• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Triumph Rocket III
King of the road
Mετά από 5 περίπου χρόνια έρευνας και εξέλιξης, η Triumph Rocket III είναι εδώ, με μεγαλοπρεπή και επιβλητική εμφάνιση, κινητήρα 2.294 κ.εκ. και τον τίτλο της μεγαλύτερης μοτοσικλέτας παραγωγής στην ιστορία των δύο τροχών.
H ιστορία του Rocket III ξεκίνησε το 1999, όταν ο J.Mocket συνέλαβε την ιδέα της σχεδίασης μιας τέτοιας μοτοσικλέτας. Βέβαια, πολλά άλλαξαν από το 1999, καθώς το project πέρασε από 11 στάδια βασικής εξέλιξης, προτού πάρει την τελική του μορφή. Και ενώ όλα έδειχναν να κυλούν ομαλά στο σχεδιασμό της μοτοσικλέτας, όπως αποδείχθηκε αργότερα, το δυσκολότερο τμήμα αποδείχθηκε αυτό για το οποίο γίνεται ο μεγαλύτερος λόγος: ο κινητήρας. Δεκαέξι όλοκληροι μήνες χρειάστηκαν οι μηχανικοί της εταιρείας για να φέρουν τον κινητήρα στα επιθυμητά επίπεδα κυβισμού και ιπποδύναμης. Ξεκινώντας από τα 1.500 κ.εκ., μεγάλωσε σταδιακά στα 1.600, μετά στα 2.000, για να σταθεροποιηθεί στα 2.294 κ.εκ. Παράλληλα με την εξέλιξη και την κατασκευή του πρώτου κινητήρα, άρχισε και η κατασκευή του πλαισίου για να έρθει τελικά το έτος 2004, οπότε και η μοτοσικλέτα μπήκε επιτέλους στη γραμμή παραγωγής. Με κινητήρα 2.294 κ.εκ., η Triumph Rocket III αποτελεί τη μεγαλύτερη μοτοσικλέτα παραγωγής στην ιστορία των δύο τροχών, ενώ και τα νούμερα που δημοσιεύει το αγγλικό εργοστάσιο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα. Με 140 άλογα και την εξωπραγματική ροπή των 20 kgm, δεν έχουμε κανένα λόγο να μην πιστέψουμε την Triumph, που αναφέρει 1,2 G επιτάχυνσης για το τρικύλινδρο “τέρας”. Στην περίπτωση του Rocket III, ο όρος "μεγάλο" δεν χρησιμοποιείται μόνο για τον κινητήρα, αλλά και για ολόκληρο το υπόλοιπο σύνολο. Από το βάρος των 320 “στεγνών” κιλών, μέχρι το μεταξόνιο των 1.695 χιλ. και το πίσω ελαστικό με διάσταση 240/50-16, το Rocket III αποτελεί ένα τέλειο δείγμα υπερβολής ή καλύτερα το απόλυτο power cruiser όπως το ονομάζει και η Triumph. Στο Rocket III έχουν χρησιμοποιηθεί και τμήματα από άλλα μοντέλα της Triumph, όπως τα φρένα του Daytona 955, καθώς και οι διπλοί προβολείς από το Speed Triple.

 
 Triumph Rocket III
Θέση οδήγησης
Κινητήρας
Oδηγώντας
Ποιότητα Κατασκευής
Συμπέρασμα