεθος της, αλλά έχει αρκετό αφρώδες  ώστε να παραμένει ο οδηγός ξεκούραστος στις καθημερινές διαδρομές του, με το επίπεδο πάτωμα να προσθέτει πόντους στην «εύρεση» θέσης οδήγησης. Ωστόσο τα 800 χλστ. και το χοντρό μπροστινό κόψιμο ίσως κάνει να γκρινιάξουν κάποιοι ως προς την πρόσβαση στο έδαφος. Ο πίσω επιβάτης δεν θα δυσανασχετήσει σε αστικές αποστάσεις, με τα μαρσπίε και τη μεγάλη χειρολαβή να εξισορροπούν το κομμάτι της σέλας που του αναλογεί. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ο  αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, στον οποίο κάποιος έχει πρόσβαση μέσω του κουμπιού πάνω από την κλειδαριά, χωράει με άνεση ένα full face κράνος και μένει χώρος για αρκετά μικροαντικείμενα, ένα χαρακτηριστικό που δεν βρίσκουμε εύκολα σε αυτή την κατηγορία και σίγουρα βοηθάει στην καθημερινή χρήση του. Μπορεί να μην υπάρχουν ντουλαπάκια στην ποδιά αλλά έρχεται με γάντζο, ο οποίος σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα επιτρέπει τη μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων κι αυξάνει την πρακτικότητα, όπως κάνει κι η εξωτερική τάπα ανεφοδιασμού καυσίμου στο αριστερό μέρος της ποδιάς, η οποία ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού.
Ο πίνακας οργάνων σε κερδίζει με τη σωστή αλλά απλή πληροφόρηση και το ρετρό σχεδιασμό του, με το αναλογικό ταχύμετρο να πιάνει τη μεγαλύτερη επιφάνεια, ενώ η μικρή οθόνη στο κάτω μέρος δείχνει την ένδειξη καυσίμου, την ώρα, τον ολικό και μερικό χιλιομετρητή. Διαθέτει όλες τις απαραίτητες προειδοποιητικές λυχνίες που χρειάζεται να έχει ο αναβατής, ενώ  όλοι οι διακόπτες είναι σε απόσταση «αντίχειρα» από τα grips, με τον πιο ιδιαίτερο να είναι το σύστημα Star/Stop στα δεξιά ακριβώς πάνω από τη μίζα, μιας και είναι ένα από τα πρώτα scooter της κατηγορίας που φέρνει τέτοια τεχνολογία.
 

Σελίδα 1Yamaha D`elight 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά