Το αναπόφευκτο συμπέρασμα στο οποίο καταλήγουμε μετά την ενδελεχή επαφή με το ΜΤ-125 συνοψίζεται στον τίτλο: Τυχεροί πιτσιρικάδες! Το να έχεις την ευκαιρία να αποκτήσεις ως πρώτη μοτοσικλέτα αυτό το ΜΤ, είναι τουλάχιστον τύχη.
Διότι θα απολαμβάνεις εμφάνιση που δεν έχει τίποτε να ζηλέψει από μεγαλύτερες μοτοσικλέτες, με σύγχρονη και καλά μελετημένη εμφάνιση. Θα απολαύσεις έναν κινητήρα, που λατρεύει να λυσσάει καίγοντας απειροελάχιστη βενζίνη και ως μαξιλαράκι ασφαλείας έναν άριστο εξοπλισμό, με πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που ξεπερνούν κατά πολύ τις ικανότητες του κινητήρα.
Πέραν αυτού όμως, δε θα δίσταζα να το προτείνω σε κάποιον έμπειρο αναβάτη που ζητά μια στυλάτη λύση στην καθημερινότητά του. Αν του φτάνει το γκάζι ενός 125, όλα τα υπόλοιπα πάνω στο ΜΤ είναι σαφώς αντάξια μεγαλύτερων μοτοσικλετών.
Η τιμή του αντικατοπτρίζει αυτήν του την ποιότητα, καθώς οι συγκρίσεις αποκτούν ένα άκρως υποκειμενικό νόημα. Πολύ δύσκολα θα βρείτε άλλη μοτοσυκλέτα στα 125 κυβικά που να μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στο ΜΤ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,7 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52x58,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 15/9.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1,25/8.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 11,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 2,9 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) | 140 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 135 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος | Ατσάλινο Deltabox |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 130 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | 114 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 292 χλστ., 4πίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 230 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα,ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 1,195 |
Πλάτος (χλστ.) | 740 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.355 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 810 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-17 |
Ελαστικό Π | 130/70-17 |
Εξοπλισμός |
|
ABS / Ρυθμίσεις | Y/- |
Traction Control / Ρυθμίσεις | - |
Στροφόμετρο | Y |
Immobilizer | Y |
Υπολογιστής ταξιδίου | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Δείκτης βενζίνης | Υ |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Ζελατίνα / Ρυθμίσεις | - |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | - |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | - |
Χειρολαβές / Σχάρα | -/- |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | -/Υ |
Νίκη του Bagnaia μετά από μάχες με Marquez στη Jerez
Apido νέα εξάτμιση High Up για Yamaha Crypton
Pro-Race εμπρόσθια δισκόπλακα με αισθητήρα ABS για Sym VF 185
Auvray σετ αλυσίδα 1700X13.5 και πέταλο Xtreme Mini
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
3400....καλά είναι......αλλιώς θα ξεθωριάζουν απ τον ήλιο στις βιτρίνες!!
...και βλεπεις στην ιδια σελιδα,τιμη για KTM 390...4490!!!! φοβερο το ΜΤ αλλα η τιμη ρε Yamaha...γιατι στο θεο;
Για γέλια και για κλάμματα η Ελληνική ΥAMAHA! 4200 και 4600!!! Χαχαχαα... ΚAWASAKI Z250 SL 3890 ευρό! Για σοβαρεφτήτε λίγο εκεί στην Yamaha κύριοι γιατί θα σας πάρουν με τις πέτρες. Το ίδιο κάνατε και με το Tracer700, η τιμή στον θεό σε σχέση με το MT-7 για 2-3 διαφορές που υπάρχουν!! Ο κόσμος δεν είναι χαζός, πέρνετε το μαθημά σας απο τις πωλήσεις που κάνετε στα συγκεκριμένα μοντέλα, καλή σας χόνεψη...