LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Μετακίνηση με στιλ
Οδηγώντας
Ευέλικτο και ανάλαφρο
piaggio, piaggio, piaggio vespa, piaggio vespa lx 150 - Η
Η μικρή Vespa θα στρίψει με άνεση και ασφάλεια. Μην το παρακάνετε, όμως, γιατί οι μικροί τροχοί δεν αρέσκονται σε υπερβολικά πλαγιάσματα…
Παρατηρώντας τη μικρή Vespa να στέκεται στο σταντ, χαμογελάς με την όμορφη εμφάνισή της και απονέμεις τα εύσημα στους Ιταλούς σχεδιαστές για την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει. Ιδιαίτερα το "ασθενές" φύλο γοητεύεται από το σουλούπι της και μπαίνει στη διαδικασία σκέψης του πώς θα την αποκτήσει. Φυσικά, εμείς, χωρίς να χάσουμε ευκαιρία, την απομακρύναμε από τους επίδοξους θηρευτές και πήραμε τους δρόμους της πόλης. Η πρώτη εντύπωση που αφήνει η LX στον αναβάτη της είναι πως πρόκειται για ένα εξαιρετικά φιλικό και ευκολοδήγητο δίκυκλο. Ο κινητήρας είναι απολύτως γραμμικός και αθόρυβος και κινεί με αξιοπρέπεια το ελαφρύ σύνολο. Βέβαια, ο περιορισμός που έχει δεχτεί για να καλύπτει τις εκπομπές ρύπων, φαίνεται μόλις ανέβουν κάπως τα χιλιόμετρα, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή. Σε πιο ανοιχτό δρόμο, η τελική θα αγγίξει τα 100 χλμ./ώρα και το τιμόνι θα αρχίσει τα κουνήματα φωνάζοντας ότι η Vespa δεν είναι φτιαγμένη για τέτοια χρήση. Εκεί που λάμπει, ωστόσο, είναι ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα "κουτάκια" και στα στενά. Το μικρό βάρος και οι μαζεμένες διαστάσεις, την καθιστούν πραγματικά άπιαστη. Ελίσσεται με περίσσια χάρη και δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε φέρει πρώτο στο φανάρι. Οι αναρτήσεις λειτουργούν ικανοποιητικότατα και κρατούν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος μακριά από τη μέση του αναβάτη. Μάλιστα, το μπροστινό σύστημα, εξαιτίας του σχεδιασμού του, δεν βυθίζεται κατά το φρενάρισμα και έτσι η γεωμετρία της μοτοσικλέτας παραμένει σταθερή. Το μπροστινό φρένο έχει αρκετή δύναμη ώστε να ανταποκριθεί με ασφάλεια στις δύσκολες καταστάσεις. Το πίσω ταμπούρο είναι εξίσου ισχυρό και βοηθάει με τον καλύτερο τρόπο το δύσκολο έργο της επιβράδυνσης. Το μόνο πρόβλημα που πιθανόν να αντιμετωπίσετε, είναι το χαμηλό ύψος της LX, που καθιστά το ανέβασμα στα πεζοδρόμια μια δύσκολη υπόθεση. Φυσικά, με την αγορά της, να είστε προετοιμασμένοι να δεχτείτε τόσο τις απορίες όσο και τα σχόλια θαυμασμού από τους γηραιότερους, οι οποίοι θα σας αρχίσουν με ιστορίες από τα νιάτα τους, τότε που είχαν κι αυτοί μια Vespa και…και…!

 
 Piaggio Vespa LX 150
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση/ Εξοπλισμός
Κινητήρας
Πλαίσιο/ Αναρτήσεις/ Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ