Το αυθεντικό σε σκληροτράχηλη μορφή που μπορεί να αντιμετωπίσει χωματόδρομους αλλά και να περάσει πάνω από εμπόδια! Μόνο και μόνο επειδή έχει αυτή την εμφάνιση το θέλουμε. Κάτι που δεν μπορεί να γίνει φυσικά αφού οι Ιάπωνες το κράτησαν μόνο για την δική τους αγορά. Σύμφωνα με την Honda μπορεί να διανύσει περισσότερα από 60 χλμ. με ένα λίτρο βενζίνης και σταθερή ταχύτητα 60 χλμ./ώρα.
δεν ξερω τι παθατε στα περιοδικα που το supra gtr 150 το βγαλατε θεο, μονο η μηχανη του αξιζει ,οσο για το βαψιμο σκελετου η ποιοτητα ειναι ΜΑΠΑ , ολη η πρωτη παρτιδα παραδωσης 2019 ειναι παντελως διαβρομενα,σκουριες παντου, μη βγαλεις βιδες απο σκελετο δεν ξαναβιδωνουν ευκολα,στο δρομο πορεια πολους ψαλιδισμους το χανεις μιλαμε, η βιδα που ανασηκωνετε ο προβολεας δυσλειτουργει , κατ΄εμενα τα φρενα μετρια, αλλα τα 3500 ευρο ειναι πολλα για το gtr. ολα αυτα ειναι μια γρηγορη αποψη μου.
Γιατι δε φερνουν τα Ασιατικα παπια των 150 κυβικων στην Ελλαδα??
Τι συμφερον μπορει να εχουν οι εταιρειες απο αυτο??
Βαρεθηκαμε τα κλασικα 125αρια με τα 9 αλογα που ειναι ψοφιμια μπροστα σε αυτα τα Ασιατικα παπια των 15+ ιππων!!!
Καλα ειναι τα 135αρια που ειναι μεταξυ 11-13 ιππων αλλα η Ελλαδα ειναι χωρα που εχουν ζητηση τα παπια και δεν μπορω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ δεν μας φερνουν τα 150ρια!!
Κανονικά η Honda έπρεπε να αντικαταστήσει το innova 125 με το συγκεκριμένο παπί 150cc και όχι με το καινούργιο που μας ήρθε.Εχω το innova 125 σε άσπρο χρωμα 5 χρόνια σε τέλεια εξωτερική εμφάνιση αν βάλεις διπλα το καινούριο που μας ήρθε 125 φαίνεται το δικό μου σαν καινούριο μοντέλο.Αφου η Ελλάδα είναι τόσο καλή αγορά για παπια θα έπρεπε οι εταιρείες να την τιμούσανε και να φέρναν μοντέλα που διαθέτουν στην Ασία .Γιατι όχι και αποκλειστικά για μας αλλά είπαμε όλα γίνονται όχι για το κέρδος αλλά για το πολύ κέρδος.
δεν ξερω τι παθατε στα περιοδικα που το supra gtr 150 το βγαλατε θεο, μονο η μηχανη του αξιζει ,οσο για το βαψιμο σκελετου η ποιοτητα ειναι ΜΑΠΑ , ολη η πρωτη παρτιδα παραδωσης 2019 ειναι παντελως διαβρομενα,σκουριες παντου, μη βγαλεις βιδες απο σκελετο δεν ξαναβιδωνουν ευκολα,στο δρομο πορεια πολους ψαλιδισμους το χανεις μιλαμε, η βιδα που ανασηκωνετε ο προβολεας δυσλειτουργει , κατ΄εμενα τα φρενα μετρια, αλλα τα 3500 ευρο ειναι πολλα για το gtr. ολα αυτα ειναι μια γρηγορη αποψη μου.
Βγηκε στην εκθεση μοτοσυκλετας 2018!!! Προσεχως πιστευω και στις αγορες!!
Γιατι δε φερνουν τα Ασιατικα παπια των 150 κυβικων στην Ελλαδα?? Τι συμφερον μπορει να εχουν οι εταιρειες απο αυτο?? Βαρεθηκαμε τα κλασικα 125αρια με τα 9 αλογα που ειναι ψοφιμια μπροστα σε αυτα τα Ασιατικα παπια των 15+ ιππων!!! Καλα ειναι τα 135αρια που ειναι μεταξυ 11-13 ιππων αλλα η Ελλαδα ειναι χωρα που εχουν ζητηση τα παπια και δεν μπορω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ δεν μας φερνουν τα 150ρια!!
Κανονικά η Honda έπρεπε να αντικαταστήσει το innova 125 με το συγκεκριμένο παπί 150cc και όχι με το καινούργιο που μας ήρθε.Εχω το innova 125 σε άσπρο χρωμα 5 χρόνια σε τέλεια εξωτερική εμφάνιση αν βάλεις διπλα το καινούριο που μας ήρθε 125 φαίνεται το δικό μου σαν καινούριο μοντέλο.Αφου η Ελλάδα είναι τόσο καλή αγορά για παπια θα έπρεπε οι εταιρείες να την τιμούσανε και να φέρναν μοντέλα που διαθέτουν στην Ασία .Γιατι όχι και αποκλειστικά για μας αλλά είπαμε όλα γίνονται όχι για το κέρδος αλλά για το πολύ κέρδος.
τηςSuzuki να μη διαθετει παπι στη γκαμα της