Η βασική διαφοροποίηση, λοιπόν, του R 1200 RT από το προηγούμενο μοντέλο εντοπίζεται στον κινητήρα. Ουσιαστικά πρόκειται για τον ίδιο boxer που χρησιμοποιούσε και το προηγούμενο RT, με τη χωρητικότητα των 1.170 κ.εκ.. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος κινητήρας απέκτησε υγρόψυξη, όπως και αυτός του R 1200 GS το 2013. Χάρη στο νέο τρόπο ψύξης, το R 1200 RT αποδίδει πλέον 123 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 12,7 kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Επιπλέον, οι Βαυαροί προχώρησαν και σε άλλες μικροαλλαγές στον κινητήρα της μοτοσικλέτας. Χάρη σε αυτές, η λειτουργία του, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, όταν το R 1200 RT αναγκάζεται να κυκλοφορήσει μέσα στην πόλη, είναι βελτιωμένη.
Βελτιωμένο είναι και το πλαίσιο, για το οποίο ακολουθήθηκε η ίδια συνταγή που προωτοείδαμε στο νέο GS. Οι τροποποιήσεις που δέχθηκε το καθιστούν πιο άκαμπτο και προσδίδουν αυξημένα επίπεδα σταθερότητας στη μοτοσικλέτα. Επιπλέον, το κέντρο βάρους της βελτιώθηκε, με αποτέλεσμα τον καλύτερο έλεγχο.
Από εκεί και πέρα, το R 1200 RT δε διαφοροποιείται σημαντικά από τον προκάτοχό του, αλλά έχει δεχθεί κάποιες τροποποιήσεις. Αυτές εντοπίζονται στην αισθητική του, την επανασχεδιασμένη οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων και τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μεταξύ άλλων.
Φυσικά, η BMW εκμεταλλεύτηκε τη δυνατότητα να προσθέσει στον προαιρετικό εξοπλισμό του ανανεωμένου μοντέλου της με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά και μη συστήματά της. Αναλυτικότερα, το touring της BMW διαθέτει πλέον στον προαιρετικό εξοπλισμό του το σύστημα ASC (Automatic Stability Control), δύο επιλογές χαρτογράφησης του κινητήρα (Road και Rain), το νέο σύστημα Hill Start Control και το Gear Shift Assistant Pro (ένα σύστημα quickshift). Επίσης, οι ιδιοκτήτες του νέου R 1200 RT μπορούν να το εξοπλίσουν με τις ημιενεργητικές αναρτήσεις της BMW, αλλά και τους έξυπνους LED προβολείς του K 1600 GT.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ boxer, Υ/Ψ, 1.170 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 125/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,7/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 25
Βάρος (κιλά, πλήρες): 274
Ύψος σέλας (χλστ.): 805-825
Πόσο πάνω από το όριο βρίσκεται το όριο;
Scooter: Τα 300αρια με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Τι αξίζει στους οδηγούς που δεν ανάβουν φλάς;
Παρουσίαση μπαταρίες Dynavolt λιθίου: Μικρό βάρος, υψηλή απόδοση
ESF E-Ride Scorpion: Με άμεση διαθεσιμότητα & χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Keeway Vieste 125: Mini GT με 2.390 ευρώ
Καλοκαιρινά γάντια Five Tricks
Γιατί πουλάνε μόνο τα ηλεκτρικά με τελική 25-45 χλμ. στην Ελλάδα;
5 μικρά Adventure με κάτω από 5.000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr