Eπάνω στη σέλα του Rocket, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα περάσεις απαρατήρητος. Μα η όψη του, μα ο όγκος του, μα ο ήχος των εξατμίσεων, θα δώσει τροφή για σχόλια και για ερωτήσεις από περαστικούς, γνώστες και μη. Σε όλους βέβαια προκαλεί εντύπωση ο μεγάλος κυβισμός της μοτοσικλέτας, ενώ αντίθετα δύσκολα πιστεύουν πως το τέρας διαθέτει μόνο τρεις κυλίνδρους. Αρχοντας νιώθει ο οδηγός του Rocket όσο βρίσκεται επάνω στη σέλα του. Η ξεκούραστη θέση οδήγησης και ο τεράστιος όγκος του, σε κάνουν να φουσκώνεις από υπερηφάνια. Το μεγάλο βάρος του γίνεται αισθητό μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και σε επιτόπιους ελιγμούς, όπου το τιμόνι έχει την τάση να τραβάει προς το εσωτερικό της στροφής. Μόλις η μοτοσικλέτα αυξήσει την ταχύτητά της πάνω από τα 30 χλμ./ώρα, το βάρος της εξαφανίζεται και αρχίζει να κινείται αέρινα. «Πόσο αέρινα όμως μπορούν να κινούνται σχεδόν 350 κιλά», θα αναρωτηθούν οι περισότεροι. Οταν ο οδηγός του εξοικειωθεί με το βάρος και τον όγκο του, μπορεί να κινείται πολύ πιο εύκολα ακόμα και μέσα στην κίνηση. Σε καμία περίπτωση δεν ανταγωνίζεται τα scooter, ούτε καν τα μονοκύλινδρα 600 κ.εκ., όμως, τηρουμένων των αναλογιών, το Rocket III κινείται εύκολα, χάρη στον ελαστικό κινητήρα του και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Ο κινητήρας του τίθεται με μισή μιζιά σε λειτουργία και με τη χρήση του συμπλέκτη, απελευθερώνοντας έναν μπάσο ήχο, που όσο ανοίγεις το γκάζι γίνεται πιο οξύς. Αξιοσημείωτη είναι η απουσία κραδασμών και σκασιμάτων από τις εξατμίσεις, αλλά υπάρχει η τάση της μοτοσικλέτας να τραβάει δεξιά σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Επίσης, μια καλύτερη ρύθμιση του ηλεκτρονικού ψεκασμού θα εξαφάνιζε τα «παφ-πούφ» της εξάτμισης και τα μπερδέματα στις κούφιες γκαζιές και στο κλείσιμο του γκαζιού. Η δύναμη του κινητήρα και η ροπή των 20 kgm ξηλώνει την άσφαλτο, μακραίνει τα χέρια και όλα τα συναφή. Ο,τι ταχύτητα και να έχεις στο κιβώτιο, όσες στροφές και να έχει ο κινητήρας, το θηριώδες Triumph επιταχύνει μοναδικά, κάνοντας τα supersport να ντρέπονται για τις επιδόσεις τους, τη στιγμή που το πίσω λάστιχο, στριγκλίζοντας, αφήνει τα αποτυπώματά του στην άσφαλτο. Το κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση, όμως, είναι σκληρό και θορυβώδες και θέλει αποφασιστικότητα στις αλλαγές για να κουμπώσουν σωστά οι σχέσεις, ενώ για να μπει η πρώτη σχέση χρειάζεται να αφήσεις για λίγο το συμπλέκτη. Κατά τη μετακίνησή του, το Rocket III είναι απολαυστικό και καθόλου δύστροπο. Δεν χρειάζεται να διαθέτεις ιδιαίτερες ικανότητες, παρά μόνο να εξοικειωθείς με το βάρος και τον όγκο του. Η τελική του φτάνει με δυσκολία τα 225 χλμ./ώρα, όμως, η απουσία προστασίας από τον αέρα, περιορίζει την ταχύτητα ταξιδιού στα 150 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις του είναι αναγκαστικά σκληρές για να μπορέσουν να χαλιναγωγήσουν τα πολλά κιλά της μοτοσικλέτας και με μικρές διαδρομές. Οσο ο δρόμος είναι καλός, το Rocket III συμπεριφέρεται τέλεια, όταν όμως περάσει από λακκούβες ή ανωμαλίες, κοπανάει πολύ και περνάει κραδασμούς στη μέση του οδηγού και του συνοδηγού. Οσο για τις στροφές; Ε, λοιπόν, το Rocket III στρίβει πολύ καλά για το βάρος του και τον όγκο του, φτάνει να διατηρήσεις ανοικτό το γκάζι στην είσοδο της στροφής, ενώ τα όρια της κλίσης θέτουν τα μαρσπιέ του οδηγού, που είναι τα πρώτα που θα ακουμπήσουν κάτω. Αν συναντήσει ανωμαλίες μέσα στη στροφή, θα κουνήσει, χωρίς όμως να τρομάξει τον οδηγό. Ικανοποιητικά και αποτελεσματικά είναι και τα φρένα του, με τα μπροστινά να προέρχονται από το Daytona 955, που δείχνουν να μην επηρεάζονται από το μεγάλο βάρος της μοτοσικλέτας. Το πίσω είναι ισχυρό και αναλαμβάνει μεγάλο μέρος της επιβράδυνσης. Για πιο δραστικά αποτελέσματα θα χρειαστεί η χρήση και των δύο φρένων, εμπρός και πίσω. Αυξημένη προσοχή θα πρέπει να δοθεί σε γυαλισμένη άσφαλτο, για να αποφευχθούν τα γλιστρήματα και όλα τα δυσάρεστα επακόλουθα.
Φρένα
Το μεγάλο βάρος του Rocket ΙΙΙ είναι αυτό που προβληματίζει, καθώς αναρωτιέσαι αν επαρκούν τα φρένα του. Τα μπροστινά δισκόφρενα έχουν διάμετρο 320 χιλ. έκαστο, με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 316 χιλ. με διπίστονη δαγκάνα. Το εμπρός σύστημα των φρένων προέρχεται από την Daytona 955 και διαθέτουν δύναμη και αίσθηση, όμως, λόγω των μικρών διαδρομών της ανάρτησης και της μεγάλης κάστερ, επηρεάζεται σημαντικά η απόδοσή τους. Το πίσω φρένο είναι αυτό που αναλαμβάνει το μεγάλο μέρος της επιβράδυνσης της μοτοσικλέτας, ενώ για επικίνδυνες καταστάσεις, ο συνδυασμός και των δύο θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Πλαίσιο/Αναρτήσεις
Το πλαίσιο του Rocket III είναι διπλό, σωληνωτό, κλειστού τύπου, κατασκευασμένο από μικροκράμα χάλυβα και το ψαλίδι είναι δύο μπράτσων, από κράμα χάλυβα. Οι αναρτήσεις του κατασκευάστηκαν σε συνεργασία με την Kayaba, ειδικά για τις απαιτήσεις της ογκώδους και βαριάς μοτοσικλέτας. Το πιρούνι έχει διάμετρο 43 χιλ., ενώ δεν διαθέτει καμία ρύθμιση και πίσω υπάρχουν διπλά αμορτισέρ με χρωμιωμένα ελατήρια, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτισή τους. Ο εμπρός τροχός είναι πέντε μπράτσων, κατασκευασμένος από αλουμίνιο, με διάσταση 17x3,5 ίντσες, ενώ ο πίσω είναι επίσης πέντε μπράτσων, κατασκευασμένος από αλουμίνιο, με διάσταση 16x7,5 ίντσες.