Η κατηγορία στην οποία ανήκει το νέο X-Max είναι μια κατηγορία όπου το κόστος πραγματικά πρέπει να μένει χαμηλά. Τα scooter είναι η πιο περίεργη ράτσα δικύκλων και παραδόξως, αυτή με τον πιο σαφή προσανατολισμό. Ξέρετε… άνετη μετακίνηση στην πόλη, μέγιστη προστασία από τα στοιχεία της πόλης και όσο το δυνατόν λιγότεροι συμβιβασμοί.
Το χαμηλό κόστος είναι αυτό που πραγματικά μπορεί να χαντακώσει ή να αναδείξει μια μοτοσικλέτα, είτε πρόκειται για scooter είτε για παπί ή για οτιδήποτε άλλο. Στην περίπτωση του X-Max, ωστόσο, δεδομένου ότι το κόστος πρέπει να είναι πάντα χαμηλό, αξίζει να αναφερθεί ότι η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε εξαιρετικά επίπεδα. Επειδή όμως η αλήθεια πρέπει να λέγεται, οφείλω να ομολογήσω ότι θα προτιμούσα ένα πιο στιβαρό μπροστινό και αν γινόταν με δύο τιμονόπλακες (όπως στο μεγάλο "αδελφό" T-Max), λίγη περισσότερη διαδρομή στα δύο πίσω αμορτισέρ, καλύτερη επιλογή ελαστικών (θα υπάρχει και δεύτερη επιλογή) και τέλος, λίγο πιο γρήγορο CVT, έτσι… για να ξεκινάς στα φανάρια και να τους αφήνεις όλους πίσω. Είναι γεγονός ότι με την έλευση του X-Max στην Ελληνική αγορά, η κατηγορία θα πάρει φωτιά. Το X-Max έχει ήδη αρχίσει να ανεβαίνει τη δύσκολη και μακριά ανηφόρα που οδηγεί στην κορυφή. Η συνέχεια στα μέρη μας…