
|
Είναι πάγια τακτική και πλέον ολόκληρη κουλτούρα το να υπάρχει ένα αποδεκτό όριο πάνω από το όριο ταχύτητας που κάποιος μπορεί να πηγαίνει πριν φάει κλήση. Αυτό είναι μια λογική ανεκτικότητα ή μήπως εντείνει την παρανομία;
Οδηγώντας στην εθνική οδό έξω από τα Γιάννενα πριν κάποια χρόνια, η αστυνομία με σταμάτησε γιατί κινούμουν πάνω από το όριο ταχύτητας. Η αντίδραση του αστυνομικού ήταν η εξής:
«Είδα ότι πήγαινες με 130 (όριο 110) και δεν θα σε σταμάταγα, αλλά στη δεύτερη μέτρηση έφτασες τα 135».
Φυσικά αυτό δεν είναι ένα προσωπικό μόνο παράδειγμα, καθώς όλοι έχουν μια αντίστοιχη δική τους ιστορία ή κάποιου φίλου τους. Είναι κοινώς αποδεκτό το ότι μέχρι 20 χιλιόμετρα πάνω από το δηλωθέν όριο κινείσαι μέσα στο όριο.
Οι λόγοι για αυτό είναι διάφοροι. Από τη μια σε πολλούς δρόμους τα όρια ταχύτητας είναι γελοιωδώς χαμηλά, από την άλλη ο βαλκανισμός που διέπει την ελληνική κοινωνία δεν θεωρεί κάτι σημαντικό την παραβίαση ενός ορίου ταχύτητας. Και ενώ σε μια άδεια εθνική οδό η υπέρβαση του ορίου κατά 20 χιλιόμετρα μπορεί επί του πρακτέου να μην σημαίνει τίποτα, η ίδια παράβαση μέσα σε μια πόλη πολλές φορές έχει τραγικά αποτελέσματα.
Το 2022 είχαμε 635 νεκρούς στους δρόμους της Ελλάδας, σε ένα σύνολο 11.200 τροχαίων και ενώ η υπερβολική ταχύτητα δεν ευθύνεται για όλα αυτά, προφανώς ένα μεγάλο μέρος τους θα είχε αποφευχθεί (ή δεν θα είχε τις ίδιες συνέπειες) με μικρότερη ταχύτητα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - mototriti.gr