net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η BMW παρουσίασε στην EICMA το νέο F 800 GT, το οποίο αντικαθιστά το παλιότερο F 800 ST.

Ο κινητήρας παρέμεινε ίδιος (αν και είναι πλέον ισχυρότερος), αλλά έχουμε αρκετές βελτιώσεις σε αισθητική και εργονομία.

Το τιμόνι είναι ψηλότερο και στο κόκπιτ συναντάμε νέες ενδείξεις στον πίνακα οργάνων και πιο εργονομικούς διακόπτες.

Φυσικά, ο προαιρετικός εξοπλισμός της BMW για το νέο GT είναι κάτι παραπάνω από πλούσιος.

Νέο BMW F 800 GT στην EICMA

Η BMW παρουσίασε το νέο F 800 GT στην έκθεση της EICMA, με σκοπό να αντικαταστήσει το προηγούμενο μεσαίο touring της, F 800 ST. Το νέο μοντέλο είναι βελτιωμένο συνολικά και ισχυρότερο του προηγούμενου.

 

Αν και δεν πρόκειται για μια μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την αρχή, το F 800 GT διαφέρει σημαντικά από το F 800 ST που αντικαθιστά. Ο κινητήρας παραμένει ο δικύλινδρος εν σειρά των 798 κ.εκ. που γνωρίζουμε από το ST, ωστόσο έχει ρυθμιστεί διαφορετικά. Αποτέλεσμα αυτού είναι οι αυξημένες ελαφρώς επιδόσεις. Αναλυτικότερα το GT αποδίδει 90 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. (έναντι των 85 του ST), ενώ η ροπή παραμένει στα ίδια επίπεδα. Η τελική μετάδοση, από την άλλη, είναι επανασχεδιασμένη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, αλλά παραμένει ο ιμάντας.

Μεγάλες αλλαγές συναντάμε στον σχεδιασμό και την εργονομία του F 800 GT. Η βασική προστασία που προσέφερε το προηγούμενο ST στο ταξίδι αναβαθμίστηκε σημαντικά. Το νέο κοστούμι προσφέρει καλύτερη προστασία από τον αέρα και αεροδυναμική, ενώ ο σχεδιασμός της μοτοσικλέτας είναι σαφώς πιο σύγχρονος και σε σύμπνοια με τα υπόλοιπα νέα μοντέλα της BMW. Ρίχνοντας μια ματιά στις λεπτομέρειες της εργονομίας, βλέπουμε κι άλλες βελτιώσεις, μεταξύ των οποίων: νέοι διακόπτες, επανασχεδιασμένη και χαμηλότερη σέλα, επανατοποθετημένα μαρσπιέ, ευκολότερο σύστημα ρύθμισης του πίσω αμορτισέρ, νέο, ψηλότερο τιμόνι που απορροφά τους κραδασμούς, επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων με νέες ενδείξεις και διαφορετικά τοποθετημένη εξάτμιση.

Οι Βαυαροί, όμως, δεν έμειναν εκεί. Βελτίωσαν και το σύστημα των αναρτήσεων (αύξησαν το μήκος του ψαλιδιού και μείωσαν ανεπαίσθητα τη διαδρομή του πίσω αμορτισέρ), ώστε να προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης και σταθερότητα, αντικατέστησαν τους τροχούς με νέους κι ελαφρύτερους και επανασχεδίασαν τη σέλα, προκειμένου να γίνει ακόμη πιο άνετη για δύο άτομα. Άλλο ένα ενδιαφέρον νέο στοιχείο πάνω στο F 800 GT είναι το γεγονός ότι οι μεταφορικές του δυνατότητες αυξήθηκαν κατά 11 κιλά (στα 207 κιλά).

Όσον αφορά στον εξοπλισμό του, όπως είναι φυσικό, αυτός δεν είναι αμελητέος. Πρώτα απ’ όλα, το προαιρετικό μέχρι σήμερα ABS ανήκει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό. Αλλά και ο προαιρετικός εξοπλισμός ενισχύθηκε σημαντικά, με το σύστημα ASC (Automatic Stability Control) και τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις ΕSA (Electronic Suspension Adjustment). Επιπλέον, το νέο GT μπορεί να εξοπλιστεί με ένα ειδικά σχεδιασμένο για αυτό πακέτο σκληρών βαλιτσών, καθώς και άλλα ηλεκτρονικά και μη συστήματα της BMW, όπως τελικό της Akrapovic, Navigator και άλλα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά BMW F 800 GT
Κινητήρας 4Τ, 2K, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 798
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 82 x 75.6
Συμπίεση 12.0: 1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 90/8,000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8,8/5.800
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15
Πλαίσιο Αλουμινένιο
Διαστάσεις (μήκος x πλάτος) 2.156 x 905
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.514
Ύψος σέλας (χλστ.) 800
Βάρος (κιλά, πλήρες) 213
Ανάρτηση Εμπρός Τηλ. Πιρούνι 43 χλστ.
Ανάρτηση Πίσω Μονό αμορτισέρ
Τροχοί (Ε/Π) 120/70-17" / 180/55-17"
Φρένο Εμπρός 2Δ/320
Φρένο Πίσω Δ/265

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ