net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Συστήματα ασφάλειας BMW

Ρωτήσαμε την BMW και συγκεκριμένα τη Νοέλ Σακελλαροπούλου, Marketing Manager, και τον Κωνσταντίνο Μπρας, Sales & After Sales Coordinator, να μας αναλύσουν τη φιλοσοφία της εταιρείας γύρω από όλα τα τεχνολογικά συστήματα που συμβάλλουν στην ασφάλεια του αναβάτη.

 
M.Τ.: Θα θέλαμε να μάθουμε πόσο ενδιαφέρον δείχνουν οι πελάτες της BMW για τις τεχνολογικές «ανησυχίες» της εταιρείας. Επίσης, για το αν δείχνουν προτίμηση στις μοτοσικλέτες με ABS και αν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τα προηγμένα συστήματα ανάφλεξης, αλλά και για το προηγμένο Traction Control μαζί με το ABS της S1000RR ώστε να οδηγείται η μοτοσικλέτα με ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες.

BMW: Οι πελάτες μας δείχνουν ιδιαίτερα μεγάλο ενδιαφέρον για τις τεχνολογικές καινοτομίες της εταιρείας, αφού αυτές είναι που τους εξασφαλίζουν ασφαλέστερη μετακίνηση, αλλά και μεγαλύτερη άνεση και οδηγική απόλαυση. Γενικότερα, οι αναβάτες είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν σε μία premium μάρκα μοτοσικλετών όπως η BMW, όχι μόνο λόγω του κύρους της, αλλά και για την τεχνολογική υπεροχή που εξασφαλίζουν οι επενδύσεις της BMW Motorrad σε έρευνα και ανάπτυξη, με κύριο στόχο τη δημιουργία νέων συστημάτων προς όφελος του αναβάτη. Οι πελάτες της ΒMW στην Ελλάδα, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, δείχνουν σχεδόν αποκλειστική προτίμηση στις μοτοσικλέτες που είναι εξοπλισμένες με ABS. Ενδεικτικά επισημαίνουμε ότι πρόσφατα το εργοστάσιο της BMW στο Βερολίνο παρήγαγε την εκατομμυριοστή μοτοσικλέτα BMW με ABS, μία K 1300R. Από τις προπαραγγελίες της S 1000 RR (η μοτοσικλέτα θα λανσαριστεί τον Δεκέμβριο του 2009), θεωρούμε δεδομένο ότι τα συστήματα ασφάλειας και ελέγχου με τα οποία θα μπορεί να εξοπλιστεί η RR θα αποτελέσουν βασικά σημεία υπεροχής της μοτοσικλέτας.

M.T.: Οι ταξινομήσεις τι δείχνουν για τα συστήματα ασφαλείας; Οι αγοραστές προτιμούν τις εκδόσεις με αυτά;

BMW: Σήμερα, σχεδόν το 100% των μοτοσικλετών BMW στην Ελλάδα πωλείται με ABS, ενώ το εργοστάσιο παράγει το 90% των μοτοσικλετών του με αυτό το σύστημα. Στις μοτοσικλέτες που διαθέτουν ASC (Anti Spin Control) και έλεγχο πίεσης ελαστικών, το ποσοστό προτίμησής τους ξεπερνά το 90%.

M.T.: Αξίζει το έξτρα κόστος η αγορά μιας μοτοσικλέτας με ABS ή με άλλα συστήματα ασφαλείας;

BMW: Θεωρούμε ότι η επένδυση σε συστήματα ασφαλείας σαφώς και αξίζει σε όλα τα επίπεδα. Ειδικά στη χώρα μας, όπου οι συνθήκες του οδοστρώματος είναι κατά κανόνα προβληματικές και η οδηγική συμπεριφορά και κουλτούρα χρειάζονται βελτίωση, τα συστήματα ασφαλείας και ιδιαιτέρως το ABS δεν αποτελούν πλέον πολυτέλεια, αλλά ανάγκη.

M.T.: Πόσο αξιόπιστα στο χρόνο αποδεικνύονται τα εν λόγω συστήματα (ABS, χάρτες ανάφλεξης, Traction Control); Απαιτούν τεχνικές γνώσεις για τη σωστή χρήση τους; Τακτικό service;

BMW: Από τη στιγμή που τα συστήματα ασφαλείας συντηρούνται σωστά, αποδεικνύονται απόλυτα αξιόπιστα και σε βάθος χρόνου. Με σωστή συντήρηση δεν εννοούμε επιπλέον κόστος στο service, αλλά κάποιες δικές μας εργασίες κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων service. Από εκεί και πέρα, η κατανόηση του Εγχειριδίου Ιδιοκτήτη επαρκεί για τη σωστή χρήση όλων των συστημάτων ασφαλείας που προσφέρει η ΒΜW Motorrad.

M.T.: Αυξάνουν τη μεταπώληση τα συστήματα αυτά;

BMW: Βλέποντας την ολοένα αυξανόμενη προτίμηση σε συστήματα ασφάλειας αλλά και άνεσης των αναβατών, θεωρούμε ότι η πώληση μιας μεταχειρισμένης μοτοσικλέτας χωρίς αυτά θα γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη.

M.T.: Πιστεύετε πως πρέπει να υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS από τον αναβάτη ή όχι;

BMW: Το ABS είναι προτιμότερο να έχει δυνατότητα απενεργοποίησης, ώστε να δίνεται η επιλογή χρήσης στον αναβάτη ανάλογα με την περίσταση. H ΒΜW Motorrad δίνει αυτήν την επιλογή απενεργοποίησης του ABS στις μοτοσικλέτες της (σ.σ. στις περισσότερες ναι, όχι όμως σε όλες).

M.T.: Υπάρχει κάτι που το κοινό δεν γνωρίζει για το ABS, το Traction Control, το RACE ABS και κατά τη γνώμη σας πρέπει να πληροφορηθεί;

BMW: Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι που είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι σε θέματα ασφάλειας, είναι πλήρως ενημερωμένοι σχετικά με τις επιλογές και τις λεπτομέρειες από τις ίδιες τις εταιρείες, τα σημεία πώλησης, τα περιοδικά, το Ιnternet, κ.λπ. Ίσως θα έπρεπε να δοθεί έμφαση στη γενικότερη πληροφόρηση στο κοινό, το οποίο δεν είναι ακόμα συνειδητοποιημένο ως προς την επιπλέον ενεργητική ασφάλεια που προσφέρουν τα συστήματα ασφαλείας και ως εκ τούτου δεν τα επιλέγει.

M.T.: Ποιο είναι το μέλλον κατά την BMW στα συστήματα ασφαλείας;

BMW: Το 1988 η BMW ήταν η πρώτη εταιρεία που τοποθέτησε ABS σε μοτοσικλέτα παραγωγής. Πρωτεργάτης υπήρξε και στην ανάπτυξη του RDC και του ASC, συστήματα που μέσα στο χρόνο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στην ασφαλή οδήγηση. Είναι σίγουρο πως η BMW θα εξακολουθήσει να επενδύει στην εύρεση εναλλακτικών λύσεων, οι οποίες μπορούν να φέρουν επανάσταση στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ασφάλεια στην οδήγηση, αλλά και την ίδια την οδήγηση.

Νοέλ Σακελλαροπούλου, Marketing Manager
Εργάζεται στην BMW Hellas εδώ και 5 χρόνια, έχοντας ξεκινήσει από τον τομέα των αυτοκινήτων ως Αdvertising & Εvents Manager και στην BMW Motorrad ως Marketing Manager από την 1.1.2008. Διαθέτει BA & MA στην Επικοινωνία και Διαφήμιση και έχει διατελέσει στέλεχος σε κάποιες από τις σημαντικότερες διαφημιστικές εταιρείες της Ελλάδας από το 1997. Κωνσταντίνος Μπρας, Sales & After Sales Coordinator
Ο Κωνσταντίνος Μπρας εργάζεται στην BMW Hellas και στο τμήμα της BMW Motorrad εδώ και 4 χρόνια, ξεκινώντας ως After Sales Manager. Διαθέτει Master Μηχανολογίας και Master στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως Προϊστάμενος Συνεργείου στη Yamaha Powerhouse, ενώ πριν την BMW Hellas είχε διατελέσει στέλεχος στη Vacar SAAB για 4 χρόνια.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ