Αφού λοιπόν πήραμε μια καλή πρώτη γεύση από το XC με τις off-road ανησυχίες, η συγκεκριμένη φωτογραφία του «αδερφού» μοντέλου με τον ασφάλτινο προσανατολισμό ολοκληρώνει την εικόνα. Εντύπωση αρχικά προκαλεί η «industrial» σχεδίαση με την πληθώρα αιχμών και την ακατέργαστη όψη του συνόλου πλαισίου - υποπλαισίου. Περισσότερο οn και περιστασιακά οff, το Tiger 800 φέρει χυτές ζάντες που πλαισιώνονται από ασφάλτινα ελαστικά, με τον μπροστινό τροχό να έχει διάμετρο 19 ίντσες. Επίσης, σε σχέση με το XC, απουσιάζει το φτεράκι κάτω από τους προβολείς και υπάρχει κανονικό φτερό στην περιφέρεια του τροχού. Η σέλα είναι διαιρούμενη και κατά πάσα πιθανότητα το τμήμα που αναλογεί στον αναβάτη ρυθμίζεται καθ’ ύψος, ενώ κρίνοντας από αυτά που βλέπουμε και ο συνοδηγός δεν θα πρέπει να έχει κανένα παράπονο! Το τμήμα της σέλας που του αναλογεί φαίνεται πολύ μεγάλο σε διαστάσεις, όπως μεγάλες είναι και οι χειρολαβές που έχουν τοποθετηθεί εκατέρωθεν αυτού, στοιχεία που συνηγορούν στην άνεση. Το φαρδύ και τοποθετημένο κοντά στον αναβάτη τιμόνι, προφανώς θα τον θέτει σε μια ξεκούραστη θέση, προσφέροντας παράλληλα ευκολία στο χειρισμό. Σε ό,τι αφορά λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν γνωρίζουμε τίποτα μέχρι στιγμής και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τις 2 Νοεμβρίου, όπου οι δύο εκδόσεις του Tiger θα παρουσιαστούν επισήμως στην EICMA.
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr