Ξεκινώντας από το 2004 και πηγαίνοντας στο 2005 βλέπουμε ότι η BMW έδωσε στην R σειρά των boxer της «ανανεωμένα» χαρακτηριστικά, αρχίζοντας φυσικά από το μοτέρ, το οποίο δέχθηκε όχι μόνο 50 παραπάνω κυβικά, αλλά και άλλες βελτιώσεις. Το μοναδικό μοντέλο το οποίο δεν είχε επωφεληθεί από αυτές τις αλλαγές, ήταν το R1150R. Όχι όμως πια!
Αυτό το νέο roadster, το οποίο πλέον ονομάζεται R1200R, φαίνεται να ακολουθεί τη γενική μόδα προς την «αναβαθμισμένη δυναμική» της BMW, χωρίς να παραμελεί τις δυνατότητες του βασικού σχεδιαστικού concept του προκάτοχου του, συνδυάζοντας όμως παράλληλα σημαντικά υψηλότερα στάνταρ σβελτάδας και ευκινησίας, μαζί με εξαιρετικά all-around προσόντα. Και όταν λέμε all-around το εννοούμε! Είναι μετρημένες στα δάχτυλα ενός χεριού οι μοτοσικλέτες με τις οποίες μπορείς να κυκλοφορείς άνετα όλη μέρα, ενώ παράλληλα μπορείς να τις φορτώσεις και να συνεχίσεις για ένα οποιοδήποτε ταξίδι. Το καινούργιο «γυμνό» της BMW είναι μία από αυτές. Ένα μοντέλο το οποίο κατασκευάστηκε γύρω από…ρετρό σχεδιαστικές ανησυχίες, με τεχνολογικές όμως λύσεις και καινοτομίες (ορισμένες από αυτές έπονται…), οι οποίες όχι μόνο ταιριάζουν, αλλά προσπερνούν τα στάνταρ της σημερινής εποχής. Παράλληλα καταφέρνει να διατηρήσει μία άνευ προηγουμένου απλότητα στο τρόπο με τον οποίο κινείται, κάνοντας έτσι τα πράγματα πολύ εύκολα για τον ιδιοκτήτη. Και όσοι κοιτώντας το νέο R1200R νομίζετε ότι ταιριάζει περισσότερο σε αναβάτες άνω των…άντα, τότε κάνετε μεγάλο λάθος!