Τι αλλαγές φέρνει το νέο Triumph Tiger 1200 2022;

Τι αλλαγές φέρνει το νέο Triumph Tiger 1200 2022;

Με ολοκαίνουργιο Τ-Plane τρικύλινδρο κινητήρα, πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού και 25 κιλά ελαφρύτερη, η γενιά Tiger είναι κατασκευασμένη για περιπέτεια σε όλα τα τερέν.

Με το λανσάρισμα της ολοκαίνουργιας γενιάς Tiger 1200, η Triumph στοχεύει για άλλη μια φορά να ανεβάσει τον πήχη στα adventure μεγάλου κυβισμού. Στην γκάμα της νέας Tiger 1200 υπάρχουν 5 διαθέσιμα μοντέλα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες του εκάστοτε αναβάτη. Οι εκδόσεις GT, GT Pro και GT Explorer, όλες με χυτούς τροχούς, εστιάζουν στην άσφαλτο, σε αντίθεση με τις εκδόσεις Rally Pro και Rally Pro Exproler οι οποίες φέρουν ακτινωτούς τροχούς και έχουν φτιαχτεί για οδήγηση σε όλα τα τερέν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 


Ολοκαίνουργιος κινητήρας 150 ίππων και στρόφαλος T-Plane
Ο κινητήρας των 3 κυλίνδρων και των 1.160 κ.εκ. είναι ολοκαίνουργιος με τεχνολογία στροφάλου T-Plane, που διαχωρίζει τα διαστήματα ανάφλεξης ανά 180-270-270 μοίρες. Η διάταξη αυτή συγκεντρώνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός δικύλινδρου κινητήρα στις χαμηλές στροφές, με όλο τον πλούσιο χαρακτήρα και τις επιδόσεις ενός τρικύλινδρου στις ψηλότερες. Η ισχύς του μοντέλου αγγίζει τους 150 ίππους στις 9.000 στροφές και η ροπή του φτάνει τα 13,3 kgm στις 7.000 στροφές. Το μοντέλο έχει κερδίσει 9 ίππους σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και, όπως δηλώνει η Triumph, είναι κατά 14 ίππους ισχυρότερο από «τον πλησιέστερο ανταγωνιστή με τελική μετάδοση με άξονα. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με καύσιμο από ένα ρεζερβουάρ 20 λίτρων, το οποίο στις εκδόσεις Explorer φτάνει τα 30 λίτρα. Το 6-αρι κιβώτιο συνεργάζεται με ένα υδραυλικό συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης για ελαφρύτερες αλλαγές και μεγαλύτερη ασφάλεια σε απότομα κατεβάσματα.
 


25 κιλά ελαφρύτερο με ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo Stylema
 Η ριζική ανανέωση του Tiger 1200 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά σε κινητήρα, πλαίσιο, ανάρτηση και φρένα, έφερε και μια σημαντική μείωση του βάρους, με το μοντέλο του 2022 να έχει χάσει περισσότερα από 25 κιλά. Η Triumph αναφέρει για άλλη μια φορά τον «πλησιέστερο ανταγωνιστή με άξονα» δηλώνοντας ότι το νέο Tiger 1200 είναι κατά 17 κιλά ελαφρύτερο. Το Tiger 1200 εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς 21 και 18 ιντσών και tubeless ελαστικά Metzeler Karoo στις εκδόσεις Rally και χυτούς τροχούς 19-18 ιντσών με ελαστικά Metzeler Tourance στις εκδόσεις GT. Το πλαίσιο φέρει αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου και αφαιρούμενες βάσεις μαρσπιέ συνεπιβάτη, ενώ το ψαλίδι τύπου tri-link είναι νέο και ελαφρύτερο. Οι ολοκαίνουργιες αναρτήσεις της Showa με ανεστραμμένο πιρούνι 49χιλ και μονοσοκ αμορτισέρ, προσαρμόζονται αυτόματα στο ωφέλιμο φορτίο. Το ημι-ενεργητικό σύστημα παρακολουθεί και προσαρμόζει συνεχώς την απόσβεση καθώς οδηγείς, με τον αναβάτη να μπορεί να επιλέξει τις επιθυμητές ρυθμίσεις με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι δαγκάνες των φρένων είναι οι Stylema της Brembo, τετραπίστονες μπροστά με πλευστούς δίκσους 320χιλ και ακτινική τρόμπα και μονοπίστονη πίσω με δίσκο 282χιλ. Το ABS είναι της Bosch, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και λειτουργεί και υπό κλίση.
 

Πληρέστατος εξοπλισμός και αναθεωρημένη εργονομία
Το μοντέλο έχει ανασχεδιασμένα χαρακτηριστικά εργονομίας, όπως δηλώνει η Triumph, έτσι ώστε ο αναβάτης να απολαμβάνει πιο άνετη και σταθερή οδήγηση, ενώ το ύψος της σέλας είναι ρυθμιζόμενο από 850 χιλ έως 870 χιλ στις GT, GT Pro και GT Explorer, και 875 χιλ έως 895 χιλ στις Rally Pro και Rally Explorer, με δυνατότητα να κατεβείς ακόμα χαμηλότερα κατά 20 χιλ με τη χαμηλότερη σέλα, που βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό. Παράλληλα, η θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ έχουν προσδιοριστεί εκ νέου. Πέρα από το Cornering ABS, το μοντέλο φέρει επίσης μονάδα IMU, οθόνη ενδείξεων TFT, σύστημα συγκράτησης σε ανωφέρεια, cruise control βελτιστοποιημένο Traction Control, σύστημα Keyless, , θερμαινόμενα γκριπ σε όλες τις εκδόσεις και μέχρι 6 riding modes που αλλάζουν την απόκριση του γκαζιού, τον έλεγχο πρόσφυσης, το ABS και τις ρυθμίσεις ανάρτησης. Ανάλογα με την έκδοση, το Tiger 1200 εξοπλίζεται και με σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου που αναπτύχθηκε μαζί με την Continental το οποίο προσφέρει δύο βασικά χαρακτηριστικά ασφαλείας με τη Βοήθεια Τυφλού Σημείου και τη Βοήθεια Αλλαγής Λωρίδα, σύστημα Quickshifter, προσαρμοζόμενα φώτα στροφής, θερμαινόμενες σέλες, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και συγκράτησης σε ανωφέρεια.
 
 
Εγγύηση 3 χρόνων με απεριόριστα χιλιόμετρα και σέρβις κάθε 16.000 χιλιόμετρα.
Η Triumph ανακοινώνει ότι το Tiger 1200 φτάνει τα διαστήματα σέρβις της στα 16.000 χιλιόμετρα, ενώ προσφέρει εγγύηση 3 ετών και απεριορίστων χιλιομέτρων, η οποία μπορεί να επεκταθεί. Οι τιμές των 5 εκδόσεων είναι οι εξής:
Tiger 1200 GT : Από 18.990 ευρώ
Tiger 1200 GT Pro: Από 20.990 ευρώ
Tiger 1200 GT Explorer: Από 22.990 ευρώ
Tiger 1200 Rally Pro: Από 21.990 ευρώ
Tiger 1200 Rally Explorer: Από 23.990 ευρώ

 
Έφτασε καλύτερο και ισχυρότερο από ποτέ.
Σχεδιαστικά… καμία σχέση με το απερχόμενο μοντέλο!
150 άλογα και τουλάχιστον 25 κιλά ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά
Ρεζερβουάρ μέχρι και 30 λίτρα!
Σέρβις κάθε 16.000 χιλιόμετρα!
Εγγύηση 3 χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα!
Πως σας φαίνεται ο νέος, μεγάλος «τίγρης»; Απειλεί τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας;