net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
EΧ-αιρετικά Maxητικό!
Οδηγώντας
Zωηρό 250άρι!
Οι εννιά στις δέκα μιζιές θέτουν αστραπιαία το μονοκύλινδρο κινητήρα του X-Max σε λειτουργία. Οι μόνοι κραδασμοί που γίνονται αισθητοί, εμφανίζονται στο ρελαντί. Το ποιοτικό και σχεδόν αθόρυβο γουργουρητό που ξεχύνεται από τα σωθικά του X-Max, σε προϊδεάζει για μια χαλαρή, αέρινη και ποιοτική συνέχεια. Κι όντως, η συνέχεια έχει κάπως έτσι… Από τα πρώτα κιόλας μέτρα, νιώθεις ότι το νέο scooter της Yamaha είναι καλοζυγισμένο και ότι "πατάει" καλά στο δρόμο. Η κατανομή βάρους του νέου X-Max, σύμφωνα με τη Yamaha, είναι 42% μπροστά και 58% πίσω. Kαθόλου άσχημο νούμερο για scooter… αν σκεφτείτε πού βρίσκεται τοποθετημένος ο κινητήρας του. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως και η πληροφόρηση που φτάνει στα χέρια από τον μπροστινό τροχό. Μπορεί το σχετικά μεγάλο ταμπλό των οργάνων, με τις πληρέστατες ωστόσο ενδείξεις, να αλλοιώνει το "άρωμα μοτοσικλέτας", αλλά είναι και παραμένει μόνο ως μια αρχική εντύπωση. Η συνέχεια, ομολογουμένως, είναι πιο αποκαλυπτική. Ανεβάζοντας το ρυθμό, διανύοντας όλο και περισσότερα χιλιόμετρα, στρίβοντας στους "στραμπουλιχτούς" δρόμους της μαγευτικής Σαρδηνίας, το X-Max απέδειξε και κάτι άλλο, πλην του ότι πρόκειται για ένα άνετο και ξεκούραστο scooter: ότι μπορεί να κινηθεί και πολύ γρήγορα. Εμπνέει σιγουριά, ενώ σιγά-σιγά κερδίζει και την εμπιστοσύνη σου. Οι μεγάλες κλίσεις έρχονται εύκολα και η σταθερότητα σε οποιεσδήποτε συνθήκες είναι, αν όχι εξασφαλισμένη, τουλάχιστον άκρως ικανοποιητική. Τα περιθώρια κλίσης θα μπορούσαν άνετα να εξαντλήσουν τα ελαστικά του X-Max, αν δεν υπήρχαν τα δύο σταντ, το μονό από αριστερά και το διπλό από δεξιά. Ο κινητήρας του νέου X-Max ουσιαστικά είναι όμοιος με αυτόν του Majesty 250. Παρ' ότι το Majesty 250 έχει αποσυρθεί από την αγορά, το μοτέρ του βρήκε καταπληκτική εφαρμογή στο νέο X-Max 250. Οι αλλαγές του 250άρη κινητήρα, ωστόσο, δεν είναι "δομικές", καθώς κάρτερ και κυβισμός παραμένουν ακριβώς ίδια. Αντίθετα, εκεί όπου επενέβη η Yamaha, είναι στο χρονισμό των βαλβίδων με ένα νέο εκκεντροφόρο, στα settings του καρμπιρατέρ της Keihin και στην κλιμάκωση του ιμάντα της τελικής μετάδοσης. Αποτέλεσμα; Ενας ολοζώντανος και ανταγωνιστικός κινητήρας με ομαλή και αθόρυβη λειτουργία, ο οποίος βέβαια πληροί τις προδιαγραφές Euro2.

 
 Αποστολή στην Σαρδηνία¨Yamaha X-Max 250
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ