Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του
  • Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του

Yamaha XMAX 300: Συνεχίζει να κυριαρχεί και στην πέμπτη γενιά του

- Επανασχεδιασμένο σώμα, LED φωτισμός και οθόνη LCD 4.2 ιντσών.
- Αποθηκευτικό χώρος 56 λίτρων κάτω από τη σέλα.
- Κινητήρας Blue Core 27,6 ίππων και Traction Control.
- Δικάναλο ABS και τροχοί 15 και 14 ιντσών .

YAMAHA: ασύγκριτα ΝΜΑΧ.. άμεσα διαθέσιμα!

Επανασχεδιασμένο σώμα, LED φωτισμός και οθόνη LCD 4.2 ιντσών

Το ΧΜΑΧ της Yamaha μπήκε στην 5η του γενιά το 2023 και έλαβε ένα εκτεταμένο ¨λίφτινγκ" στον τομέα της σχεδίασης. Πλέον οι νέοι LED προβολείς, τόσο μπροστά όσο και πίσω, σχηματίζουν το γράμμα X, δίνοντας περισσότερους στιλιστικούς "πόντους" στο XMAX, ενώ οι γραμμές στο "κοστούμι" έχουν γίνει πιο αιχμηρές και επιθετικές, με τα φλας να μετακινούνται ψηλότερα και το πλάτος του Scooter στο μπροστινό μέρος να μικραίνει. Η ζελατίνα του και το τιμόνι του νέου XMAX 300 διαθέτουν επιλογή θέσης, ώστε να προσαρμόζονται στο σωματότυπο του εκάστοτε αναβάτη. Ανάμεσα στον πλούσιο εξοπλισμό του βρίσκεται και το σύστημα Smart Key που δεν απαιτεί κλειδί για την εκκίνηση του κινητήρα. Η οθόνη LCD 4.2 ιντσών συνδέεται μέσω Bluetooth με Smartphone τηλέφωνο ενώ η Yamaha διαθέτει και την δωρεάν εφαρμογή «My Ride» που προσφέρει λειτουργίες όπως την μετατροπή της οθόνης σε πλοηγό μέσω GPS, την ενημέρωση εισερχομένων κλήσεων και μηνυμάτων κ.α.

Αποθηκευτικό χώρος 56 λίτρων κάτω από τη σέλα

Κάτω από την σέλα ο πολύ μεγάλος αποθηκευτικός χώρος των 56 λίτρων (!) συνεχίζει να χωράει 2 full face κράνη ενώ στην ποδιά του υπάρχουν δύο ντουλαπάκια εκ των οποίων το ένα, κλειδώνει ηλεκτρονικά και διαθέτει πρίζα 12V. Διατίθεται σε δύο αποχρώσεις: Icon Black και Sonic Grey.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κινητήρας Blue Core 27,6 ίππων και Traction Control

Ο κινητήρας που δίνει ζωή στο Yamaha XMAX 300 είναι ο γνωστός, Blue Core, υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας 292cc, ο οποίος αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 29 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός πετυχαίνει την διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα, που σύμφωνα με την Yamaha φτάνουν τα 3 λίτρα ανά 100 χλμ. Σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 13,2 λίτρων, η αυτονομία του XMAX 300 μπορεί να ξεπεράσει τα 400 χιλιόμετρα. Η νέα γενιά του XMAX 300 εξοπλίζεται και με Traction Control, το οποίο μάλιστα έχει και δυνατότητα απενεργοποίησης.

Δικάναλο ABS και τροχοί 15 και 14 ιντσών

Oι τροχοί του XMAX 300 είναι 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω προσφέρουν σταθερό με τις διαστάσεις των ελαστικών τους είναι: 120/70-15 και 140/70-14 αντίστοιχα. Το σύστημα της πέδησης αποτελείται εμπρός από δίσκο 267 mm με διπίστονη δαγκάνα και πίσω από δίσκο 245 mm εποπτευόμενα από δικάναλο ABS. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω αιωρούμενο συγκρότημα μετάδοσης με τραπεζοειδή ιμάντα και δύο αμορτισέρ. Το συνολικό του βάρος είναι 183 κιλά ενώ η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 795 mm διευκολύνοντας την πρόσβαση στον αναβάτη.
Η τιμή του Yamaha XMAX 300 είναι 6.790 ευρώ.