Ducati Desert X Rally: Ήρθε με αγωνιστικό εξοπλισμό
- Ανάρτηση KYB Pro series με μεγαλύτερη διαδρομή.
- Ο L2 Testastretta ταράζει με 92Nm ροπή.
- Βασίλισσα των ηλεκτρονικών με Interface Rally.
- Νέα πλαστικά Mass-coloured μεγαλύτερης αντοχής.
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Ανάρτηση KYB Pro series με μεγαλύτερη διαδρομή
Σχεδιασμένο εξ`ολοκλήρου από λευκό χαρτί έχει φτιαχτεί το νέο πλαίσιο από ατσάλι με διάταξη χωροδικτυώματος, προσφέροντας μικρό βάρος, αντοχή και ακαμψία στο σύνολο της. Στην ίδια λογική σχεδιασμού έχει δημιουργηθεί και το υποπλαίσιο καθιστώντας το πιο ανθεκτικό στο έξτρα βάρος βαλιτσών ή πρόσθετου ρεζερβουάρ. Παραμένει πίστη στην παράδοση στον συνδυασμό φρένων της Brembo και ελαστικών της Pirelli, καθώς οι αποδόσεις που φέρουν, έχουν ταιριάξει γάντι με τη φιλοσοφία των μοντέλων της Ducati, εδώ και αρκετά χρόνια. Μπροστά συναντάμε 2 δισκόπλακες των 320 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo Μ50 και πίσω μία δισκόπλακα των 265 χιλιοστών με μια διπίστονη δαγκάνα αντιστοίχως. Τα πάρα πολύ καλά ελαστικά μεικτής χρήσης, Scorpion Rally STR της Pirelli με διαστάσεις 90/90 μπροστά και 150/70 πίσω, είναι τοποθετημένα σε νέους ακτινωτούς τροχούς τύπου Tubeless, οι οποίοι είναι ελαφρύτεροι κατά μισό κιλό από την απλή DesertX, καθώς είναι εξοπλισμένοι με στεφάνια Excel Takasago, ακτίνες από ανθρακοχάλυβα και αλουμινένια Billet κέντρα. Η διάσταση των 21 x 2,15 μπροστά μένει ίδια, ενώ πίσω γίνεται στενότερη, στα 4 x 18. Τον καμβά της πέδησης ολοκληρώνουν οι αναρτήσεις της KYB με Pro σειρά, με ένα πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 48 χιλιοστών με διαδρομή 250 χιλιοστά και πίσω μία monoshock ανάρτηση πλήρως ρυθμιζόμενη των 46 χιλιοστών και διαδρομής των 240 χιλιοστών, με σημείο έδρασης, ένα μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Επίσης, σε μέτρηση που έχουμε πραγματοποιήσει στο μοντέλο Desert-X, είχε καταφέρει να ακινητοποιηθεί σε 40,4 μέτρα από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα στα 0.
Ο L2 Testastretta ταράζει με 92Nm ροπή
Μπορεί η Desert-X να έγινε Rally, αλλά το ανήσυχο πνεύμα που πηγάζει μέσα από τα μεταλλικά καρυκεύματα, μένει αναλλοίωτο για αυτή τη μοτοσικλέτα με το έντονο ταμπεραμέντο, καθώς είναι εξοπλισμένη με έναν υγρόψυκτο, δεσμοδρομικό, Testastretta 11ο, 8-βάλβιδο (4 βαλβίδες ανά κύλινδρο), δικύλινδρο κινητήρα με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής των 937κ.εκ, αποδίδοντας 110 ίππους στις 9.250σ.α.λ και ροπή 92Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Ο L2 που είναι φορεμένος στη Desert-X Rally είναι πιο ελαφρύς από τον προκάτοχό του κατά 1,7 κιλά και είναι ο ίδιος που έχει τοποθετηθεί σε Monster, Multistrada V2, Hypermotard και Supersport. Αναπόσπαστο κομμάτι πλέον είναι και το Quickshifter Up & Down, για γρήγορες αλλαγές στο 6-τάχυτο κιβώτιο, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Αξίζει να αναφερθεί, ότι έχουν αυξηθεί χιλιομετρικά τα διαστήματα αλλαγής λαδιών και συντήρησης, τα οποία ανέρχονται στα 15.000 χιλιόμετρα και αντίστοιχα στα 30.000χλμ για ρύθμιση βαλβίδων. Ο συνδυασμός των νέων καλουδιών που έχουν προστεθεί και αναβαθμιστούν σε σχέση με Desert-X, κάνουν ακόμη πιο θελκτική το σύνολο της Rally έκδοσης, ταράζοντας το «σύστημα επικοινωνίας» με τον γύρω κόσμο. Σε μετρήσεις που έχουμε πραγματοποιήσει με τον L2 στο μοντέλο Desert-X, κατάφερε να κάνει τα 0-100χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και από τα 60χλμ/ώρα έως τα 120 χιλιόμετρα ανά ώρα (με 4η ταχύτητα) σε 4 δευτερόλεπτα. Επίσης, η μεικτή κατανάλωση είχε κυμανθεί στα 6,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Βασίλισσα των ηλεκτρονικών με Interface Rally
Η Ducati κατά κόρων φέρει όμορφες σχεδιαστικές γραμμές, περιφερειακά επιδόσεων και πλούσιο ηλεκτρονικό εξοπλισμό, έτσι και εδώ όλες οι πληροφορίες που περιμένεις να δεις, απεικονίζονται σε μία έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών τοποθετημένη σε σχεδόν όρθια κάθετη θέση, θυμίζοντας Dakar Road book και με πλοήγηση βήμα προς βήμα με την εφαρμογή Ducati Link. Οι ευκρινέστατες και ξεκούραστες στους οφθαλμούς γραμματοσειρές, δείχνουν τα 6 προγράμματα οδήγησης (Riding modes), το σύστημα αντιανύψωσης του μπροστινού τροχού (Ducati Wheelie Control), το φρένο του κινητήρα (Engine Brake Control), το αυτόματο σβήσιμο φλας (Self canceling turn indicators), πλοήγηση turn-by-turn μέσω της Ducati Multimedia System με bluetooth διασύνδεση, το σύστημα αντιολίσθησης πίσω τροχού 8 επιπέδων (Ducati Traction Control), το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (Anti-lock braking system), το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών μέσα στη στροφή 3 επιπέδων (Cornering Anti-lock Braking System), ένδειξη στάθμης καυσίμου, ρολόι, ταχύμετρο, στροφόμετρο, επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασίας κινητήρα, ολικός χιλιομετρητής, δύο μερικοί χιλιομετρητές, μετρητής εναπομεινάντων χιλιομέτρων, μενού ρυθμίσεων και 2 Interface τα οποία εναλλάσσουν σε Rally φόντο ή σε Standard. Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει, η απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της, αναλόγως σε τι τερέν θα κινηθούμε και το σύστημα αυτόματου πιλότου Cruise control για ξεκούραστα ατελείωτα χιλιόμετρα.
Νέα πλαστικά Mass-coloured μεγαλύτερης αντοχής
Αυτό που την ξεχωρίζει αδιαμφισβήτητα είναι η Vintage σχεδίασή της, αναβιώνοντας το τότε Gagiva Elefant, με του αερόψυκτους δεσμοδρομικούς κινητήρες της Ducati. Οι μπροστινοί διπλοί προβολείς τεχνολογίας LED, οι οποίοι φέρουν και λειτουργία φώτων ημέρας DRL, το πίσω φωτιστικό σώμα που αναβοσβήνει πιο γρήγορα σε κατάσταση απότομου φρεναρίσματος (Ducati Brake Light) για να επιστήσει την προσοχή των οχημάτων που ακολουθούν, θα συμβάλουν σημαντικά στην ορατότητα κατά τις νυχτερινές ώρες οδήγησης, αλλά και της ημέρας. Εξοπλισμένη με εντουρίσιο ψηλό μπροστινό φτερό, νέα ενισχυμένα πλαστικά με τεχνολογία Mass-coloured (λιγότερο ορατές οι αμυχές), γραφικά από χοντρό PVC βασιζόμενα στη Desert-X του Antoine Meo, προστατευτική ποδιά από carbon, πεντάλ πίσω φρένου και λεβιές αλλαγής ταχυτήτων κατασκευασμένοι από billet αλουμίνιου, θα συντελέσουν τη νέα Rally κάνοντάς τη ξεχωριστή. Η δυνατότητα των 6 προγραμμάτων οδήγησης θα μας δώσει την επιλογή να κινηθούμε με αυτό που ταιριάζει καλύτερα στο οδηγικό μας στυλ. Τα ήδη γνωστά προγράμματα είναι το Sport, Wet, Urban και Touring, καθώς το Enduro (75 ίπποι) θα βοηθήσει τους λιγότερο έμπειρους αναβάτες να την ευχαριστηθούν σε εκτός δρόμου τερέν και το νέο Rally (110 ίπποι) θα ταιριάξει στους πιο απαιτητικούς, έχοντας μεγαλύτερη εμπειρία. Το ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ της Ohlins θα χρησιμέψει στην αποφυγή του κοσκινίσματος του τιμονιού με τη γωνία κάστερ να ανέρχεται στις 27,6 ο. Η παιχνιδιάρα Desert-X με τη λεπτή σιλουέτα σε minimal γραμμές, έχει βάρος πλήρη υγρών 223 και χωρίς υγρά 202 κιλά, όπου με ένα ρεζερβουάρ των 21 λίτρων θα μας δώσει μια αυτονομία κοντά στα 320 χιλιόμετρα. Τέλος, το αμιγώς «κατσίκι» της φινετσάτης εταιρείας στην κατηγόρια των 60% On Road και 40% Off road είναι είναι εξοπλισμένο με μία ενισχυμένη αλουμινένια ποδιά προστατεύοντας τον L2 από κακοτοπιές, χωρίζοντας το από το έδαφος 280 χιλιοστά και τη σέλα από το οδόστρωμα 910 χιλιοστά.
Η τιμή της είναι στα 24.800 ευρώ.