Η στυλάτη Vespa με τις κλασσικές γραμμές της συναγωνίζεται σε κάλλος το αρχαιοελληνικό μνημείο.
Αυτό που κάνει μια Vespa να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα scooter είναι ότι δεν πρόκειται για ένα μάτσο πλαστικά κομμάτια. Το πλαίσιο είναι ενιαίο και εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ατσάλι.
Η συνταγή αυτή είναι γνωστή εδώ και αρκετές δεκαετίες και χαρίζει στα συμπαθή δίκυκλα το αίσθημα της στιβαρότητας αλλά και της ποιότητας που απουσιάζει από τους ανταγωνιστές. Οσον αφορά τις αναρτήσεις, στο μπροστινό σύστημα συναντάται ένα επίσης ξεχωριστό χαρακτηριστικό της Vespa. Δεν υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι, αλλά ένα μονόμπρατσο, υδραυλικό αμορτισέρ, το οποίο έχει διαδρομή 78 χιλ.
Εκτός από την ξεχωριστή εμφάνιση, βοηθάει και στην οδική συμπεριφορά, έχοντας μάλιστα αρκετούς φανατικούς υποστηρικτές. Πίσω υπάρχει ένας αιωρούμενος βραχίονας με μονό υδραυλικό αμορτισέρ, το οποίο έχει ρυθμιζόμενη προφόρτιση και διαδρομή 69.5 χιλ. Στον τομέα των φρένων, μπροστά έχει τοποθετηθεί ένα δισκόφρενο 200 χιλ. με δαγκάνα μονού εμβόλου και πίσω ένα ταμπούρο με διάμετρο 110 χιλ.