LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Και naked και πιο φθηνό
Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Κάνουν τη δουλειά τους
suzuki, suzuki gs, suzuki gs  - Το νέο GS 500 F έβγαλε ξανά τα ρούχα του για να υπενθυμίσει και εμφανισιακά το παρελθόν του. Με την αξιοπιστία του πολυδοκιμασμένου μοτέρ, τη νέα, προσεγμένη, γυμνή του εμφάνιση και με ακόμα χαμηλότερη τιμή από τη έκδοση με φέρινγκ.
To σύνολο των φρένων ακινητοποιεί τη μοτοσικλέτα με ασφάλεια.
Το πλαίσιο επίσης δεν έχει δεχθεί αλλαγές από πέρυσι, καθώς παραμένει ατσάλινο, περιμετρικό, με συγκολλημένο το υποπλαίσιο. Οι αναρτήσεις αποτελούνται εμπρός από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 120 χιλ. και πίσω από μονό αμορτισέρ με μηχανισμό μοχλισμού, διαδρομής 115 χιλ., και ατσάλινο ψαλίδι, με στάνταρ ρυθμίσεις από το εργοστάσιο. Οι αναρτήσεις ικανοποιούν στο σύνολό τους στις περισσότερες των περιπτώσεων, αρκεί να μην πιεστούν εκτός των ορίων τους. Τα φρένα με τα οποία είναι εξοπλισμένο το GS έχουν ως εξής: για εμπρός, το μονό δισκόφρενο με τη διπίστονη δαγκάνα είναι πολύ ισχυρό με καλή αίσθηση, απόλυτα ασφαλές, ενώ για πίσω, ο επίσης μονός δίσκος με δαγκάνα ενός εμβόλου είναι αντίστοιχα ισχυρός, υστερώντας όμως του μπροστινού σε αίσθηση. Στη συνολική τους λειτουργία κρίνονται επαρκή και επιβραδύνουν τη μοτοσικλέτα αξιοπρεπώς.

 
 Suzuki GS 500 F Naked
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα
Εμφάνιση/Ποιότητα κατασκευής
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ