CFMOTO 700 MT 2025: Εξωτερική μεταμόρφωση και Euro 5+ με περισσότερη ιπποδύναμη
Τετάρτη, 2 Απριλίου 2025
Νέο «μούτρο» για να μοιάζει στο 800ΜΤ, ίδιος κινητήρας 693 κ.εκ.
Adventure τροχοί 19-17 και ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών
Νέο «μούτρο» για να μοιάζει στο 800ΜΤ, ίδιος κινητήρας 693 κ.εκ.
Adventure τροχοί 19-17 και ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών
Απολαυστικός Euro5+ κινητήρας με πιο «γεμάτες» μεσαίες
Ακόμα πιο fun to ride με νέο πλαίσιο και αναρτήσεις
Kινητήρα 554cc με ισχύ 48 ίππους, υπερκαλύπτει την α2 κατηορία
Eξοπλίζεται με απενεργοποιούμενο Traction Control και δικάναλο ABS
Κινητήρας 698 κ.εκ. με 70 ίππους και 70 Nm ροπής
Κατανάλωση 5,5 λίτρα/100χλμ και αυτονομία 354 χιλιομέτρων
IMU 6 αξόνων με Cornering ABS και τέσσερα προγράμματα οδήγησης
Πλοήγηση τύπου mirroring, full LED φωτισμός και προβολείς ομίχλης
Αλλαγές ταχυτήτων με ή χωρίς τη χρήση συμπλέκτη
Τετρακύλινδρος με 95 ίππους και 64 Nm ροπής
Παρουσίαση της σκοτεινής back-to-basics streetfighter στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου
Σπορ DNA: Τετρακύλινδρος με 152 ίππους και 104 Nm
Κινητήρας boxer 1.300 κ.εκ. με 145 ίππους
Γυρνάει και τον κόσμο με ρεζερβουάρ 30 λίτρων
Έντονος Off-road προσανατολισμός με τροχούς 21-17"
Κινητήρας Euro5+, 895cc με 105 ίππους, επιτάχυνση 0-100 σε 3,9sec
Μονοκύλινδρος κινητήρας 693κ.εκ. με βάση το 690 Enduro R
Ακόμα και με 3 ρεζερβουάρ καυσίμου, θα είναι μάλλον το ελαφρύτερο
Νέος κινητήρας HPE 310cc και Premium αισθητική
Τρικάναλο ABS και Traction Control
- Με νέο κινητήρα 398cc που πληροί τις Euro5+ προδιαγραφές.
- Premium αναρτήσεις της σειράς APEX της WP και νέο πλαίσιο.
Αερόψυκτος boxer κινητήρας 109 ίππων και 115 Nm
Enduro Package Pro με πίσω τροχό 18 ιντσών
Μείωση όγκου, πιο σπορ αισθητική και εξάτμιση από Access
Αερόψυκτος κινητήρας 124 κ.εκ. που αποδίδει 8.5 ίππους
Ξεχωριστή επετειακή έκδοση για τον εορτασμό των 60 χρόνων Honda
Σχεδιασμός που θυμίζει το πρώτο Monkey της δεκαετίας του 1960
- 12,2 ίπποι και κατανάλωση 2,9 λίτρα στα 100 χλμ.
- Τροχοί 14 ιντσών και δικάναλο ABS.
Τετράχρονος υγρόψυκτο κινητήρας με 39 ίππους και 40 Nm ροπής
Δύο προγράμματα απόδοσης, Sport και Eco, και βάρος 175 κιλών
Νεορετρό σχεδιασμός με κινητήρα δανεισμένο από Ninja ZX-4RR;
Με κινητήρα 400 κ.εκ. αλλά πιθανότατα με λιγότερους από 77 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr