Ένα μικρό μοτοσικλετάκι παντός εδάφους με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και σχεδίαση είναι το VanVan που ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο θα βρείτε στο δρόμο, είτε μιλάμε για χώμα είτε για άσφαλτο. Η μεγάλη σέλα του θα φιλοξενήσει με άνεση πάνω της όλους τους σωματότυπους, το τιμόνι έχει ικανοποιητικό πλάτος, τα πόδια πέφτουν φυσικά πάνω στα μαρσπιέ...σταθείτε, σταθείτε!
Εδώ, ευτυχώς, δεν έχουμε να κάνουμε με μία ακόμη μοτοσικλέτα για καθημερινή μετακίνηση. Το ότι το VanVan έχει μία άνετη θέση οδήγησης που θα βολέψει σχεδόν τους πάντες, είναι απλά ένα μπόνους. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια μικρή και λαχταριστή ρετρό μοτοσικλέτα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος κάθε μέρα και να νιώθει πάνω της όμορφα και ξεχωριστά γνωρίζοντας ότι δεν έχει ξοδέψει μία περιουσία για να την αποκτήσει.
Μια ποιοτικότατη μικρή μοτοσικλέτα με την ταμπέλα “Φτιαγμένο στην Ιαπωνία” να κάνει αισθητή την παρουσία της. Ακόμη και αν δεν την δεις το καταλαβαίνεις από την ποιότητα της βαφής αλλά και από την προσοχή σε διάφορες λεπτομέρειες του VanVan.
Ο 200άρης κινητήρας με το μικρό ψυγείο λαδιού παίρνει αμέσως μπροστά και προσφέρει στην μοτοσικλέτα των 128 στεγνών κιλών επαρκείς επιδόσεις για να κινηθείτε με ασφάλεια στους δρόμους της πόλης. Το μαγικό με το VanVan είναι η φιλικότητα που το διακρίνει. Βρίσκεται μάλιστα σε τέτοια επίπεδα που όχι μόνο χαλαρώνει τον αναβάτη του αλλά του επιτρέπει να δοκιμάσει κάθε λογής παιχνίδια, εντός και εκτός δρόμου, τα οποία και εκτελεί πάντα προβλέψιμα και προοδευτικά.
Η ανάλαφρη αίσθηση και η υπερευελιξία είναι δύο από τα κύρια στοιχεία της συμπεριφοράς του και θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως από κάθε τύπο αναβάτη. Η αλήθεια είναι ότι περάσαμε λίγη ώρα πάνω στο VanVan. Ήταν όμως αρκετή για να μας κερδίσει με την χαριτωμένη του προσωπικότητα και πραγματικά ανυπομονούμε να το δούμε στα γραφεία του περιοδικού για την πλήρη δοκιμή του.
Ναι είναι όμορφο και retro και ευκολοδήγητο και ποιοτικό και το είχα 8 χρόνια το125 αλλά κουραστικό βαράει λόγω πίσω ελαστικού, και ναι ρε φίλτατοι είναι μιά περιουσία την σήμερον 4600 για ένα 200ράκι που του χουν βγάλει και την σχάρα που χει το 125... και δεν κάνεις και τίποτα πέραν της πόλης ή νησιού το inazuma 250 με 3600 ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΊΑ !!!! ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΞΩ...
Ναι είναι όμορφο και retro και ευκολοδήγητο και ποιοτικό και το είχα 8 χρόνια το125 αλλά κουραστικό βαράει λόγω πίσω ελαστικού, και ναι ρε φίλτατοι είναι μιά περιουσία την σήμερον 4600 για ένα 200ράκι που του χουν βγάλει και την σχάρα που χει το 125... και δεν κάνεις και τίποτα πέραν της πόλης ή νησιού το inazuma 250 με 3600 ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΊΑ !!!! ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΕΞΩ...