Παιχνίδι για τους έμπειρους, σχολείο για τους νέους, το νέο Yamaha R7 προτάσσει τον σπορ χαρακτήρα του και φέρνει χωρίς κανένα κόμπλεξ το θρυλικό όνομα στη νέα εποχή.
+: Ευελιξία, ευκολοδήγητο, οδική συμπεριφορά
-: Αρχικό δάγκωμα μπροστινού φρένου, quickshifter ως extra
Οι εποχές άλλαξαν, τα supersport ουσιαστικά καταργήθηκαν και οι μοτοσυκλέτες που γαλούχησαν χιλιάδες αναβάτες στην πραγματική σπορ οδήγηση έπεσαν θύμα των προδιαγραφών Euro 5 και των χαμηλών πωλήσεων. Μέχρι πρότινος τα εργοστάσια έδιναν βάρος μόνο στις superbike των 200 ίππων, όμως το τελευταίο διάστημα η μεσαία κατηγορία άλλαξε προσανατολισμό και δείχνει σημαντικά σημάδια ανάκαμψης με μοντέλα που μπορεί να αποκτήσει ο καθένας. Η Yamaha φυσικά δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι, ούτε να στερήσει την ευκαιρία σε νέους αναβάτες να γνωρίσουν τη σειρά R. Με το R6 να διατίθεται πλέον μόνο για πίστα και το R1 να κοστίζει πάνω από 20.000 ευρώ, έλειπε μια σπορ αλλά παράλληλα οικονομική πρόταση μετά το R3 και αυτή ήρθε χάρη στη βοήθεια του άκρως επιτυχημένου MT-07 που παραχωρεί τα καλύτερα στοιχεία του ως βάση για το νέο R7. Το ιστορικό όνομα επανήλθε λοιπόν στο προσκήνιο μετά από 22 χρόνια, όχι για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα WSBK, ούτε για να μας μαγέψει με τον εξωτικό του χαρακτήρα όπως ο πρόγονός του, αλλά για να αποδείξει ότι μπορεί να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση σαν μια γνήσια sport μοτοσυκλέτα, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τα απόλυτα νούμερα και τις προκαταλήψεις.
Το R7 πρωταγωνιστεί σε μια νέα κατηγορία και φέρνει χωρίς κανένα κόμπλεξ το θρυλικό όνομα στην εποχή που τα τετρακύλινδρα μένουν έξω από το παιχνίδι. Συνεχίζεις να πιστεύεις ότι μόνο τα άλογα κάνουν σπορ μια μοτοσυκλέτα;