net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Είναι άραγε έτοιμη η Honda, να προλάβει τις εξελίξεις στο πρωτάθλημα World Superbike;

Honda: Fireblade και WSBK

Αλλαγές στους κανονισμούς των World Superbikes δημιούργησαν ξανά συζήτηση σχετικά με το αναμενόμενο superbike από την Honda, καθώς η θέση της εταιρείας ίσως γίνει δυσμενέστερη στους αγώνες, αν δεν παρουσιάσει νέο μοντέλο!

 
Δεν είναι μυστικό –έχει γίνει σχεδόν…σίριαλ- ότι η Honda σχεδιάζει το νέο της Superbike στο λίτρο. Πότε όμως θα παρουσιαστεί αυτό; Νέες πληροφορίες από τον χώρο των World Superbikes, που μιλούν για αλλαγή κανονισμών σχετικά με τα συστήματα τροφοδοσίας, ίσως καθιστούν επιτακτική την ανάγκη της παρουσίασης του μοντέλου, πριν την νέα χρονιά! 

Γιατί συμβαίνει αυτό; Μέχρι τώρα, η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Honda στη διοργάνωση φέρει «κιτ» ηλεκτρονικά ελεγχόμενου γκαζιού, το γνωστό ride by wire. Σκοπός της ύπαρξης αυτού του συστήματος, είναι η συνεργασία με τα ηλεκτρονικά και το traction control, προκειμένου να μπορεί ο «εγκέφαλος» να επεμβαίνει όποτε χρειάζεται. Ωστόσο, το τελευταίο CBR1000RR Fireblade, πάνω στο οποίο βασίστηκε η αγωνιστική, δεν φέρει σύστημα ride by wire, αλλά συμβατικό γκάζι με ντίζα και απουσία ηλεκτρονικών. 

Οι κανονισμοί επέτρεπαν μέχρι τώρα την τοποθέτηση ride-by-wire εκ των υστέρων στις μοτοσυκλέτες, για την συμμετοχή τους στους αγώνες. Από το 2017 όμως, αυτό θα σταματήσει. Σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, «οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες πεταλούδες, γνωστές ως ride by wire, επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν μόνο αν το μοντέλο παραγωγής είναι εξοπλισμένο με αυτές»! 

Συνεπώς, αυτή η αλλαγή θα δημιουργήσει πρόβλημα για την Honda, της οποίας η Fireblade δεν διαθέτει ride-by-wire. Και, αν υπολογίσουμε την ανάγκη των εταιρειών να παραμείνουν ανταγωνιστικές, τότε το γεγονός είναι μια ακόμα ένδειξη ότι το νέο superbike της Honda, θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017! 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ